معمولا افراد زیادی از مخاطبین عزیز سایت به ما مراجعه میکنند و در خصوص کسب درآمد پایدار و کسب درآمد دلاری از ما سوال میکنند بنابر این ما بر آن شدیم تا از طریق این مقاله به این سوالات پاسخ دهیم و با معرفی تریدر نووا سایت معتبر آموزش فارکس و بورس شما را به این هدف نزدیک تر کنیم پس همراه ما باشید!

در دنیای امروز یافتن بازاری که در آن بتوان با سرمایه اولیه کم به سودهای کلان رسید بسیار وسوسه‌انگیز است. چراکه تصور بسیاری از افراد این است که تا زمانی که سرمایه بسیار زیادی نداشته باشیم، نمی‌توانیم کسب‌وکار موفقی راه‌اندازی کرده و آن را به سوددهی برسانیم. رواج سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف نظیر بورس، فارکس یا ارزهای دیجیتال نشان داد که این تصور چندان هم درست نیست و افراد می‌توانند مسیر درآمدزایی میلیاردی را با سرمایه اولیه بسیار کمی بپیمایند. تنها کافی است کمی شم اقتصادی داشته و تحلیل شرایط بازار را یاد بگیرید. مسئله مهم اینجاست که این بازارها دقیقا چه هستند و چه چیزهایی در آن‌ها معامله می‌شود؟ برای پاسخ به این سوال تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بازار بورس، بازاری آشنا و قدیمی

 

مدت زیادی است که بازار بورس در کشور ما فعالیت داشته و کالاهای مختلفی در آن معامله می‌شوند. اما هنوز افراد زیادی هستند که تصور می‌کنند بورس بازاری پیچیده است که فعالیت در آن نیازمند دانش تخصصی و فکر ریاضی قوی است. به همین دلیل ترجیح می‌دهند که روش‌های کم‌دردسرتری مثل سرمایه‌گذاری پول در بانک و دریافت سود ماهانه را امتحان کنند.

نکته مهم برای شروع فعالیت در بورس، یافتن یک سایت معتبر برای آموزش بورس است. اینکه شما با دانش کافی وارد بازار شده و سرمایه‌گذاری را آغاز کنید، به کار شما سرعت بخشیده و ضرر شما را کمتر می‌کند. توجه کنید که در حال حاضر به دلیل محبوبیت سرمایه‌گذاری در بورس، تعداد کلاه‌بردارانی که ادعا می‌کنند می‌توانند روش یک‌شبه پیمودن ره صدساله را به شما آموزش دهند بسیار زیاد است. بنابراین اگر قصد فعالیت در بورس را دارید، باید از آموزش‌های سایت‌های معتبری همچون سایت آموزش بورس تریدر نووا استفاده کنید. استفاده از این آموزش‌ها شما را برای حضور در بازار آماده کرده و روش‌های تحلیل شرایط و تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری را به شما می‌آموزد.

زمانی که دوره‌های آموزشی بورس TraderNova را تمام کردید، اصول اولیه سرمایه‌گذاری را آموخته‌اید و می‌توانید اولین خرید خود در بازار را انجام دهید. باید بدانید که در بازار بورس شما در فعالیت‌های واحد‌های تجاری یا تولیدی مشارکت کرده و سود و زیان شما در گرو سود و زیان این شرکت‌ها است. درواقع هر شرکتی تعدادی سهام مشخص دارد که در زمان‌های معینی آن‌ها را برای فروش عرضه می‌کند. شما می‌توانید این سهام را خریده و با فروش آن‌ها و خرید سهام شرکتی جدید به سود برسید. آن چیزی که در موفقیت در بورس مهم است، آشنایی با شیوه‌های تحلیل و پیش‌بینی شرایط بازار و انجام خریدوفروش در زمان مناسب است. این موضوعی است که با استفاده از آموزش‌های سایت آموزش بورس تریدر نووا آن را یاد خواهید گرفت.

بازار فارکس، بازار بورس جهانی مبتنی بر تغییرات قیمت‌ها

Screen-Shot-2016-11-16-at-14

بازار فارکس بازاری جهانی است و افراد زیادی از سراسر دنیا در آن حضور دارند. بنابراین می‌توان گفت که حضور در آن نیازمند دانش بیشتری بوده و کمی تخصصی‌تر است. البته این موضوع نباید شما را بترساند. چراکه سایت تریدر نووا برای فعالیت در این بازار نیز کنار شما است و می‌توانید از مشاوره‌های تیم متخصص آن بهره‌مند شوید. در بازار فارکس پایه معاملات تغییرات قیمت ارز یا فلزات گران‌بها است. درواقع شما باید شرایط بازار را پیش‌بینی کنید و در صورت درست بودن تحلیلتان به سود می‌رسید. آنچه در این بازار بیش از هر چیزی اهمیت دارد، انتخاب یک کارگزاری مناسب و آگاهی از شیوه‌های مختلف معاملاتی است.

بهترین بروکر برای ایرانیان تریدر نووا

برای شناسایی بهترین بروکر فارکس 2021 تریدر نووا نه نیاز به سالها تجربه دارید نه نیاز به مطالعه و تحقیقات فراوان! چرا؟ چون تیم تخصصی بهترین TRADERNOVA  بهترین بروکر برای ایرانیان را به شما معرفی کرده است این معرفی شامل سالها تحقیق و تلاش بوده تا شما با خیالی آسوده و ذهنی آرام بتوانید بهترین کارگزاری جهانی را برای مدیریت پول و سرمایه خود شناسایی کرده و از آن برای آغاز ترید کردن در بازارهای پر سود جهانی استفاده کنید.

تیم تخصصی مربیان دانشنامه فارکس به صورت پیوسته و سالانه بهترین کارگزاری ها را زیر نظر دارند و بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورند! پس همراه شوید و با ورود به این حوزه درآمد های میلیون دلاری برا خود به ارمغان آورید!

بروکر FBS تریدر نووا یکی از بهترین بروکر های فارکس

به دلیل شرایط تحریم کارگزاری‌های فعال در ایران چندان زیاد نیستند. اما شما باید با توجه به نوع کالای مورد معامله، سرمایه اولیه و ویژگی‌های کارگزاری یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. کارگزاری اف بی اس یکی از کارگزاری‌های معتبر بین‌المللی است که دارای 8 میلیون مشتری فعال در سراسر جهان است. اگر قصد دارید از داخل ایران در این کارگزاری فعالیت کنید، می‌توانید از بروکر FBS تریدر نووا استفاده کنید. نکته جالب در خصوص این بروکر این است که به شما امکان تمرین معامله را می‌دهد. درواقع شما می‌توانید در این کارگزاری یا هر کارگزاری دیگر یک حساب آزمایشی باز کرده و فعالیت در بازار فارکس را امتحان کنید. به‌این‌ترتیب بدون اینکه چیزی از سرمایه اولیه‌تان کم شود می‌توانید معاملات را انجام داده و تجربه کسب کنید.

بورس

بروکر اف بی اس تریدر نووا به شما این امکان را می‌دهد که بر روی زوج ارزها، شاخص‌ها و فلزات گران‌بها سرمایه‌گذاری کنید. این بروکر در 5 روز از هفته به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و امکان باز کردن انواع حساب‌های سنتی، میکرو، استاندارد، بی‌نهایت و ENC را به شما می‌دهد. هریک از این حساب‌ها کمیسیون خاص خود را دارد و حداقل سرمایه آن از 1 تا 1000 دلار آمریکا متفاوت است. اگر نمی‌دانید که کدام حساب‌ها برای شما مناسب‌تر است و چگونه باید با این حساب‌ها کار کنید، می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی تریدر نووا کمک بگیرید.

سخن پایانی

بدون شک راز موفقیت در هریک از بازارهای بورس، فارکس و ارزهای دیجیتال داشتن دانش کافی است. حداقل کاری که پیش از ورود به این بازارها باید انجام دهید، شناخت اصطلاحات تخصصی آن‌ها است. پس از شناخت این اصطلاحات باید راه‌های کسب درآمد از بازار را شناخته و آن‌ها را امتحان کنید. اما مسئله اینجا است که این بازارها جایی برای سعی و خطا ندارند و نداشتن تجربه کافی برای حضور در آن‌ها می‌تواند همه سرمایه شما را به باد دهد. بنابراین بهتر است از تجربه دیگران در این زمینه استفاده کرده و وقت و سرمایه خود را با کارهای بیهوده هدر ندهید.

پس با ورود به سایت تریدر نووا به آدرس tradernova.com مسیر تحول در زندگی خود را خود را آغاز کنید!