اگر تا به حال هیچ تصمیمی برای خرید ملک در ترکیه نداشته اید، حال وقت آن رسیده تا با کشور ترکیه و بهترین شهرهای آشنا شوید، چرا که ممکن است تصمیمتان عوض شود. بسیاری از افراد عاشق خوشگذارانی هستند و کشور ترکیه را صرفا برای اوقات فراغت خود انتخاب می کنند. لازم به ذکر است اگر شما به مدت پنج سال در ترکیه اقامت داشته باشید، به راحتی میتوانید خود را شهروند ترکیه بنامید.

1

حال برای آنکه بتوانید با کشور ترکیه و بهترین شهرهای آن آشنا شوید، توصیه می کنیم تا پایان همراه ما باشید چرا که خبرهای خوبی برایتان داریم.

قبل از اینکه بخواهید شهر مورد نظر خود را در ترکیه انتخاب کنید بهتر است بدانید که چه نوع خانه ای مدنظرتان است و دوست دارید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد. همچنین بعضی از افراد می خواهند به واسطه خرید ملک در ترکیه سرمایه گذاری داشته باشند.

در نتیجه باید مشخص کنید که آیا یک آپارتمان مسکونی ساده می خواهید، یا یک آپارتمان مجلل، یا ویلاهای رو به دریا، پنت هاوس هایی با ویوی ابدی شهر یا یک خانه ساحلی و ... . موضوع دیگر در مورد سرمایه گذاری است که تا چه مبلغ می خواهید سرمایه گذاری کنید و اینکه آیا ممکن است در آینده نظرتان عوض شده و بخواهید برای اقامت به ترکیه مهاجرت کنید یا خیر.

معرفی بهترین شهرهای ترکیه برای خرید ملک

آنتالیا

بنابر اطلاعات به دست آمده، شهر آنتالیا ترکیه از شرایط بسیار خوبی در زمینه بازار مستغلات برخوردار می باشد. این شهر علاوه بر این که به عنوان یکی از بهترین شهرهای ترکیه انتخاب شده است، بسیاری از سرمایه گذاران، گلف بازان و تاجرانی که به دنبال خانه های لوکس هستند، این شهر را انتخاب می کنند.

در شهر آنتالیا پروژه ها و آپارتمان های مجللی وجود دارد که این خود دلیلی برای جذب سرمایه گذاران می باشد.

2

چرا باید در آنتالیا ملک خریداری کرد؟

با زیاد شدن توریست ها از دیگر نقاط جهان، قیمت املاک در شهر آنتالیا روز به روز در حال افزایش است. بر اساس آمار به دست آمده از وزارت خانه فرهنگ ترکیه؛ شهر آنتالیا دارای رتبه پنجم اروپا در زمینه گردشگری می باشد.

شهر آنتالیا از سیستم حمل و نقل بی نظیری برخوردار می باشد به طوری که فرودگاه واقع در این شهر به عنوان پرجمعیت ترین فرودگاه ترکیه شناخته شده است. لازم به ذکر است که در این فرودگاه سالانه بیش از 30 میلیون نفر جمعیت در حال رفت و آمد می باشند.

از همه این امتیازات که بگذریم، آنتالیا از امکانات درجه یک برخوردار است. حال این امکانات شامل: مکان های تاریخی، پارک های معروف، خیابان های شیک، مراکز درمانی با بهترین خدمات و کیفیت، عالی ترین مدارس و دانشگاه و ...

ازمیر

شهر ازمیر به عنوان سومین شهر پرجمعیت کشور ترکیه شناخته شده است. به نظر می رسد شهر ازمیر هم یکی از بهترین شهرها برای سرمایه گذاری در ترکیه می باشد چرا که در این شهر می توان به تمامی بزرگراه های اصلی دسترسی داشت که این خود دلیل با ارزشی تلقی می شود.

3

چرا باید در ازمیر ملک خریداری کرد؟

شهر ازمیر شهری فوق العاده پرجمعیت و پر جنب و جوش است. در این شهر جاذبه های تاریخی به وفور یافت می شود. در واقع می توان گفت افرادی که علاقه زیادی به تاریخ دارند، انتخاب شهر ازمیر می تواند بهترین گزینه باشد.

شهر ازمیر ترکیه از سواحل زیادی هم نیز برخوردار است. وجود ویلاهای لوکس در این شهر قابلیت این را دارد که هر سرمایه گذاری را جذب خود کند.

استانبول

فکر می کنم رسیده ایم به بخش جذاب ماجرا!

قطعا خرید ملک در ترکیه در شهر استانبول برای هر فردی یک رویا می باشد. چرا که این شهر یکی از بزرگترین، زیباترین، و بهترین شهرها از تمامی جنبه ها است.

از آنجایی که شهر استانبول یک شهرتوریستی بوده، اقتصاد و تجارت این شهر روز به روز در حال پیشرفت می باشد.

4

چرا باید در استانبول ملک خریداری کرد؟

آب و هوای مطلوب شهر استانبول یکی دیگر از نقاط قوت این شهر می باشد. تابستان و زمستان های این شهر بسیار معتدل است.

بازار املاک استانبول یکی از اهداف تمامی سرمایه گذاران می باشد. همچنین وجود دانشگاه های معتبر باعث شد تا بیشتر دانشجویان ایرانی این شهر را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند.

چنانچه قصد سرمایه گذاری و یا خرید ملک در ترکیه دارید، توصیه می کنیم از انتخاب یکی از سه شهر نامبرده غافل نشوید. از این که تا پایان همراه آسیا ملک بوده اید، از شما بی نهایت سپاسگزاریم.