در این مقاله قصد داریم در مورد جاکفشی آپارتمانی توضیح بدهیم زیرا این روزها در هر خانه ای جا کفشی یکی از وسایل ضروری و کاربردی به شمار می آید. این وسیله ی خانگی به دلیل کاربرد زیاد برای هر خانه ای ضروری است و باعث نظم بخشیدن به محیط خانه و آپارتمان می شود.

شاید برای شما هم سوال باشد که اصلاً استفاده از جاکفشی و دلیل خرید آن چیست؟ با توجه به تغییر وضعیت منازل از حالت سنتی به آپارتمانی نیاز به یک فضای مجزا برای کفش ها واقعا احساس می شود. کفش ها باید در یک فضای مستقل نگهداری شوند تا علاوه بر جلوگیری از آسیب، فضای کمتری اشغال نماید.

معمولاً خانواده‌ ها متناسب با سلیقه و نیاز خود جاکفشی آپارتمانی را انتخاب می کنند. این روزها انواع مدل های جاکفشی با تنوع رنگ و طرح های متنوع در بازار موجود است. جاکفشی تنها برای نگهداری از صندل، کفش و دمپایی مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه نقش بسزایی در دکوراسیون و چیدمان منزل دارد. افراد برای محافظت و نگهداری از کفش هایشان، برای زیبایی و دکوراسیون منزل و همچنین برای جلوگیری کردن از پخش بوی بد پا و پراکنده شدن آلودگی های کفش استفاده از جاکفشی برایشان بسیار حائز اهمیت است. چنانچه این وسیله ی کاربردی دارای طرحی شیک و مدلی زیبا باشد، جلوه ی بسیار زیبا به محیط منزل می بخشد.

o2

 

نکات مهم هنگام خرید جاکفشی مناسب

جاکفشی یکی از اصلی ترین و مهمترین المان ها در دکوراسیون راهرو است. امروزه جاکفشی های بسیار متنوع و زیبایی در بازار وجود دارند و همین امر موجب می شود که هر کسی براساس سلیقه و ابعاد منزل  خود، جاکفشی آپارتمانی را خریداری می کند.  

نکته ی قابل توجهی که در رابطه با این موضوع (جاکفشی آپارتمانی) لازم است بدانید، هنگام خرید جاکفشی باید به تعداد طبقات نگهداری کفش، ابعاد و رنگ توجه کنید و با توجه به سلیقه و نیاز خودتان آن را انتخاب و خریداری کنید. حتماً به نوع حاکفشی که از چه جنسی ساخته شده است، توجه کنید. جنس این وسیله ممکن است که چوبی، فلزی یا ام دی اف باشد. در هنگام خرید جاکفشی نهایت دقت را به  خرج دهید تا هزینه ی زیادی را پرداخت نکنید و با کمترین هزینه، مناسب ترین جاکفشی را خریداری کنید.

انواع جاکفشی آپارتمانی

با توجه به نیاز و استفاده خانواده ها انواع مختلفی از جاکفشی تولید و طراحی شده است که با توجه به محیط آپارتمان و منزلی که در اختیار دارید از آنها می توانید استفاده لازم را ببرید که می ‌توان از میان مدل ‌های مختلف به موارد زیر اشاره نمود.

جاکفشی ام دی اف: در کل می توان انواع جاکفشی را به دو گروه اصلی ام دی اف و غیر ام دی اف تقسیم کرد. بعضی انواع جاکفشی ها با پلاستیک های فشرده یا حتی فلز ساخته می شوند.

جاکفشی ایستاده: این مدل جاکفشی به دلیل فضای کمی که اشغال می‌ کند بهترین گزینه برای آپارتمان های کوچک است. در صورت اضافه کردن کشوهای بیشتر ارتفاع جاکفشی در این سبک بیشتر است.

 جاکفشی داشبوردی: این مدل از جاکفشی هم همانطور که از نام آن پیداست مانند داشبورد ماشین قسمت هایی برای قرار دادن کفش و اشیای ضروری دارد و می توان برای تزیین از گلدان و وسایل تزیینی استفاده کرد. درب این نوع جاکفشی از بالا به پایین باز می شود.

o3

 

جاکفشی نشیمن دار یا صندلی: این مدل جا کفشی برای راحت عوض کردن کفش، محلی برای نشستن دارد. معمولاً جنس این مدل جاکفشی به خاطر مقاومت و استحکام بالایی که دارد از چوب ساخته می‌ شود و دارای وزن سنگینی است و به خاطر دکوراسیون منزل با رنگ های متناسب تهیه می شود.

جاکفشی پلاستیکی: یکی دیگر از مدل های جاکفشی از فایبر گلاس یا پلاستیک فشرده ساخته شده و به خاطر وزن کم، حمل و نقل آن آسان است. در صورتی که در معرض تابش مستقیم خورشید قرار نگیرد از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.

 جاکفشی آپارتمانی: همانطور که می ‌دانید جاکفشی آپارتمانی که مخصوص فضای آپارتمان ساخته شده است اکثراً از طراحی ساده برخوردار هستند یعنی با فضای آپارتمان متناسب هستند. بسته به نوع کمدها این مدل نیز تنوع بسیاری دارد.

جاکفشی آینه دار: این مدل از جاکفشی در بین افراد از محبوبیت زیادی برخوردار است و به خاطر قرار گرفتن آینه روی درب جاکفشی، هنگام بیرون رفتن از خانه، می توان برای آراستن ظاهر خود از آینه استفاده کرد به علاوه خانه را بزرگتر نشان می دهد.

جاکفشی مدرن: برای منزل هایی که دارای دکوراسیون فانتزی هستند این مدل گزینه ی مناسبی است زیرا از آن به عنوان آینه یا جالباسی هم می توان استفاده کرد و جلوه ی مناسب و زیبایی را به منزل شما می بخشد.

o4

قرار گیری فضای مناسب جاکفشی

بهترین فضای مناسب برای قرار گرفتن جاکفشی محیط ورودی منزل، راهرو است. اما این روزها به دلیل کوچک بودن محیط آپارتمان و خانه ها این مسئله سبب شده تا محل قرار دادن جاکفشی سخت باشد برای محیط آپارتمان های کوچک پیشنهاد می کنیم از قبل اینکه راهنمای خرید جاکفشی آپارتمانی را مطالعه کنید تا هنگام خرید با هیچگونه مشکلی مواجه نشوید یعنی به زبان ساده تر می توان گفت جاکفشی که مدنظرتان است زیاد بزرگ نباشد که کاملاً فضا را اشغال کند یا مانع رفت و آمد همسایه ها و خودتان شود.

محل قرار گیری جاکفشی

 شایان ذکر است بدانید جاکفشی هایی که از جنس فلز، چوب و یا ام دی اف هستند باید در معرض نم و رطوبت قرار نگیرد زیرا باران و رطوبت سبب زود از بین رفتن آنها می‌ شود.

 برای دیدن انواع جاکفشی آپارتمانی و استعلام قیمت می توانید به وب سایت ما به نشانی bperthome.com  مراجعه کنید. ما در این مجموعه انواع جاکفشی های بسیار شیک و زیبا با قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

 

سفارش در ابعاد و رنگ متفاوت (محصول سفارشی)

خرید جاکفشی ام دی اف با مشخصات فوق با نازل ترین قیمت ها برای شما فراهم شده است. شما به سادگی می توانید تم رنگی مورد علاقه خود را از کاتالوگ رنگی که در "فروشگاه آنلاین بی پرت هوم" در نظر گرفته شده است را انتخاب کنید. سپس از طریق درگاه های ارتباطی با مشاورین بخش فروش ارتباط برقرار کرده و پیرامون محصول مد نظر نقطه نظرات خود را عنوان کنید.

از آنجایی که "بی پرت هوم" تولید کننده مصنوعات ام دی اف است به سادگی می توانید صفر تا صد نیازهای خود را از یک محصول ام دی اف بازگو و درب منزل آن را تحویل بگیرید. ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که آیا غیر از رنگ ها و ابعاد داخل سایت رنگ دیگری می توانیم سفارش دهیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، قابلیت سفارش کلیه محصولات در مشخصات دلخواه  شما فراهم است. شما می توانید عکس محصول مد نظر خود را ارسال و به صورت کاملا اختصاصی ساخت آن را سفارش دهید.

انتخاب نوع رنگی دلخواه، نوع ام دی اف، سبک طراحی سفارشی، تعداد کشو و کمد و ده ها پارامتر دیگر با سفارشی سازی جاکفشی برای شما فراهم است.