چه کسب و کاری داشته باشید که بهترین نوع ساک‌های دستی چاپی را به مشتریان خود ارائه می‌دهید، چه خریداری باشید که نمی‌دانید بهترین ساک کدام است، بحث ساک‌ دستی قابل استفاده‌ی مجدد و قابل بازیافت همچنان ادامه دارد. اگر مزایا و معایب هر دو گزینه را بدانید، شاید در انتخاب آنها سردرگم شوید.

فرق بین قابل استفاده‌ی مجدد و قابل بازیافت: مدعیان

ما به آرامی متوجه تأثیرات مخرب پلاستیک یکبار مصرف بر محیط زیست خود شده‌ایم از همین روی در هنگام چاپ ساک دستی بایستی به این موضوع توجه لازم داشته باشیم و در حال ایجاد تغییرات آگاهانه برای به حداقل رساندن تأثیرات زیست محیطی خود باشیم. گرایش به سمت استفاده از ساک‌های دستی پلاستیکی چاپی 100٪ قابل بازیافت یا ساک‌های دستی کاغذی یک گام بزرگ برای مشاغل است، زیرا ویژگی‌ها و ظاهر آنها شبیه ساک‌های سنتی است اما می‌توان ساک‌های استفاده شده را بازیافت کرد.

از طرف دیگر، ما ساک‌های دستی چندبار مصرف داریم که با استفاده از پارچه‌هایی مانند پنبه و جوت طراحی می‌شوند. ساک‌های دستی نخیِ چاپی دوام بیشتری نسبت به نمونه‌های پلاستیکی و کاغذی دارند و محتویات سنگین‌تری را تحمل می‌کنند و با شستشو تمیز و جدید به نظر می‌رسند. اگرچه ساک‌های دستی پارچه‌ای به مواد بیشتری احتیاج دارند و فرآیند تولید آنها زمانبر است، اما ماندگاری طولانی آنها باعث می‌شود برای مصرف‌کنندگانی که ساک دستی خود را هنگام بیرون رفتن با خود می‌آورند ایده‌آل باشد.

چرا قابل استفاده‌ی مجدد از قابل بازیافت بهتر است؟

12

وقتی صحبت از انتخاب ساک با کمترین تأثیر زیست محیطی می‌شود، همه چیز به میزان استفاده‌ی شما از آن بستگی دارد. به طور کلی، ما به مردم توصیه می‌کنیم که از ساک‌های قابل استفاده‌ی مجدد استفاده کنند اما چرا قابل استفاده‌ی مجدد از قابل بازیافت بهتر است؟ چون دارای استحکام بیشتر و خواص طولانی مدتی است، به منابع کمتری در دراز مدت مورد نیاز دارد و بنابراین ردپای کربن کاهش می‌یابد.

اگر هنگام رفتن برای خرید، نیاز به یک ساک دستی جدید دارید و نمی‌دانید قابل استفاده‌ی مجدد را انتخاب کنید یا قابل بازیافت را، احتمال استفاده از آن را در آینده بسنجید. اگر به داشتنِ ساک‌های دستیِ قابل استفاده‌ی مجدد در داخل کیف، ماشین یا جیب خود عادت کنید، می‌توانید گامی بزرگ در این راه بردارید، بنابراین می‌توانید هرگونه خرید جدید را در ساک خودتان قرار دهید، به جای اینکه یک ساک جدید بخرید.

بهترین رویکرد برای کسب و کار شما

اگر کارکنان شما هنوز در مورد بهترین رویکرد برای کسب و کارتان مطمئن نیستند و می‌پرسند «چرا قابل استفاده‌ی مجدد از قابل بازیافت بهتر است؟»، می‌توانید به تیم خود آموزش دهید که ساک‌های دستیِ یکبار مصرف چه تأثیری بر کسب و کار شما می‌گذارند و با استفاده از آنها می‌توانید چه تغییراتی را ایجاد می‌کنید.

در اینجا در چاپ بازار، ما به طور خستگی‌ناپذیر کار کرده‌ایم تا طیف گسترده‌ای از گزینه‌های ساک دستی سفارشی را تولید کنیم که سازگار با محیط زیست باشند. چه ساک کاغذی را برای فروشگاه خود انتخاب می‌کنید، چه پارچه‌ای یا پلاستیکی، با طراحی سفارشی خود آنها را به سطح بعدی برسانید. با ترکیب یک طرح جذاب با الگوهای شیک، شعارهای سرگرم‌کننده یا آثار هنری خیره‌کننده، مشتریان شما تمایل بیشتری برای استفاده‌ی مجدد از ساک دستی جدید خود در هنگام خرید خواهند داشت.

ساخت ساک‌های دستی تبلیغاتی چشمگیر

13

وقتی نوبت به تبلیغ برند شما می‌رسد، وقت آن است که خارج از چارچوب فکر کنید. بازار از هر زمان دیگری رقابتی‌تر شده است، بنابراین از تمام راه‌های ممکن برای ایجاد یک تصویر برند قوی استفاده کنید که برای همه‌ی افراد مناسب باشد. ابزارهای مختلفی هم برای این کار وجود دارد مانند چاپ تراکت یا کارت ویزیت و برچسب و ... وجود دارد که به داشتن یک بازاریابی موفق برای کسب و کار شما کمک زیادی خواهد کرد.

استفاده از طرح‌هایی بر روی ساک دستی به عنوان فرصتی برای ارتقاء کسب و کار شما اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما ساک‌های دستی چاپی سفارشی شما از پتانسیل بی‌پایانی برخوردارند. همانطور که مشتریان شما خریدهای جدید خود را انجام می‌دهند، برند شما در دسترس صدها رهگذر قرار می‌گیرد و به آنها اطلاع می‌دهد که فروشگاه شما در همین نزدیکی واقع شده است. علاوه بر این، امروزه بسیاری از مصرف‌کنندگان ساک‌های دستی پلاستیکیِ چاپی خود را در خانه نگه می‌دارند تا بتوانند به جای خرید ساک‌های دستی جدید و افزایش میزان پلاستیک یکبار مصرف روزانه، برای مصارف بعدی از آنها استفاده کنند.

ایده‌هایی برای ساک‌های دستی تبلیغاتی

برای اینکه طرح‌های ساک دستی خود را فراتر از نام برند و لوگو پیش ببرید، در اینجا تنها تعداد انگشت شماری از ایده‌های خلاقانه وجود دارد که همه‌ی برندها در تمام صنایع می‌توانند از آنها استفاده کنند:

  • رویکرد پوشیدنی

با توجه به اینکه افراد بیشتری به دنبال استفاده‌ی مجدد از ساک خود هستند، آن را به گزینه‌ی دلخواه آنها تبدیل کنید. به جای این که مسیر سنگینِ برند را طی کنید، طرحی ایجاد کنید که مخاطبان شما دوست داشته باشند و با افتخار از آن استفاده کنند. چه از آثار هنری چشم‌نواز استفاده کنید، چه از جنبه‌های طنز و چه از الگوهای شیک، خود را جای مشتریان بگذارید و طرح‌های ساک دستی شیک را ایجاد کنید که آنها دوست داشته باشند. این رویکرد به ویژه در مورد ساک‌های چاپی که اغلب به عنوان یک بگ دستی روزانه استفاده می‌شوند موثر است.

  • رویکرد پیشنهاد ویژه

همه‌ی ما عاشق پیشنهاد ویژه هستیم! با توجه به اینکه ساک‌های دستی شما یک بوم خالی هستند، از فضای روی آن برای اطلاع‌رسانیِ آخرین فروش یا پیشنهاد ویژه‌ی خود استفاده کنید تا همه را مطلع کرده و رهگذران را تشویق به مراجعه کنید. ساک‌های تبلیغاتی معمولاً با استفاده از رنگ‌های جسورانه، الگوهای جذاب و حداقل کلمات طراحی می‌شوند. بنابراین نقطه‌ی کانونیِ تخفیفات هستند.

  • روش قابل جمع‌آوری

برای برندهای معتبر با مشتریان وفادار، انتشار طرح‌های فصلی که مشتریان می‌توانند جمع‌آوری کنند کار خوبی است. اگر ساک‌های دستی تبلیغاتی شما پوشیدنی هستند و برای بازار هدف شما جذاب‌اند، تغییر طرح ساک‌ها می‌تواند مشتریان را مجبور کند تا آخرین نسخه را خریداری کنند. چه با هنرمندان مختلف همکاری می‌کنید، چه طرح فصلی تولید می‌کنید یا طرح‌های مختلف را در قالب یک کمپین منتشر می‌کنید، به هر حال باید خلاق باشید!

  • طرح ساک‌های دستی خود را به‌روز کنید

اگر به ایده‌های جدیدی برای ساک‌های دستی تبلیغاتی خود فکر کرده‌اید، ما اینجا هستیم تا دیدگاه شما را به واقعیت تبدیل کنیم. ابتدا انواع ساک‌های دستی پلاستیکی و کاغذیِ سازگار با محیط زیست را متناسب با طرح خود انتخاب کنید و سپس چاپ آن را به ما بسپارید. ما از بالاترین کیفیت فرآیندهای چاپ استفاده می‌کنیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که ساک‌های دستی تبلیغاتی شما در زمان مورد نیاز به دست شما می‌رسند.