فروش کفپوش سه بعدی با کیفیت بالا توسط آریو رنگ دماوند

کفپوش سه بعدی جزء کفپوش های اپوکسی به شمار می رود. کفپوش های اپوکسی به دلیل مقاومت بالا، استحکام مثال زدنی و ظاهر زیبای خود، سال هاست که با اقبال بالایی از سوی مردم مواجه می شوند. در میان انواع کفپوش های اپوکسی، کفپوش سه بعدی ظاهر جذاب تری دارد.

کفپوش اپوکسی متشکل از دو جزء اصلی رزین و هاردنر است. برای تولید و فروش کفپوش اپوکسی سه بعدی رعایت دقیق نسبت اجزای به کار رفته در کفپوش، یکی از موارد مهم و تخصصی است که روی میزان مقاومت و طول عمر محصول تاثیر قابل توجهی می گذارد. آریو رنگ دماوند با کمک متخصصان فعال و مجرب در این زمینه و با بهره گیری از دانش روز دنیا اقدام به تولید و فروش کفپوش هایی کرده که می توانند سال ها بدون افت کیفیت، عملکرد اولیه خود را حفظ کنند.

آریو رنگ دماوند یکی از فعالان عرصه تولید و فروش کفپوش سه بعدی در کشور است که با تولید محصولاتی با کیفیت و استاندارد، توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید.

1

کاربرد اپوکسی سه بعدی در اماکن مختلف تجاری و تفریحی

اپوکسی سه بعدی می تواند ظاهر بسیار سرگرم کننده و جذابی داشته باشد. به همین دلیل استفاده از آن در محیط های تفریحی، مراکز تجاری و فروشگاه های بزرگ، عامل جذب مشتری خواهد بود. کلینیک های پزشکی، مطب ها، اتاق های انتظار و بیمارستان  ها می توانند با بهره مندی از کفپوش های سه بعدی، کفپوشی زیبا و در عین حال کاملا بهداشتی و ایمن داشته باشند. فروش کفپوش اپوکسی در آریو رنگ دماوند با رنگ و طرح مورد علاقه مشتریان صورت میگیرد. در نتیجه می توانید برای هر مکانی از کفپوش با طرح و رنگ متناسب با آن بهره مند شوید.

2

مزایای استفاده از اپوکسی سه بعدی آریو رنگ

این روزها کارخانه های گوناگونی در زمینه تولید، اجرا و فروش کفپوش سه بعدی فعالیت میکنند. با این حال، در میان سایر فروشندگان و ارائه دهندگان این محصول، آریو رنگ توانسته با تولید محصولاتی با کیفیت، گوی سبقت را از رقبا برباید و یکی از پیشتازان عرصه فروش کفپوش سه بعدی باشد. مزایای استفاده از کفپوش سه بعدی آریو رنگ دماوند عبارت اند از:

استحکام و مقاومت بالا:

کفپوش سه بعدی طول عمر بالایی دارد و سال ها بدون افت زیبایی و عملکرد، قابل استفاده خواهد بود. با یک بار نصب کفپوش اپوکسی یا پلی اورتان سه بعدی در محل، تقریبا تا ۱۵ سال نیاز به تعویض کفپوش نخواهید داشت. در نتیجه می توانید با یک بار هزینه برای کفپوش سه بعدی، سال ها از کفپوشی زیبا بهره مند شوید.

مقاومت در برابر خوردگی:

کفپوش های اپوکسی در برابر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی و انواع شوینده ها مقاومت دارند. به همین دلیل است که در کارخانه ها، آزمایشگاه ها و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

نظافت آسان:

کفپوش سه بعدی عاری از هرگونه درز، خلل و فرج است. به علاوه این کفپوش در برابر جذب مایعات مقاوم میباشد. در نتیجه هیچ کدام از موادی که روی آن ریخته شوند به داخل کفپوش نفوذ نخواهند کرد. به عبارت دیگر، این نوع کفپوش ها از آلودگی های پنهان و غیرقابل نظافت نیز در امان هستند. این ویژگی ها سبب شده اند که کفپوش سه بعدی نظافتی آسان و سریع داشته باشد.

ایمنی بهداشت:

کفپوش های سه‌ بعدی ضد گرد و غبار هستند و حداقل میزان جذب آلودگی را دارند. تولید کفپوش های سه بعدی به صورت آنتی باکتریال سبب می شود تا این نوع کفپوش برای استفاده در محیط های درمانی گزینه قابل اطمینان باشد.

ضد حریق بودن:

کفپوش های سه بعدی در برابر حریق و آتش سوزی مقاوم هستند. به همین دلیل می توان از این کفپوش ها در مناطقی که ایمنی در برابر آتش سوزی اهمیت دارد (همچون مهد کودک ها، فروشگاه ها، بیمارستان ها و ...) استفاده کرد.

3

قیمت کفپوش سه بعدی بر چه اساسی تعیین میشود؟

قیمت فروش کفپوش سه بعدی تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار میگیرد. برای تعیین هزینه لازم است که محل مورد پوشش مورد بررسی قرار گیرد تا عوامل تاثیر گذار به دقت تعیین شوند. به طور کلی چهار عامل روی قیمت کفپوش سه بعدی اثرگذار خواهند بود:

شرایط بستر: در صورتی که بستر از پیش دارای کفپوش باشد،‌ یا سطح بستر نیاز به آماده سازی زیادی داشته باشد، هزینه های مربوط به جدا کردن کفپوش قبلی و آماده سازی بستر روی قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

جنس کفپوش: بسته به اینکه اپوکسی به کار رفته در کفپوش، چه گریدی داشته باشد، هزینه تمام شده می تواند تحت تاثیر قرار گیرد.

مساحت محل پوشش:‌ طبیعتا هر چه مساحتی که قرار است پوشش داده شود، بیشتر باشد، مواد و زحمت بیشتری مورد نیاز خواهد بود. در نتیجه با افزایش مساحت، قیمت کفپوش نیز افزایش می یابد.

پیچیدگی های سطح: زاویه دار بودن کف فضایی که کفپوش قرار است روی آن اجرا شود، زمان عملیات اجرا را افزایش داده و به تبع روی قیمت نیز تاثیر خواهد گذاشت.

4

تفاوت میان کفپوش سه بعدی متحرک و ساده

کفپوش سه بعدی ساده شامل یک تصویر سه بعدی است که روی ورق های مخصوص به چاپ می رسد و در زیر لایه اپوکسی کفپوش اجرا می شود. این نوع کفپوش سه بعدی هیچ گونه حالت دینامیکی نداشته و همواره طرح ثابتی را به نمایش می گذارد. با این حال کفپوش سه بعدی متحرک به کمک نورپردازی هوشمند می تواند می تواند طرح های متحرک داشته باشد. آریو رنگ دماوند با سال ها فعالیت در زمینه انواع رنگ های ساختمانی و کفپوش، به فروش کفپوش سه بعدی در انواع گوناگون آن مبادرت ورزیده و محصولاتی درجه یک به خریداران عزیز ارائه می دهد. جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات این مجموعه، حتما از وب سایت آریو گروپ دیدن کنید.