آیا تابحال از محصولات پلیمری استفاده کرده اید ؟ آیا می دانستید که این محصولات بخاطر مزایای شگفت انگیزی که دارند در حال تبدیل شدن به انتخاب اول هر مصرف کننده ای هستند ؟ مواد پلیمری در اواسط قرن 20 وارد زندگی انسان ها شدند . این محصولات شامل لاستیک ها ، پلاستیک ها ، رزین ها و ... می شوند. خواص بسیار زیاد این دسته از مواد باعث شده که در حوزه های مختلفی به کار گرفته شوند. از جمله این خواص می توان به وزن کم و سبک بودن نسبت به فلزات و کاهش قابل توجه هزینه ها اشاره کرد. در ادامه شما را با برخی از محصولات ساخته شده از این مواد آشنا می کنیم.

1. صندلی پلیمری

صندلی از موارد ضروری هر خانه، رستوران، محل کار و یا هر جایی که انسان ها هستند می باشد. به همین دلیل به هنگام خرید آنها باید دقت کافی را لحاظ کنیم. مهمترین نکته ارگونومیک بودن صندلی است تا بتوانید سلامتی شما را تامین کند و منجر به مشکلات فیزیکی مثل کمردرد، پا درد و غیره نشود. صندلی ها با جنس های مختلفی تولید می شوند که عبارتند از صندلی چوبی، صندلی فلزی، صندلی پلیمری، صندلی حصیری، صندلی پلاستیکی و صندلی تاشو.

صندلی پلیمری از جنس بدنه درجه یک و با کیفیت بسیار مناسب تولید می شود. این صندلی ها کاملا ضد آب بوده و از کیفیت، استحکام و زیبایی مناسبی برخوردار می باشند. صندلی های پلیمری دارای سنگینی و تعادل عالی نسبت به سایر مدل های بازار می باشند.

۲

 

2. میز ناهارخوری پلیمری

میز ناهارخوری از اصلی ترین اجزا دکوراسیون داخلی هر فضایی به حساب می آید. در دنیای امروز انواع مبلمان و تجهیزات در اندازه ها و مدل های متنوع در دسترس می باشند. خریداران این امکان را دارند که با توجه به سایز و ابعاد محل زندگی ، محل کار یا هر فضای دیگری که قصد تجهیز آن را دارند محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنند. یکی از عوامل مهم به هنگام انتخاب یک میز ناهارخوری جنس میز و مواد استفاده شده برای ساخت آن است. میز ناهارخوری پلیمری از جدیدترین و مدرن ترین محصولات موجود در بازار می باشد که از مواد پلیمری بسیار مستحکم و مقاوم ساخته شده است.

۳

3. صندلی تالاری

یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی یک تالار که روی تصمیم مشتریان بسیار اثرگذار است صندلی تالاری می باشد. صندلی ها این ظرفیت را دارند که فضای تالار شما را بسیار زیبا و دلنشین جلوه دهند. از طرفی مدیران تالارها علاوه بر زیبایی به دنبال محصولاتی مقاوم و منعطف و در عین حال کم هزینه هستند تا به بهترین شکل ممکن بتوانند هزینه های تالار خود را مدیریت کنند. صندلی های پلیمری بهترین انتخاب برای مدیران خوش سلیقه و سخت پسند هستند.

۴

4. آینه کنسول

اگر از دسته افراد خوش سلیقه و باذوق هستید و قصد دارید یک خانه کامل و چشم نواز داشته باشید از آینه کنسول غافل نشوید. این وسیله تزئینی که معمولا در راهرو، اتاق پذیرایی یا محل نشستن مهمانان قرار می گیرد زیبایی خاصی به خانه تان می دهد. قبل از خرید آینه کنسول محل قرار دادن آن را تعیین کنید تا بتوانید سایز مناسبی را تهیه کنید. مدل و رنگ آن را طوری انتخاب کنید که با سایر مبلمان منزل همخوانی داشته باشد.

آینه کنسول ها در سبک های مدرن، سلطنتی، اسپرت و ترکیبی تولید می شوند که به لحاظ قیمتی آینه کنسول های سلطنتی از بقیه سبک ها گران تر هستند. روی آنها معمولا گلدان، قاب عکس، ظروف عتیقه و ... قرار می دهند.

5. میز رستوران

انتخاب یک میز رستوران مناسب از مهم ترین دغدغه های هر کسی است که صاحب یک رستوران می باشد. افرادی که در صنعت بزرگ رستوران داری مشغول به فعالیت هستند  باید به تمام جزئیات توجه کنند تا بتوانند در بازار به شدت رقابتی این صنعت دوام بیاورند. یکی از مهم ترین فاکتورها برای راه اندازی رستوران تجهیز مناسب آن می باشد که میز رستورانی از عناصر اصلی این تجهیز به شمار می رود.

۵

گروه صنعتی چوبنی

گروه صنعتی چوبنی تولید کننده میز و صندلی پلیمری با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و روز دنیا همراه با طراحی زیبا و مدرن، با فضایی بالغ  بر ۱۲هزار متر مربع در بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز نمود. دیری نگذشت که در مدت زمانی کوتاه مراحل رشد و موفقیت را طی کرده و امروزه توانسته است در زمینه محصولات پلیمری از رقبای خود پیشی گرفته و نزد هموطنان عزیز در سرتاسر ایران به محبوبیت چشم گیری دست پیدا کند.

برند چوبنی در حال حاضر تولید کننده صندلی پلیمری ، میز پلیمری و ست نهارخوری پلیمری است. از مزایای محصولات پلیمری این شرکت نسبت به چوب و دیگر مواد می توان به ضد آب بودن و استحکام زیاد در برابر فشار و ضربه اشاره کرد که این امر به خودی خود باعث می شود وجه تمایز قابل مشاهده ای نسبت به مصنوعات چوبی را دارا باشد.

همچنین با توجه به اینکه تمامی محصولات به صورت مونتاژ آسان ارائه می گردد، بسته بندی محصولات نیز بسیار محکم و ایمن بوده که حمل و نقل را حتی در دورترین شهرها سهل و آسان می نماید.

هدف اصلی این واحد تولید منطبق با برنامه ریزی صورت گرفته توسط واحد برنامه ریزی طبق استانداردهای مربوطه همراه با کیفیت بالا انجام می شود. واحد تولید گروه صنعتی چوبنی ضمن ارتقاء توانمندی پرسنل تولید و با بهره گیری از حداکثر توان تولید و استفاده بهینه از فضا و پرسنل ،اقدام به تولید محصولات با کیفیت می کند.

محور اصلی فعالیت گروه صنعتی چوبنی بر کیفیت استوار است. ما با اطمینان کامل بر این باوریم که بازدهی موفق عملکردمان در تمامی جنبه های کسب و کار منوط به حفظ استانداردهای بالا و بالا بردن ارزش افزوده از طریق کیفیت است. برای آشنایی بیشتر با گروه چوبنی به سایت choobni.com مراجعه نمایید.