بسیاری از افراد نگران سلامت خود به خصوص سلامت صورت و جوان ماندن آن هستند و پیری زودرس آنها را نگران کرده است. زندگی مدرن امروزی و پیشرفت در علم موجب شده لوازم آرایشی و بهداشتی متعددی تولید شده تا افراد بسیاری با استفاده از آنها بتوانند از پوست خود در برابر عوامل مختلف محافظت کنند.

یکی از این محصولات دارو و قرص ضد پیری تالگو بوده که این قرص کلاژن ساز حاوی مواد فعال و ویتامین های روی، سلنیوم، بتا کاروتن، ویتامین C و E بوده و تاثیر بیسار زیادی در جلو گیری از پیری پوست خواهد بود. از قرص جوان کننده و ضد پیری تالگو می توان با نام بهترین قرص ضد چروک صورت نام برد که به مرور زمان جلوی روند پیری پوست را می گیرد.

در این گزارش که توسط کارشناسان ما در تالگو فرانسه تهیه شده است، شما عزیزان را با دارو و قرص ضد پیری تالگو و کاربرد و ویژگی های آن بیشتر آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

قرص جوانی صورت

برای داشتن پوستی سالم و جوان تغذیه نقشی ضروری دارد. مصرف میوه‌ ها، سبزیجات، لبنیات و پرهیز از خوردن غذاهای مضر و سرخ کردنی همگی نقش مهمی در جوان سازی پوست ایفا می ‌کنند.

شربت جوان سازی پوست

یک راه دیگر برای جلوگیری از پیری استفاده از شربت جوان سازی و ضد پیری می باشد. این شربت غلیظ و غنی است و به راحتی و به میزان بالایی جذب میشود. تست های کلینیکی بر روی آن انجام شده است. چروک های سطحی را تا 26 درصد کاهش میدهد و از ایجاد چروک های عمیق جلوگیری می کند.

یک نیروی کمکی فوق العاده برای تقویت پوست در راستای مبارزه با علائم پیری می باشد. شربت جوان سازی سرشار از سلنیوم و زینک بوده که جلوی پیری پوست را میگیرد و از پوست در برابر استرس های اکسیداتیو محافظت کرده و پوست را سالم و درخشان حفظ می کند.

10

شربت جوانسازی پوست صورت تالگو

آشنایی با قرص های موثر در جوانسازی پوست

1. روغن ماهی Fish Oil

روغن ماهی حاوی اسید چرب امگا 3 است. این اسید چرب برای بدن به خصوص پوست بسیار مفید است. اسید چرب امگا 3 تولید کلاژن را در بدن تحریک می‌ کند. از طرف دیگر این ماده باعث افزایش رطوبت پوست می ‌شود. بنابراین با مصرف این قرص جوان سازی پوست می ‌توانید پوستی جوان و زیبا داشته باشید.

2. FERN EXTRACT

این قرص حاوی پلی ‌پودیوم Polypodium Leucotomos است. این ترکیب از بدن شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌ کند. در واقع نور آفتاب به واسطه داشتن پرتوهای مضر تولید کلاژن را کم کرده و به پوست آسیب می ‌رساند. اشعه‌ های نور آفتاب مانند UVA و UVB از جمله اشعه‌ های مضر هستند که باعث فرسوده شدن سلول ‌های پوستی می‌ شوند.

3. روغن GLA

روغن GLA یا روغن گاما-لینولئیک اسید gamma-Linolenic acid حاوی اسید چرب امگا 6 است. مصرف قرص امگا 6 مانند امگا 3 باعث سلامت و جوانسازی پوست می ‌شود. با این حال بدن این اسید چرب را تولید نمی‌ کند. بنابراین برای داشتن پوستی سالم بهتر است این اسید چرب به صورت خوراکی وارد بدن شود. GLA به طور عمده در روغن ‌های گیاهی مانند روغن گل مغربی، گل ‌گاو زبان و سیاه دانه یافت می‌ شود.

4. زینک و کلسیم

زینک و کلسیم هر دو از جمله مواد معدنی ضروری برای سلامت بدن هستند. زینک وظیفه حفظ ساختار بافت‌ ها و سلول ‌‌ها را برعهده دارد. به همین دلیل مصرف روزانه زینک باعث از بین رفتن چروک ‌ها و جوان ‌تر شدن پوست می‌ شود. کلسیم ماده‌ ای مفید است که سلول ‌های پیر و فرسوده را بازسازی می ‌کند. مصرف قرص کلسیم باعث جوانسازی و زیبایی پوست شما خواهد گشت.

5. ویتامین‌ها ( ویتامین A, C , E)

ویتامین‌ ها همگی نقش موثری در سلامت پوست دارند. اما در بین ویتامین‌ ها سه ویتامین A، C و E برای سلامت و جوانسازی پوست ضروری اند.

کویتامین A تولید کلاژن را افزایش داده و سلول‌ های پوستی را بازسازی می‌ کند.

ویتامین C از آسیب سلولی جلوگیری می ‌کند. این ویتامین همچنین تولید کلاژن و الاستین را درسلول ‌ها تسهیل می ‌کند.

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی برای سلول به شمار می ‌آید. این ویتامین از سلول ‌ها در برابر رادیکال ‌های آزاد محافظت کرده و باعث حفظ رطوبت سلول ‌های پوستی می ‌شود.

6. فیتونوتریشن

فیتونوتریشن ‌ها در واقع آنتی‌ اکسیدان‌ های موجود در میوه‌ ها سبزیجات و … هستند. این دسته از مواد باعث حفظ سلامت و زیبایی پوست شما می ‌شوند. چرا که فیتونوتریشن‌ ها سموم و مواد مضر را از بدن شما دفع می ‌کند. این امر موجب تولید مجدد کلاژن و جوانسازی پوست خواهد گشت.

7. Q10

کوآنزیم کیوتن Q10 یک مکمل عالی برای داشتن پوستی سالم و جوان است. این کوآنزیم یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می ‌آید. به همین دلیل نیز از سلول ‌های پوست در برابر رادیکال ‌های آزاد محافظت می‌کند. مصرف مکمل Q10 تولید کلاژن را افزایش داده و به روند جوانسازی پوست سرعت می‌ بخشد.

11

استفاده از بهترین قرص ضد پیری تالگو فرانسه

آموزش مراقبت از پوست صورت

قبل از اینکه به معرفی اطلاعات بیشتر در خصوص انواع قرص ضد پیری بپردازیم، باید این مطلب را اضافه کنیم بهتر است در خصوص مراقبت از پوست خود اطلاعات کافی را کسب نمایید. یکی از بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران، موسسه تالگو می باشد.

دوره های آموزش مراقبت از پوست به روش تالگو فرانسه در نمایندگی رسمی تالگو پاریس، به صورت ویژه تحت عنوان دوره های آموزشی Skin Care برگزار می گردد.

موسسه تالگو فرانسه در تهران تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور و مدرسه عالی تالگو فرانسه می باشد. از آنجایی که مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور بین المللی و قابل ترجمه است و نیاز به اخذ این مدرک برای شروع کار صد درصد الزامی می باشد. لذا موسسه تالگو پاریس این امکان را برای کارآموزان فراهم نموده است.

بعد از گذراندن کل فلسفه تالگو در این مرکز تخصصی موفق به اخد مدرک بین المللی تالگو فرانسه و مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور می شوید. که در همه کشورهای مطرح دنیا مورد تایید و استفاده می باشد.

بهترین نوع کلاژن برای پوست

کپسول کلاژن هیدرولیز شده

با ورود به دهه سوم و چهارم زندگی، کم ‌کم میزان کلاژن تولید شده توسط پوست کاهش می ‌یابد. بدین ترتیب خاصیت الاستیک پوست کاهش پیدا کرده و دچار چین و چروک می‌ شویم. کپسول ضد پیری و کلاژن با دارا بودن کلاژن نوع یک و سه برای مقابله با این مشکل تولید شده است.

ترکیب مواد تشکیل دهنده اضافه مثل: ویتامین E، ریشه رز و ویتامین C باعث افزایش آبرسانی پوست، ایجاد کلاژن جدید و بهبود آسیب‌ های پوستی مثل زخم و… می ‌شود.

قرص ضد چین و چروک صورت

قرص ضد چروک قوی و جوان کننده با ترکیبی از گلوکزامین، کمپلکس آمینواسید و ویتامین A با افزایش تحریک نوسازی سلولی، تولید کلاژن و نگهداری بافت همبند باعث افزایش بهبود قدرت الاستیسیته و شفافیت پوست می گردد.

قیمت قرص جوانسازی

قیمت های بازار برای بهترین قرص جوانسازی پوست به عوامل متعددی باز میگردند. شما برای خرید قرص جوان کننده پوست باید با پزشک متخصص مشورت نمایید.

عملکرد ترکیبات قرص جوان کننده صورت و ضد چروک پوست

ویتامین A

برای رشد طبیعی، تکثیر و بازسازی سلول های پوست لازم است. همچنین در سلامت گلبول های قرمز و سیستم ایمنی بدن نقش حیاتی دارد و آنتی اکسیدان نیز هست. این ویتامین رنگ پوست را بهبود می بخشد، انعطاف پذیری پوست را زیاد می کند و می تواند پوست را برای احیای سلول های جدید تحریک کند.

ویتامین C

این ویتامین برای تولید کلاژن لازم است و بدن نمی تواند آن را بسازد. بنابراین باید به صورت خوراکی تامین شود. بدن برای خنثی کردن رادیکال های آزاد به آن احتیاج دارد. به التیام زخم و کبودی ها کمک می کند. پوست را در برابر تشعشعات UV حفاظت کرده و سبب تحریک بدن برای تولید کلاژن می شود. اثر ضد التهابی این ویتامین برای درمان بیماری هایی چون اگزما و پسوریاز مفید است.

ویتامین E

این ویتامین برای رشد بافت های سالم لازم بوده و یک آنتی اکسیدان فوق العاده پایدار است. ویتامین E پوست را مرطوب و شفاف می کند، از مضرات رادیکال های آزاد می کاهد، به درمان سوختگی، التهاب، بریدگی و سوزش کمک می کند و در حفظ رطوبت طبیعی به پوست کمک می کند.

نیاسینامید

شکلی از ویتامین B3 که به نیاسینامید مشهور است شکل آمیدی نیاسین است که بر خلاف نیاسین فاقد اثرات جانبی وازودیلاتاسیون، اثرات هیپوولمیک، عوارض کبدی و عوارض گوارشی نا مطلوب است. میزان تولید سرامید ها و اسید های چرب را افزایش می دهد.

این دو ماده از جمله مولفه های اصلی محافظت از پوست هستند و در نتیجه با افزایش این دو ماده پوست مقاوم تر می شود و راحت تر می تواند رطوبت را حفظ کند و در مقابل محرک های حساسیت زا مقاومت کند. همچنین برای کاهش قرمزی پوست مفید است.

12

نحوه عملکرد قرص ضد پیری تالگو پاریس

ویتامین B6 پیریدوکسین

در متابولیسم اسید های آمینه، تنظیم گیرنده های هورمون های استروئیدی، متابولیسم هم (نقش در هموگلوبین به عنوان حامل آهن و تولید هیستامین نقش دارد. ضعف، التهاب بدن (به خصوص در اطراف لب ها و دهان)، برخی ضایعات پوستی و اختلال در سیستم ایمنی و سیستم عصبی از علائم مربوط به کمبود ویتامین B6 است.

کلسیم

کلسیم، آسیب و لکه های پوستی را از بین می برد و پوست خسته و مرده را از نو زنده می کند. وجود کلسیم برای انجام بسیاری از اعمال بدن ضروری است؛ مثل تنظیم ضربان قلب، انتقال پیام های عصبی، تحریک ترشح هورمون ها، انعقاد خون و مهم تر از همه ساخت استخوان های بدن و حفظ سلامتی آنها.

روی

روی در تولید کلاژن نقش دارد، از بروز چین و چروک و خستگی پوست جلوگیری می کند و لکه های پوستی را درمان می کند. از ریزش مو و شکنندگی ناخن ها جلوگیری می کند. مصرف روی در سوختگی ها، اعمال جراحی و بهبود زخم های بدن، ضروری است.

روی باعث بهبود هرچه سریع تر زخم ها می شود و کمبود روی بهبود زخم ها را به ویژه در بیماران دیابتی به تعویق می اندازد. به عبارتی روی به عنوان ترمیم کننده بافتی و پوستی شناخته شده است. افرادی که از اگزما و حساسیت رنج می برند، به طور معمول دارای سطح پایین روی در خون هستند و می توان با دادن روی، بهبود بیماری آن ها را تسریع کرد.

سلنیوم

سلنیوم خاصیت کشسانی پوست را حفظ می کند. از شوره ی سر جلوگیری می کند و آن را از بین می برد. ضعف عضلانی یا درد های عضلانی، بی رنگی موها یا پوست و سفید شدن ناخن ها از علائم کمبود سلنیوم محسوب می شوند. سلنیوم در ساختن گلبول های سفید به بدن کمک می کند و از این طریق سیستم ایمنی را علیه بیماری و عفونت، فعال و بیدار نگه می دارد.

موجب درمان بیشتر اختلالات پوستی نظیر فقدان خاصیت ارتجاعی پوست، آکنه، اگزما و پسوریازیس می شود. این ماده یک آنتی اکسیدان قوی است بنابراین از واکنش های شیمیایی مضر که در سلول های بدن اتفاق می افتد جلوگیری می کند.

منگنز

کمبود منگنز موجب کاهش وزن، التهاب پوستی، تهوع و استفراغ، تغییر رنگ پوست و کاهش رشد مو می شود. منگنز جزئی از آنزیم هایی است که در متابولیسم کربوهیدرات ها و چربی ها فعالیت دارند.

منگنز در بسیاری از ترکیبات آنزیمی دیگر نیز یافت می شود. در مفاصل، بافت استخوانی، رشد و ترمیم بدن و رنگ مو نیز نقش مهمی دارد. اما قیمت قرص های جوانسازی پوست را با در نظر گیری این عوامل موثر در مواد تشکیل دهنده ی قرص ها باید جویا شویم.

حقایقی در مورد جوان سازی پوست صورت

متخصصان بیماری های پوستی و جراحان پوست، آموزش های پزشکی و تجارب مورد نیاز برای استفاده از روش های گوناگون جراحی و یا غیر جراحی در درمان شرایط پوستی را دارا هستند. این پزشکان به عنوان یک متخصص در سالم نگه داشتن و جوان به نظر رسیدن پوست بسیار توانمند می باشند.

موسسه پاکسازی پوست تالگو پاریس

اگر شما عزیزان به دنبال آموزش روش های پاکسازی پوست و مراقبت از پوست خود هستید، ما به شما نمایندگی تالگو پاریس را معرفی میکنیم.

برند تالگو فرانسه درمان های جامع و کاملی را در همه زمینه ها از جمله کم آبی، فرم دهی خطوط صورت، ضد پیری، متعادل سازی پوست، حساسیت و لکه های پوستی عرضه می کند.

همچنین درمان اکسپشنال تالگو برنده محصولات مراقبت پوست، نتایج چشمگیری در لیفت و درمان علایم پیری پوست داشته اسست. درمان های بدن تالگو شامل سم زدایی، رفع سلولیت، لاغری، رفع خستگی عضلانی و مراقبت های اسپا می باشد.

موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران تحت نظر مدرسه عالی تالگو پاریس می باشد و هر یک از خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه خواهد داد:

  • ارائه دهنده دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با دیپلم بین المللی تالگو فرانسه
  • ارائه خدمات زیبایی پوست (SKIN CARE)
  • فروش محصولات تالگو