امروزه با افزایش هزینه نیروی انسانی، استخدام و پرداخت هزینه نیروی نظافتی شاید مقرون بصرفه نباشد. به همین علت شرکت هایی با تحت کار داشتن نیروی متخصص، بصوره دوره ای و پروژه ای خدمات نظافتی ارائه می دهند. به گزارش واحد روابط عمومی شرکت نظافتی پاک نگهداران نیک شهر، پس از چندسال فعالیت در صنعت نظافت کشورمان، با نوآوری در ابعاد مدیریتی، پیشرفته ترین خدمات نظافتی کشور را ارائه می دهند.

آرش رحمانی، مدیرعامل و بنیان‌گذار این شرکت درباره این موضوع، توضیح میدهد:

تلاش ما برای کاهش هزینه تمام شده خدمات نظافتی و ارائه سطح بالاتری از نظافت صنعتی در کشور می‌باشد. به لطف خدا و با اعتمادِ مشتریان و سازمان ها و شرکت های بزرگ هم اکنون در تهران و کرج خدمات خود را ارائه میدهیم.

نظافت صنعتی چیست؟

گاها این اصطلاح با نظافت صنایع اشتباه گرفته می شود. نظافت صنعتی واژه ای جامع تر است. بطور کلی خدمات نظافتی زمانی که با تجهیزات پیشرفته و مدرن مانند واترجت، پولیشر، اسکرابر و... انجام شود، نظافت صنعتی است.

ابتکار شرکت نیک شهر

شرکت نیک شهر با بهره گرفتن از تجربه خود در این صنعت  به اجرای یک سیستم مدیریتی برای بالابردن کیفیت خدمات صنعتی کرده است. بطور کلی در کشور ما، نیروهای فعال در شرکت های نظافتی حتی گاها با در دسترس داشتن تجهیزات و مواد شوینده با کیفیت به علت نبود مهارت تخصصی با استفاده اشتباه از شوینده ها و تجهیزات، کیفیت کار پایینی ارائه میدهند یا منجر به ایجاد خسارت می شوند.

در شرکت نیک شهر، علاوه بر داشتن مرغوب ترین مواد شوینده و تجهیزات صنعتی، بطور منظم نیروی کار را آموزش می‌بینند و تمامی نیروهای شرکت دوره دیده هستند. اگر مواد شوینده جدید یا دستگاه جدیدی تهیه شود، اولین قدم، آموزش نیروها برای آشنایی با اطلاعات جدید است. علاوه بر آموزش، همیشه پروژه های نظافتی در حضور و نظارت کارشناس کیفی شرکت انجام می‌شود.

وجود نیروی دوره دیده و ناظر کیفی، رضایت بالای 95% از مشتریان را برای شرکت نیک شهر به ارمغان آورده است و موجب اعتماد ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی بزرگی در کشورمان شده است.

انواع خدمات نظافتی

1

شرکت نیک شهر با بهره گیری از سیستم مدیریت خود، انواع خدمات نظافتی را ارائه میدهد. این خدمات چه نظافت منزل مانند موکت شویی در محل تهران و کرج، نظافت ساختمان، نظافت پروژه های نوساز و... باشد. یا نظافت تخصصی صنایع مانند سوله شویی، نظافت کارخانه و...

یکی از خدماتی  که بصورت ویژه در نیک شهر انجام می شود، موکت شویی است. نیک شهر با استفاده از دانش نیروی متخصص بهترین و باکیفیت ترین شوینده ها را با در نظر گرفتن جنس موکت  استفاده میکند و با دستگاه های مدرن، بدون آسیب به موکت، بصورت کامل پاکیزه می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات نظافتی، میتوانید برای مشاوره رایگان با شماره 09120290986 :tel (کارشناسان شرکت نیک شهر) تماس بگیرید یا به سایت نیک شهر مراجعه کرده و فرم سفارش را تکمیل فرمایید.