داستان این زن باردار عجیب است. زن باردار با پدربزرگش ازدواج کرده است. داستان این زن باردار را اینجا بخوانید.


به گزارش منیبان؛ مسائل مالی معیار مهمی برای ازدواج محسوب می شوند و به همین دلیل بسیاری از خانم های جوان اختلاف سنی را نادیده می گیرند و با مردی با سن خیلی بیشتر از خود ازدواج می کنند. در تمام دنیا این نوع ازدواج مشاهده می شود و گاهی اختلاف سنی زوج به حدی است که زن و مرد مانند نوه و پدر بزرگ به نظر می رسند.

ازدواج پیرمرد 70 ساله و خانم 26 ساله ای را بیان می کنیم که نه تنها مانند پدر بزرگ و نوه به نظر می رسند بلکه در واقع زن جوان نوه پیرمرد است!

پیرمرد میلیونر 70 ساله ساکن میامی که نامش منتشر نشده است، در سال 2016 در یک سایت همسریابی با دختر جوانی آشنا و از او درخواست ازدواج کرد. این دختر جوان که تنها 26 سال داشت، با وجود اختلاف سنی فراوان درخواست ازدواج او را پذیرفت و با این پیرمرد 70 ساله ازدواج نمود البته دختر جوان همسر سوم پیرمرد محسوب می شد.

همسر اول این مرد به دنبال یک مشاجره خانه را همراه با پسرش برای همیشه ترک کرد و این مرد هرگز پسرش را بعد از آن تاریخ ندید.

او پس از این اتفاق برای بار دوم ازدواج کرد و صاحب فرزندان بسیاری شد اما در سال 2010 در حالی که میلیونر شده بود از همسر دومش نیز جدا شد.

همسر سوم این مرد 70 ساله که دختری جوان بود، بعد از اتمام دبیرستان بعد از جر و بحثی جدی از خانه خارج شده و ارتباطی با خانواده خود نداشت و سالها تنها زندگی میکرد تا اینکه پس از آشنایی با این مرد در یک سایت همسریابی به ازدواج با او رضایت می دهد و همسر سوم پیرمرد می شود.

علی رغم اختلاف سنی زیاد این زوج از زندگی مشترک خود رضایت کامل داشتند اما پس از گذشت سه ماه از ازدواج این دو، زمانی که دختر جوان باردار بود، با دیدن آلبوم های قدیمی همسرش پی می برد که ارتباط نزدیک فامیلی با همسرش دارد، ارتباطی خیلی نزدیک تر از حد تصورش که بکل ازدواجش را زیر سوال برده و به جنجال میکشاند. در واقع این دختر جوان نوه پیرمرد بود و این یعنی او بدون آنکه بداند با پدربزرگش ازدواج کرده !!!

زن جوان با دیدن عکس های پسر بچه ای در آلبوم همسر خود متوجه شباهت فراوان پسر بچه به پدرش می شود و با کمی دقت به این نتیجه می رسد که این پسر بچه، پدرش است چرا که مشابه همین عکس را آنها هم در آلبوم خانوادگی شان داشتند! در واقع همسر این خانم جوان پدر بزرگش است و او نوه اش از همسر اول می باشد که حالا او از پدربزرگش حامله شده است.

انتشار این خبر که جنجال بپا کرده از نظر همه ازدواجی نادرست است و باید هرچه زودتر پایان یابد اما این زوج با وجود فاش شدن این حقیقت اعلام کرده اند که خوشبختند و قصد جدایی ندارند و از ازدواج خود رضایت دارند.