در دنیای امروز، مشتریان ترجیح می ­دهند مکانی را برای خرید انتخاب کنند که بتوانند همزمان از زمان سپری شده برای خرید لذت کافی را ببرند و در آخر کالای مورد نظر خود را بیابند. مقصود آن است که به همان اندازه که شکل ظاهری و نحوه طراحی کالا در انتخاب مشتریان دارای اهمیت است، فضایی که خرید در آن صورت می ­گیرد، اگر نگوییم کمتر، به همان اندازه مهم است.

فضای فروشگاه یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در رفتار مشتریان است و صاحب نظران و مدیران در این حوزه تلاش می کنند تا با ایجاد تجربه­ های مطلوب برای مشتریان، آن ها را تشویق کنند تا فروشگاه مورد نظرش را به دیگران توصیه نماید و یا برای خرید مجدد، مراجعه کنند.

حفظ نظافت و تمیزی

بکار گیری روش‌های دستی و سنتی در نظافت محیط های تجاری یکی از زمان بر‌ترین فعالیت هاست که اغلب هزینه بسیاری بر دوش مدیران این مجموعه‌ها تحمیل می‌کند. استفاده از شیوه‌های نوین و به روز در فرآیند نظافت می‌تواند به شما در کسب بهترین و با کیفیت‌ترین نتیجه در جمع آوری آلودگی‌ها از محیط کمک نماید. بکارگیری تجهیزات مکانیزه نظافت، یکی از این شیوه‌های نوین است که امروزه به طور گسترده در بسیاری از محیط‌های تجاری، اداری و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حفظ نظافت و تمیزی در این محیط ها نه تنها از لحاظ بهداشتی بلکه از نظر افزایش ایمنی محیط حائز اهمیت می باشد. به کار گیری تجهیزات نظافت صنعتی مکانیزه می تواند در ارتقا کیفیت، سرعت و کاهش هزینه های نظافت تاثیر گذاری بالایی داشته باشد. از جمله تجهیزات مکانیزه که در فرایند نظافت صنایع و مراکز تجاری قابل استفاده می باشند، می توان به دستگاه کف شوی صنعتی اشاره داشت. خرید اسکرابر صنعتی یا دستگاه زمین شوی و استفاده از آن ها در فرایند نظافت مجموعه ها می تواند سرمایه گذاری مناسبی برای بهبود فرایند نظافت و کاهش هزینه ای آن باشد.

اسکرابر صنعتی ابراهیم

شرکت ابراهیم ارائه دهنده راهکارها و تجهیزات نظافت صنعتی با بیش از ربع قرن تجربه، فعالیت بسیار گسترده ای در این حوزه دارد. شرکت ابراهیم دستگاه ها و تجهیزات نظافتی روز دنیا را مطابق با هر محیط و هر صنعت ارائه می دهد. جهت مشاهده دستگاه ها می توانید از سایت شرکت ابراهیم دیدن فرمایید و جهت دریافت مشاوره از کارشناسان با شماره زیر تماس فرمایید.

آدرس سایت: ebrahim.ir

شماره تماس: 87184-021

ایجاد فضای معطر و دل انگیز

مطالعه گروهی از روانشناسان نشان می دهد در صورتی که فضای خرید عطرآگین و معطر باشد مشتری رغبت بیشتری به خرید پیدا می کند و باعث می شود مشتری برای مدت زمان بیشتری به جستجو در فروشگاه بپردازد و در نهایت کالای بیشتری را انتخاب و خریداری نماید . به همین دلیل است که در فروشگاه های بزرگ با استفاده از تحریک حس بویایی افراد تعداد بیشتری از اجناس به فروش می رسد .

علاوه بر این برخی شرایط که به صورت پشت پرده می تواند بر کسب و کار شما اثر گذار باشد نیز باید مد نظر قرار گیرد. امروزه استفاده از روش هایی مانند پخش موزیک، نورپردازی مناسب و عطر افشانی در فضای محل کسب و کار بسیار مورد توجه مشتریان قرار می‌ گیرد. تجربه خوشایندی که در استشمام رایحه خوش به مشتریان انتقال پیدا می‌ کند در بازاریابی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

همچنین بزرگترین کمپانی های جهان مانند نایک، اپل و استارباکس نیز امروزه از رایحه های منحصر به فرد خود استفاده می کنند. آن ها با این روش موفق به انجام یک بازاریابی مناسب در فروشگاه های خود شده اند. در نتیجه از مزایای استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا جهت بازاریابی رایحه ای می توان به تقویت شناسایی برند، بالا بردن میزان فروش و همچنین یادآوری محصولات به مشتریان اشاره کرد. دستگاه خوشبو کننده هوا با استفاده از تکنولوژی مخصوص به خود عطر و رایحه را بصورت یکنواخت و بصورت نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک در محیط پخش می کند.

دستگاه خوشبو کننده ابراهیم

ضدعفونی سطوح و لوازم پر کاربرد

دستگاه های نظافت صنعتی حرفه ای با توجه به نوع کاربری که دارند، می توانند به طور مؤثر با میکروب ها، باکتری ها و ویروس های موجود بر روی سطوح مختلف مانند کف، دیوارها، تجهیزات صنعتی و سایر سطوح مبارزه کنند. دستگاه هایی مانند اسکرابر ، واترجت صنعتی ، بخارشوی صنعتی و حتی ترولی های آنتی باکتریال جهت شستشوی مؤثر و ضدعفونی کردن انواع سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. چنین دستگاه هایی به آسانی بخش های دور از دسترس، شکاف ها و خلل و فرج یک سطح را کاملاً تمیز و بهداشتی نموده و در عین حال آسیب های زیست محیطی را به حداقل می رساند.

 انواع دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی به بهداشت عمومی در محیط های تجاری، اداری کمک شایانی دارند و فرآیند بهداشت و نظافت را دگرگون می سازند. در دوره اخیر به دلیل گسترش و همه گیری ویروس کرونا ضدعفونی کردن همه سطوح به ویژه سطوحی که افراد مختلف به طور مستقیم با آن تماس دارند، ضروری است و در این میان ضدعفونی با دستگاه کفشوی می تواند یک راهکار موثر باشد. در این بین برای محیط های وسیع استفاده از دستگاه اسکرابر سرنشین دار با توجه به کارایی بالا و سهولت استفاده، نتیجه بهتری را برای شما به همراه دارد. این دستگاه های مکانیزه دارای یک مخزن بزرگ برای حمل و استفاده از آب و محلول شستشو یا ضدعفونی کف هستند. کاربر بدون تماس با محلول و سطح زمین، می تواند سطح را شستشو دهد. ضمن اینکه در حین شستشو، بخش خشک کن این دستگاه فعال می شود و آب و آلودگی ها را تا حد زیاد از روی سطح به داخل مخزن آب کثیف منتقل می نماید.

کارشناسان، مشاورین و متخصصان در شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم می توانند شما را در انتخاب دقیق ترین و بهترین تجهیزات با توجه به نیازهای شما راهنمایی نموده تا با استفاده از این تجهیزات بتوانید حال و هوای محیط اداری یا تجاری خود را بهبود بخشیده و کسب و کار خود را ارتقا دهید.

دستگاه کفشوی صنعتی ابراهیم