از بزرگترین فروشگاه لوازم پینگ پنگ، محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنید و همین حالا آنلاین سفارش دهید! تنوع کامل از کلیه تجهیزات پینگ پنگ و از تمام برندهای شناخته شده دنیا در فروشگاه اینترنتی ایران اسپورتر پیدا می شود. آخرین سیاست های مدرن روز دنیا در جهت زندگی راحت تر با خریدهای اینترنتی و البته از سایت های معتبر برنامه ریزی می شوند و ما در راه رسیدن شما به این روند و فروش بی نظیر محصولاتمان با شما همراهیم.

ایران اسپورتر بهترین فروشگاه آنلاین برای هر بازیکن تنیس روی میز

تنیس روی میز که به پینگ پنگ نیز معروف است، یک بازی هیجان انگیز می باشد. اما مانند هر ورزش دیگری، به تجهیزات خاصی نیاز دارد. فرقی نمی کند مبتدی باشید، آماتور با تجربه باشید یا یک حرفه ای تنیس روی میز، در  iransporter.comمیزهای متنوع پینگ پنگ، راکت، چوب یا تیغه راکت، رویه و لاستیک راکت، توپ پینگ پنگ، لباس و کفش مخصوص تنیس روی میز، تجهیزات جانبی، وسایل نگهداری از راکت، ربات های پینگ پنگ و بسیاری دیگر از لوازم مورد نیاز یک ورزشکار آماتور تا حرفه ای و یا هر چیز دیگری را که برای یک بازی عالی احتیاج دارید، خواهید یافت.

به خاطر داشته باشید که تنیس روی میز یک ورزش المپیکی است. به این معنی که اندازه و رنگ راکت، توپ و میزها کاملاً با استانداردها و قوانین حرفه ای تنظیم می شود. به همین دلیل است که هر طرفدار پینگ پنگ نیاز به یک فروشگاه پینگ پنگ قابل اعتماد دارد که محصولات مناسب و مطابق با استانداردهای حرفه ای و جهانی ارائه دهد. ما، در ایران اسپورتر، به شما در انتخاب و خرید بهترین تجهیزات تنیس روی میز کمک خواهیم کرد!

در فروشگاه آنلاین لوازم پینگ پنگ ایران اسپورتر، محصولات بهترین تولیدکنندگان تجهیزات تنیس روی میز در سطح جهانی پیدا می شود:  Butterfly، DHS، Donic، Friendship، Gewo، Joola،Mizuno ،Nittaku ،Stiga ،Tibhar ، TSP، Victas، XIOM ، Yasaka ...  آیا احساس غرق شدن می کنید؟!

به هر حال هر بازیکن تنیس روی میز شرایط خاص خود را دارد و ما می خواهیم مطمئن شویم که شما تجهیزات کامل مورد نیاز خود را در فروشگاه ما حتما پیدا می کنید. پس مشاوران متخصص ما در این رشته ورزشی، شما را برای یک خریدی مطمئن راهنمایی می کنند.

d1

میز پینگ پنگ

ایران اسپورتر به داشتن مجموعه ای از میزهای تنیس روی میز حرفه ای مفتخر است. در فروشگاه ما همه نوع میز پینگ پنگ برای استفاده نخبه ترین افراد جهت مسابقات حرفه ای تا معمولی ترین افراد برای تفریحات آخر هفته، موجود است. ما به طور مداوم میزهای جدیدی را به مجموعه محصولاتمان اضافه می کنیم تا بهترین میزهایی را که وجود دارند، به شما ارائه دهیم!

برای خرید میز پینگ پنگ با قیمت استثنایی از ایران اسپورتر کلیک کنید.

چوب راکت ، رویه راکت

بازی خود را برای روز بعد بهبود ببخشید! ورزشکاران حرفه ای تنیس روی میز ترجیح می دهند، چوب و رویه راکت های ویژه خود را خریداری کنند. چوب راکت های باکیفیت و بسیار سبک وزن در هر سه سبک بازی دفاعی، کنترلی و حمله ای دسته بندی می شوند. رویه راکت ها در سه نوع سطح صاف، دانه کوتاه و دانه بلند و نیز درجه بندی از لحاظ سرعت، پیچ و کنترل موجود هستند.

اگر میخواهید حرفه ای عمل کنید، برای انتخاب چوب و رویه راکت متناسب با سطح بازی و سبک بازی خود به کمک نیاز دارید! ما با داشتن تنوع زیاد محصولات با مشتریانمان همفکری کرده و در ارائه همه تجهیزات اصلی و جانبی، شما را حمایت می کنیم تا نیازهای هر علاقه مندی به تنیس روی میز را برآورده نماییم.

ربات پینگ پنگ

با خرید ربات پینگ پنگ و پیوستن به جمع مشتریان تنیس روی میز ایران اسپورتر، یاد بگیرید که یک تکنیک را کامل کنید تا بازی خود را برای مسابقات آینده بهبود بخشید. برای رسیدن به هدف بزرگتر و رقابت با بازیکنان ماهر تنیس روی میز، ربات پینگ پنگ مانند یک باشگاه تمام عیار عمل کرده و انتخابی عالی برای کشف استعدادهای شماست.

d2

راکت تنیس روی میز

سریعاً بازی خود را با راکت تنیس روی میز انتخابی فروشگاه ما به سطح بالاتر ارتقا دهید!

اگر به دنبال راکت های پینگ پنگ با عملکرد بالا هستید، حتما راکت سطح بازی خود را در ایران اسپورتر پیدا خواهید کرد. خرید یک راکت مناسب و با کیفیت، در نتیجه بازی شما تاثیرگذار خواهد بود. جنس و کیفیت چوب و میزان ضخامت رویه راکت مونتاژ شده بر روی آن و نیز تکنولوژی به کار رفته در تولید راکت، از مواردی هستند که هنگام خرید باید دقت کنید تا با یک انتخاب مناسب، میزان کنترل بر توپ بهتری داشته باشید.

خرید راکت پینگ پنگ حرفه ای با قیمت عالی از فروشگاه اینترنتی ایران اسپورتر

لباس و کفش پینگ پنگ

آیا به دنبال پوشاک مخصوص برای بازی تنیس روی میز هستید و می خواهید حرفه ای این رشته ورزشی را دنبال کنید؟ مشکلی نیست! برای انتخاب بهترین لباس ها و کفش های استاندارد پینگ پنگ به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنید و آنچه که متناسب با سلیقه خودتان هست را پیدا کنید. مسلما با پوشیدن لباس مخصوص اعتماد به نفس بیشتری داشته و از بازی خود راضی تر خواهید بود.

d3

توپ پینگ پنگ

ایران اسپورتر یک فروشگاه پیشگام در توزیع توپ های پینگ پنگ استاندارد می باشد. برای همبازی شدن با یک رقیب واقعی و یا ربات پینگ پنگ، به توپ های زیادی جهت تمرین بیشتر احتیاج دارید. توپ پینگ پنگ سلولوئیدی و یا جنس پلاستیکی پلیمری با وزن استاندارد و سطحی بسیار صاف از برندهای مختلف و معتبر در سایت فروش اینترنتی ما یافت می شود.

خرید توپ پینگ پنگ اصل با بهترین قیمت از ایران اسپورتر

 

ایران اسپورتر طرفدار بزرگ پینگ پنگ

ما یک فروشگاه حرفه ای آنلاین پینگ پنگ هستیم که در آن می توانید تمام تجهیزات لازم برای تنیس روی میز را خریداری نمایید. همچنین مفتخریم که تنها نماینده رسمی محصولات دونیک آلمان در ایران می باشیم. ما محصولاتمان را به سراسر ایران تحویل داده ایم و به ده ها هزار مشتری راضی خدمت رسانی کرده ایم. شما فقط به ما سفارش دهید و تجهیزات با کیفیت را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید. نگاهی به محدوده محصولات iransporter.com بیندازید و هر آنچه را که برای یک بازی هیجان انگیز تنیس روی میز نیاز دارید با آسودگی خیال از اورجینال بودن کالا، انتخاب کنید! ایران اسپورتر کیفیت و اصالت تمام محصولات خود را با افتخار تضمین می کند.

برای خرید راحت تر از فروشگاه آنلاین لوازم پینگ پنگ ایران اسپورتر، از توضیحات محصول و فیلترهای انتخاب استفاده کنید. ما تلاش می کنیم تا محصولات تنیس روی میز را با قیمت های فوق العاده دوستانه و منصفانه به شما ارائه دهیم!

ایران اسپورتر فقط یک فروشگاه آنلاین لوازم پینگ پنگ نیست! ما خودمان از علاقه مندان و دوستداران تنیس روی میز هستیم!