بوت و نیم بوت چرم از جذاب‌ترین کفش‌های مورد استفاده در فصول سرد سال، مخصوصاً زمستان هستند. گرمای فوق‌العاده‌ای که بوت چرم مردانه و زنانه ایجاد می‌کند به واسطه استفاده از چرم و تودوزی پارچه‌ای و گاه پشمی آن است. همچنین زیبا و جذابیت بصری بوت و نیم بوت چرم باعث شده است که همگی ما چند مدل از آن‌ها را در کمد خود داشته باشیم و در مواقع ضروری و زمانی که تمایل داریم متفاوت ظاهر شویم، یکی از آن‌ها را انتخاب و بپوشیم. اگر شما نیز به پوشیدن بوت و نیم بوت چرم علاقه دارید ما را همراهی کنید تا با 5 مدل بوت و نیم بوت که داشتن آن‌ها شما را همیشه خوش استایل و جذاب می‌نماید آشنا کنیم:

  1. نیم بوت های ساده با رنگ‌های طبیعی

اگر بخواهیم صادق باشیم، زیبایی در سادگی است. داشتن یک یا چند مدل نیم بوت ساده که در رنگ‌های مانند مشکی، قهوه‌ای، نسکافه‌ای و ... ضروری است. با کمک این کفش‌ها می‌توانید در مهمانی‌ها شرکت کنید، می‌توانید به سرکار بروید، پیاده‌روی کنید و در اجتماع حاضر شوید. تنها کافی است یک شلوار جین و یا لگ ساده داشته باشید تا بسیار زیبا و شکیل در اجتماع حاضر شوید. البته یک قانون در دنیای مد وجود دارد که می‌گوید شما باید تمام لباس‌های و اکسسوری‌های چرمتان را از یک رنگ انتخاب کنید. پس بهتر است یک کیف چرم مطابق با رنگ نیم بوت نیز تهیه کنید تا استایل شیک و جذابی داشته باشید. این مدل نیم بوت چرم مردانه نیز باید با یک شلوار راسته و یا مدل با پاچه‌های تنگ پوشیده شود. برای بهتر دیده شدن استایلتان بهتر است که کمربندتان را نیز با رنگ کفش خود ست کنید.

  1. نیم بوت چلسی

۲

نیم بوت چلسی، نوعی نیم پوت ساده و بدون بند است که در طرفین کش دارد. پوشیدن این مدل نیم بوت چرم بسیار ساده است و هم خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند و هم آقایون. این نیم بوت چرم در عین سادگی بسیار جذاب و زیبا است و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود. خانم‌ها می‌توانند آن را با یک شلوار جین تنگ و یا لگ بپوشند و یا اینکه از یک شلوار راسته نسبتاً کوتاه برای ست کردن آن کمک بگیرند. نیم بوت چلسی مردانه بیشتر با شلوار جین و کتان نه چندان کوتاه و راسته پوشیده می‌شود. اغلب آقایون خوش‌پوش تمایل دارند شلوارشان روی نیم بوت چلسی جمع شده و چروک بخورد.

  1. نیم بوت موتو

۳

نیم بوت موتو یک مدل نیم بوت ساده و در عین حال قدرتمند برای استفاده در طول روز است. این نیم بوت که هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند و هم خانم‌ها در قسمت جلو بند دارد و برای خانم‌ها اغلب دارای پاشنه مخفی است. اندک پاشنه این نیم بوت به صورت آج‌دار انتخاب می‌شود تا بتوانید در روزهای سرد و یخبندان به آن اعتماد کرده و بپوشیدش. از آنجایی که این نیم بوت در قسمت ساق پا چندان تنگ نیست، در پوشیدن شلوار با آن دستتان باز است؛ اما اغلب خانم‌ها تمایل دارند که پاچه شلوارشان تنگ باشد و در داخل نیم بوت جای گیرد. آقایون نیز به راحتی می‌توانند آن را با شلوار کتان و جین ست کرده و بپوشند. تنوع رنگی این مدل شلوار بسیار زیاد است اما پرفروش‌ترین نیم بوت چرم رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی دارند.

 

  1. نیم بوت پاشنه بلند

خانم‌ها عاشق کفش‌های پاشنه بند هستند و به واقع نیم بوت پاشنه بلند یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت حضور در مهمانی‌های رسمی و خودمانی است. حتی اگر در بیرون از خانه نیاز به پیاده‌روی زیاد نداشته باشید نیز می‌توانید از یک نیم بوت چرم پاشنه بلند استفاده کنید. پوشیدن نیم بوت چرم زنانه با دامن‌های بلند در فصول نه چندان سرد در روزمره، یکی از انواع استایل کژوال مورد توجه هنرمندان است. در مهمانی‌ها می‌توانید آن را با دامن کوتاه، شلوار کوتاه و ... ست کنید و زیباتر از دیگر دوستانتان دیده شوید. این مدل از دیرباز مورد توجه خانم‌ها بوده است و اغلب با سگک‌های بسیار زیبا تزئین می‌شود.

  1. بوت بالای زانو

۴

اگر از جمله خانم‌هایی هستید که مرتب به مهمانی دعوت می‌شوید حتماً باید یک مدل بوت بالای زانو در کمد لباستان داشته باشید. این نیم بوت‌ها به شکل باورنکردنی شما را متفاوت از دیگران نشان می‌دهند. شاید برای اولین بار در آن احساس راحتی نکنید؛ اما به مرور به این مدل بوت عادت خواهید کرد. این بوت ها اغلب با دامن‌های کوتاه ست می‌شود. اما به تازگی دیده شده است که سلبریتی‌ها آن را با مانتو نیز می‌پوشند. از این رو با انتخاب یک مدل نه چندان پاشنه بلند می‌توانید با این مدل بوت در اجتماع نیز حاضر شوید. پس این مدل بوت برای روزمره و مهمانی‌ها انتخاب بسیار مناسبی است.

کلام آخر

حال که با 5 مدل بوت چرم و نیم بوت چرم پرکاربرد آشنا شدید پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی مسترچرم سر بزنید. ما در این فروشگاه مجموعه جذابی از انواع کیف و کفش چرم را گردآوری کرده‌ایم. در این فصل مجموعه ما مدل‌های بسیار متفاوتی از نیم بوت چرم و بوت چرم مردانه و زنانه را تولید و با قیمت بسیار منصفانه به فروش می‌رساند.