سایت آلا به نشانی اینترنتی Alaatv.com که این روزها با توجه به تعطیلی مدارس در بین دانش آموزان بسیار پر طرفدار است در سال 1392 توسط گروهی از دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف مجموعه آلا برای اجرا و توسعه عدالت آموزشی شکل گرفت و در حال حاضر بیش از 7 میلیون دانش آموز عضو خانواده آلا هستند.

6

عدالت آموزشی با آلا

متاسفانه دسترسی دانش آموزان به امکانات آموزشی در سراسر ایران یه صورت یکسان نیست به طوریکه که دهه های گذشته بیشتر نفرات برتر کنکور سراسری از دانش آموزان تهرانی بوده اند که داشتن امکانات درسی حرفه ای و کلاس کنکور پیشرفته یکی از عوامل این اتفاق میتواند باشد اما در حال حاضر و در چند سال اخیر در بین نفرات برتر کنکور سراسری اسامی تمام شهرها به چشم میخورد که همین موضوع نشان دهنده توسعه عدالت آموزشی در کشور است. در هیمن راستا آلا فعالیت های خود را در جهت توسعه عدالت آموزشی روز به روز بیشتر میکند و تاکنون در این مسیر از جان و دل نیز مایه گذاشته است؛ در حال حاضر دورس پایه متوسطه اول، متوسطه دوم و کنکور در سایت آلا توسط دبیران حرفه ای و با سابقه آموزشی درخشان در استودیوهای مجهز به تخته هوشمند تدریس و فیلمبرداری شده و به صورت کاملا رایگان منتشر و در اختیار دانش آموزان در سراسر نقاط ایران و جهان گذاشته میشود.

آموزش های رایگان سایت آلا

متاسفانه در ذهن بسیاری از ما این دیدگاه ثبت شده که رایگان ها معمولا کیفیت خوبی ندارند اما باید بدانید که آموزش های رایگان سایت آلا یک مثال نقض عالی در این زمینه است به طوریکه در گفتگو با نفرات برتر کنکور سراسری 1400 بارها از جانب این دانش آموزان و داوطلبان موفق آزمون سراسری شنیدیم که از آموزش های رایگان سایت آلاء به دفعات استفاده کرده بودند و حتی به گفته چندین نفر از دانش آموزان مدارس سمپادی در سراسر کشور بیان شد که دبیرانشان فقط آموزش های سایت آلا را تایید و توصیه میکردند.

7

سایت آلاء مدرسه مجازی برای دانش آموزان

در این روزهای کرونایی که دانش آموزان از خانه پیگیر آموزش دروس هستند سایت آلاء به یک مدرسه مجازی برایشان تبدیل شده است و دانش آموزان ارتباط خوبی با این سایت برقرار کرده اند. در سایت الا به راحتی میشود چندین و چند بار هر ویدیو را مشاهده کرد تا به خوبی مطالب درسی در ذهن ماندگار شود همچنین مجموعه آلا این فرصت را به وجود آورده که اکثر دروس توسط چندین دبیر مختلف تدریس شده تا دانش آموزان قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند و با تدریس هر دبیری که راحت تر میتوانند آموزش ببینند و ارتباط بهتری با شیوه تدریس آن برقرار کنند، دوره ها را پیش ببرند.

با سایت آلا نیازی به معلم خصوصی ندارید

بسیاری از دانش آموزان علاوه بر آموزشی که توسط معلم مدرسه به آن ها داده میشود برای درک بهتر و رفع اشکال مطالبی که ضعف دارند و یا به خوبی آموزش ندیده اند از معلم خصوصی کمک میگیرند. با توجه به هزینه هر ساعت آموزش توسط دبیران خصوصی شاید بسیاری از خانواده ها توان پرداخت این هزینه را نداشته باشند که باید بگوییم اصلا جای نگرانی نیست تمام دروس از سطح آموزشی پایه تا پیشرفته توسط کادر با تجربه مجموعه آلا و دبیران مدرسه صنعتی شریف تدریس شده است و به صورت رایگان در سایت آلا در دسترس دانش آموزان در هر نقطه ای از ایران و سراسر دنیا قرار داده شده است.

آلا کلاس کنکور هم دارد؟

مگر میشود آلا به فکر دغدغه ها و استرس های یک دانش آموز و داوطلب کنکور نباشد!

8

کلاس کنکور راه ابریشم آلا حکم شاهراهی در هزار راه کنکور دارد

در این آشفته بازار فروش توهم موفقیت به دانش آموزان کنکوری، هزارتویی ساخته شده به طوریکه تشخیص راهی که شما را بتواند به هدف برساند، سخت شده است. آلاء یک شاه راه در میان این هزار راه است. مسیری روشن از خواسته ها، نیازها است و نهایتا نقشه راهی ارائه می دهد که از همین امروز تا آخرین تیک شما بر آخرین تست برگه کنکور کنار شما خواهد بود.

یک کلاس کنکور جامع همراه با درسنامه ویدیویی پرمحتوا و منعطف که آموزش های لازم برای تسلط، مرور و آزمون تمامی عناوین درسی را به شما ارائه میدهد.

جزوات اختصاصی راه ابریشم کنکور برای درسنامه ها در کنار ارزش سنجی دقیق محتوای آنها، از طریق اساتید مجرب حوزه آموزش کنکور تهیه شده که سالها برای موفقیت دانش آموزان در آزمون کنکور تلاش بی وقفه کرده اند. همچنین آماده سازی ویدیویی این آموزش ها، جذابیت های بصری آن را برای شما بیشتر کرده است. تذکر این نکته نیز ضروری است که با توجه به ماهیت آموزش های ارائه شده، قطعا استفاده از رسانه ای مانند ویدیو، اثرات مثبت بسیار بیشتری از متن و تصویر خواهد داشت و در  کلاس کنکور راه ابریشم آلاء به خوبی بهینه سازی مداوم این فرآیند اتفاق می افتد.

بحث دیگر موفقیت در کنکور اذعان به وجود تفاوت های بنیادین در سطوح درک و یادگیری و حتی روانشناختی دانش آموزان است که سبب می شود هیچ راه حل منحصر بفردی را نتوان برای چندین نفر توصیه کرد. روش های ارائه شده در کلاس کنکور راه ابریشم آلاء، به درجه ای از انعطاف آموزشی رسیده اند که می توانند نسبت به هر سطحی از توانایی مخاطب خود، مفید باشند. بهترین ویژگی دوره کنکور راه ابریشم در مقایسه با سایر روش های موجود، قطعا همین تغییر پذیری و انعطاف آن است.

امتیاز دیگر راه ابریشم برای دانش آموزان کنکوری، بهره گیری از سیستم های مشاوره ای است که هر آنچه آنان در مسیر موفقیت نیاز هست را بدون هیچ کم و کاستی در اختیار داوطلبان کنکوری قرار می دهد و مشاوران تحصیلی و انگیزشی دلسوزتر از خانواده شما در این مسیر، همراه بزرگی برای تان خواهند بود.

برای رشد و تعالی در هر زمینه ای، باید به توانایی خود در وهله اول ایمان داشته باشید. این اطمینان را در مسیر بدست می آورید و با مشاهده بهبود وضعیت تحصیلی خود از طریق نتایج آزمون های شبیه سازی شده، امید دست یابی به هدف را بیشتر و بیشتر حس خواهید کرد. نقش کلاس کنکور راه ابریشم سایت آلا در این همراهی، یک معلم دانا، یک ناظم سخت گیر و یک خانواده خیرخواه است. بنابراین از همراهی با خانواده بزرگ آلا ، توفیقات بسیاری برای موفقیت کسب خواهید کرد. همانند همه آنهایی که پیش از شما، به شاه راه کنکوری و آموزش های رایگان سایت آلا اعتماد کرده اند.