آسام سرور، یکی از بهترین راه حل‌های حرفه‌ای و مدرن را برای شرکت‌ها و وب سایت‌‌هایی که به سرور مجازی نیاز دارند، ارائه می‌دهد. به همین دلیل، می‌توانیم از این شرکت، به عنوان آسودگی در انتخاب و میزبانی امن نام ببریم. خدمات آسام سرور، موارد و گروه‌های گسترده‌ای را در بر‌ می‌گیرد که به همین دلیل است که این وب سایت و سرورهای مجازی و اختصاصی آن، مورد توجه گروه قابل توجهی از کارفرمایان و مشاغل مختلف قرار گرفته است؛ زیرا توانسته مولفه‌ها و ویژگی‌‌هایی مانند امنیت مثال زدنی، قیمت مقرون به صرفه و سرعت بالا را با ارائه سرور مجازی و سرور اختصاصی خود برای خریداران فراهم کند؛ مواردی که این روزها در کمتر برندی به صورت یک پکیج کامل و جامع ارائه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با انواع خدمات و سرورهای ارائه شده توسط آسام سرور، به بیان توضیحات تکمیلی هر بخش‌ می‌پردازیم.

 

مزایای سرورهای مجازی

قبل از پرداختن به سرویس‌ها و خدمات آسام سرور، بهتر است تا ابتدا مزایای سرورهای مجازی را به اختصار بیان کنیم. سرور مجازی که با نام Virtual Private Server یا VPS نیز شناخته می‌شود، در واقع قسمتی از یک سرویس کامل اختصاصی محسوب می‌گردد. شایان توجه است که هر بخش از یک سرور اختصاصی، برای هدف و کاربری ویژه‌ای مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد.

  • سرورهای مجازی می‌توانند برای وب سایت‌های پر مصرف استفاده شوند.
  • در خصوص سرویس‌‌هایی مانند میل سرور، دیتابیس سرور و دیگر موارد مشابه، سرورهای مجازی کاربرد گسترده‌ای دارند.
  • جهت افزایش میزان کارایی و عملکرد سیستم‌ها و کنترل آن‌ها، از سرورهای مجازی استفاده می‌شود.
  • یکی از کاربردهای مهم سرورهای مجازی، رمزنگاری اطلاعات و داده‌ها و استفاده از آن به عنوان یک ارتباط مجزا است.
  • با توجه به اینکه ایران در شرایط تحریم‌های بین المللی به سر می‌برد، اگر آی پی (IP) یک وب سایت در خارج از کشورمان باشد، سرورهای مجازی می‌توانند دسترسی و استفاده از سرویس‌های آن وب سایت را امکان پذیر نمایند.
  • در مواردی که به سرعت بالای اینترنت و ترافیک بالا نیاز است، سرورهای مجازی کاربرد دارند.

 شرحی بر سرورهای مجازی و اختصاصی

Asamserver.com، در خصوص سرورهای مجازی و اختصاصی، یک انتخاب آسوده و میزبانی امن محسوب می‌شود. این نوع سرورها، ضمن برخورداری از منابع مورد نیاز کارفرمایان، در بیش از 50 لوکیشن و در کشورهایی مانند آمریکا، آلمان، انگلستان، هلند، فرانسه، کانادا، مجارستان و... حضور دارند. بنابراین، کاربران با وجود چنین منابع و محصولات قابل توجهی، به هیچ عنوان محدودیت را احساس نخواهند کرد.

خرید سرور مجازی

آن دسته از کاربرانی که مواردی مانند کمترین میزان قطعی سرور و همچنین آپتایم بالا برایشان اهمیت بسزایی دارد، آسام سرور می‌تواند بهترین گزینه‌ها را در اختیار ایشان قرار دهد؛ چراکه سرورهای مجازی با تنوع بالایی ارائه‌ می‌شوند:

  • سرور مجازی ویندوز که در نسخه‌های 2012، 2016، 2019 و 10 وجود داشته و در مدل‌های پایه، لایت، حرفه ای، تجاری و پرمیوم عرضه می‌شود.
  • سرور مجازی لینوکس که در نسخه‌های Ubuntu-Centos-Debian-FreeBSD و با قیمت مناسب می‌توانند توسط علاقمندان خریداری شوند. سرور مجازی لینوکس، مدل‌‌هایی مانند پایه، لایت، حرفه ای، تجاری و پرمیوم را شامل می‌شود.
  • سرور مجازی ترید نیز که توسط آسام سرویس عرضه شده است، برای آن دسته از کاربرانی است که جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال، انجام ترید و استفاده در بازار بورس، به سرور مجازی ویژه‌ای نیاز دارند. مدل‌های سرور مجازی ترید عبارتند از: لایت، حرفه ای، تجاری و پرمیوم.

 

سرور اختصاصی

سرورهای اختصاصی، جهت وب سایت‌‌هایی استفاده‌ می‌شوند که در آن‌ها سرعت و پهنای باند بالا، از نیازهای اساسی محسوب می‌شود. سرورهای اختصاصی، در برابر تغییرات مختلف مقاومت بسیار خوبی دارند. بنابراین، برای سایت‌‌هایی کاربرد دارند که به صورت مداوم نیازمند تغییر هستند. از سوی دیگر، سرور اختصاصی با کارت گرافیک، یکی از انواع سرور اختصاصی است که کاربرد وسیعی دارد. قیمت این نوع سرورها نیز، با توجه به نوع پردازنده، حافظه، دیسک و کارت گرافیک، متفاوت خواهد بود.

آسام سرور، علاوه بر سرور مجازی، خدمات و پشتیبانی ویژه‌ای را نیز در خصوص سرورهای اختصاصی ارائه می‌کند. این موارد، خدمات مدیریت، پشتیبانی و کانفیگ سرور اختصاصی، عیب یابی و رفع ایرادات سرور را شامل شده که به صورت ساعتی و ماهانه و با در نظر گرفتن مناسب‌ترین هزینه انجام می‌گردد. شایان توجه است که انجام این موارد مهم، با حضور متخصصان حرفه‌ای صورت‌ می‌پذیرد.

چرا آسام سرور، متفاوت و خاص است؟

آسام سرور، از ویژگی‌های قابل توجهی در خصوص سرورهای مجازی و اختصاصی سود می‌برد که باعث شده تا یکی از ارائه دهندگان خاص و متفاوت در این زمینه محسوب گردد. این ویژگی‌ها را می‌توان به این صورت خلاصه کرده و توضیح داد:

  • برخورداری از پشتیبانی حرفه ای: تیم پشتیبانی آسام سرور، تمامی 7 روز هفته و به صورت شبانه روزی، از طریق گفتگوی زنده، تماس تلفنی و سیستم تکتینگ، به تمامی پرسش‌ها و ابهامات کاربران پاسخ می‌دهد.
  • ارائه محبوب‌ترین سیستم عامل ها: مواردی مانند لینوکس (سنتوس، اوبونتو، دبیان) یا سیستم عامل ویندوز (سرور/ کلاینت) بر روی پلتفرم VMware Esxi توسط آن عرضه می‌شود.
  • ارائه لوکیشن‌های متفاوت: یکی از برگ‌های برنده و جذاب، میزبانی سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی از سرتاسر دنیا است. بنابراین، کاربر می‌تواند با توجه به بودجه در نظر گرفته شده و نیاز شغلی، بهترین کشور را با کمترین تاخیر انتخاب کند.
  • پهنای باند نامحدود: آسام سرور، ترافیک نامحدودی را شامل بارگیری، بارگذاری بین سرور و گیرنده ارائه می‌کند. این ترافیک، در پورت 1 گیگ و با سرعت بالا در اختیار کاربر قرار داده می‌شود که مقوله‌‌هایی مانند میزان رم، سخت افزار مورد استفاده و میزان قدرت پردازنده نیز در این خصوص در نظر گرفته می‌شود.
  • تحویل سریع سرور: پاسخ دهی به سفارشات کاربران، بسیار سریع است. بدین صورت که به همان سرعتی که سفارش دریافت می‌شود، پروسه تحویل آن نیز انجام خواهد شد. تنظیم و تحویل این سرویس، چیزی در حدود 15 تا 20 دقیقه به طول‌ می‌انجامد.
  • امکان برخورداری از دسترسی Root: کلیه سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی ارائه شده، از امتیازات کامل Root بهره می‌برند. چنین گزینه‌ای به کاربر این امکان را می‌دهد تا سرور را به صورت کامل کنترل کرده (سطح Admin و نصب نرم افزارهای متنوع برای وی فراهم باشد.

 آسام سرور، همراه همیشگی

آسام سرور، سرور مجازی VPS را ارائه داده تا جهت میزبانی وب سایت‌های مختلف، گزینه‌ای مقرون به صرفه جهت کسب سرعت بالا، امنیت و پایداری مناسب محسوب شود. از دیگر مزایای این سرور مجازی می‌توان به ارائه منابع و امنیت بیشتر در مقایسه با هاست اشتراکی و قیمت ارزان‌تر نسبت به سرور اختصاصی اشاره کرد. در وب سایت حرفه‌ای و جامع آسام سرور، علاوه بر دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص سرورهای مجازی و اختصاصی، مواردی مانند اطلاعات گوناگون در خصوص سرورها و مطالب آموزشی نیز، تکمیل کننده گزینه‌‌هایی است که کاربران در خصوص سرورها به آن‌ها نیاز دارند.