آیا شما هم قصد راه اندازی صرافی ارز دیجیتال را دارید؟ بهتون تبریک میگم. شما بهترین تصمیم را در روزهایی که بازار ارز های دیجیتال داغ است گرفته اید.  شرکت های طراحی سایت با توجه به نیاز گسترده افراد به بستری برای معاملات ارز های دیجیتال،  اقدام به طراحی سایت و اسکریپت ارز دیجیتال کرده اند تا بتوانند نیاز افرادی که قصد راه اندازی صرافی ارز دیجیتال را دارند، برطرف کنند. اسکریپت صرافی ارز دیجیتال این امکان را فراهم می کند تا به وسیله آن به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردازید.  در این مقاله می خواهیم در مورد اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال و بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

00

مهم ترین ویژگی های اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال دارای امکانات متفاوتی هستند . اما وجود یک سری امکانات برای این که جزو بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال محسوب شوند الزامی است. در ادامه این امکانات را به شما معرفی می کنیم.

داشتن کیف پول

کیف پول یکی از مهم ترین بخش های اسکریپت ارز دیجیتال است تا جایی که اسکریپت های صرافی را بر اساس داشتن کیف پول دسته بندی می کنند. اسکریپت های دارای کیف پول مانند یک پلتفرم معاملاتی عمل می کنند به صورتی که افراد می توانند کیف پول خود را شارژ کرده و معاملات ارز های دیجیتالی خود را از طریق کیف پول مجازی انجام دهند.

داشتن قابلیت احراز هویت

امکان احراز هویت هم یکی از بخش های اصلی صرافی های ارز دیجیتال است. احراز هویت به روش های مختلفی انجام می شود. اما بهترین روش، کامل کردن احراز هویت با ارسال کد اعتبار سنجی به موبایل و تکمیل اطلاعات کاربری می باشد. در برخی از سایت ها احراز هویت به صورت سریع و در برخی دیگر به صورت مرحله ای انجام می شود. یعنی کاربران بر اساس سطح احراز هویت خود می توانند معاملات خود را انجام دهند.

خرید و فروش ارز های دیجیتال

ارز های دیجیتال زیادی چون بیت کوین ، اتریوم ، دوج کوین و ... برای خرید و فروش وجود دارد. معمولا در اسکریپت های صرافی طراحی شده تعداد و نوع مشخصی از ارز های دیجیتال وجود دارد. با این حال در برخی از اسکریپت ها می توان ارز های دیجیتال را تغییر داد و به صورت سفارشی ارز های پیشنهادی را به طراح سایت خود اعلام کرد تا برای شما پیاده سازی کند.

امکان ورود دو مرحله ای

یکی از راهکارهای امنیتی که باعث افزایش امنیت در حساب های کاربران می شود ، ایجاد قابلیت ورود دو مرحله ای برای ورود کاربران می باشد. ورود دو مرحله ای از طریق پیامک ، ایمیل و یا از طریق گوگل (google authenticator) انجام می شود. در این روش از طریق اپلیکیشن کد شش رقمی به کاربر نشان داده می شود و کاربر برای ورود از این کد استفاده می کند. بهترین و ایمن ترین روش برای ورود دو مرحله ای هم از طریق گوگل انجام میشود اما بهتره که از روش گوگل در کنار پیامک استفاده کنید.

اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال در ایران

در ایران اسکریپت های صرافی متعددی وجود دارد که شما می توانید از طریق دمو آنلاین آن ها را تست کرده و سپس برای سفارش و خرید آن اقدام کنید. اما ما در این جا به دنبال بهترین و کامل ترین اسکریپت صرافی ارز هستیم . از این رو چندین اسکریپت صرافی را به شما معرفی می کنیم.

ارزلند

اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال سرزمین ارز یا ارز لند یکی از اسکریپت های مطرح در ایران است که به صورت اتوماتیک به api بایننس متصل می شود. این اسکریپت امکاناتی چون قیمت لحظه ای، کیف پول و انتقال اتوماتیک ارز دیجیتال را دارا می باشد.

کریپتوجت

کریپتوجت ، اسکریپت طراحی شده شرکت منتوروید بوده و یکی از کامل ترین اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال در ایران می باشد. سیستم پشتیبانی قوی ، احراز هویت با عکس سلفی ، ورود دو مرحله ای با پیامک و گوگل ، دارای سطوح کاربری طلایی و نقره ای ، رابط کاربری آسان و کاربران ایرانی از امکانات این اسکریپت می باشد. با کریپتوجت می توانید علاوه بر ارز های دیجیتال گیفت کارت نیز بفروشید.

اسکریپت ویستا

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال ویستا دارای امکاناتی همچون کیف پول برای ارز دیجتال مورد نظر شما ، ورود دو مرحله ای از طریق پیامک و گوگل ، سیستم پشتیبانی قوی، احراز هویت ، سطوح کاربری مختلف و ... می باشد. در اسکریپت صرافی p2p ویستا می توانید از طریق کیف پول ارز دیجیتال بیت کوین و ارز های دیگر را مبادله کنید . علاوه بر این برای ثبت سفارش ارز دیجیتال از روش های متعددی استفاده می شود که معمول ترین آن ها روش دستی و بازار است.

1

اسکریپت صرافی اسکریپت

صرافی اسکریپت هم یکی دیگر از اسکریپت های صرافی جهت خرید و فروش مستقیم ارز های دیجیتال می باشد. این اسکریپت شامل امکاناتی چون پشتیبانی از 10 درگاه بانکی ، ثبت سفارش به صورت اتوماتیک از طریق بایننس ، کیف پول ریالی و ارزی و ... می باشد که با استفاده از آن می توانید صرافی آنلاین خود را راه اندازی کنید.

رایان اسکریپت

رایان اسکریپت یک سیستم صرافی آنلاین می باشد. این سامانه بعد از راه اندازی به مدت یک سال پشتیبانی کامل دارد. این سامانه دارای سیستم احراز هویت ، کیف پول ارزی و امکان ورود دو مرحله ای با sms می باشد. این اسکریپت دارای پنل کاربری قدرتمند برای مدیر سایت و کاربران می باشد.

بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال کدام اند

اسکریپت های صرافی که در این مقاله معرفی کردیم جزو بهترین اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال می باشند که تقریبا قابلیت های مشترکی در آن ها وجود دارد . اما سوال اینحاست که چطور می توانیم از بین آن ها بهترین اسکریپت را انتخاب کنیم در صورتی که قابلیت های آن ها تقریبا مشترک است؟ اما یک تفاوت میان اسکریپت های ارز دیجیتال می تواند وجود داشته باشد و آن هم این است که اسکریپت صرافی در  برخی از شرکت ها به صورت آماده وجود دارد و شما می توانید دمو را مشاهده کرده و آن را خریداری کنید. اما  در برخی دیگر می توانید یک سایت ارز دیجیتال کاملا مطابق با خواسته ها و نیز های خود درخواست کنید تا برنامه نویسان برای شما طراحی کنند. یکی از این اسکریپت ها ، اسکریپت ارز دیجیتال ویستا می باشد.

ویستا یکی از شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت مشابه نوبیتکس که یکی از پر طرفدارترین درخواست های کاربران می باشد و اسکریپت صرافی ارز دیجیتال است که از مجموعه افراد متخصص در زمینه ساخت و راه اندازی سایت های ارز دیجیتال تشکیل شده و سایت شما رو به صورت اختصاصی و سفارشی شده مطابق نیاز شما طراحی می کند. ویستا با ارائه نمونه کارهای قوی در این زمینه به شما این اطمینان را می دهد که سایت صرافی شما را با امنیت کامل و مناسب ترین هزینه راه اندازی صرافی ارز دیجیتال ارائه کند. برای اطلاعات بیش تر و یا سفارش اسکریپت صرافی ارز دیجیتال می توانید ویدئوی ویستا در مورد انواع طراحی سایت صرافی هست رو مشاهده کنید. همچنین می توانید با شماره 02188551470 با تیم ویستا در ارتباط باشید.