زمانی که به سایت‌های کاریابی مراجعه کنید، با انبوهی از آگهی‌های استخدام منشی مواجه خواهید شد. این موضوع به نوبه‌ی خود نشان دهنده اهمیت این جایگاه شغلی در هر سازمان و موسسه‌ای است که به مشتریان خود اهمیت می‌دهد. صاحبان کسب و کارهای تجاری بزرگ برای این که بتوانند خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه نمایند، نیازمند منشی با تجربه هستند.

استخدام منشی در سال‌های اخیر با وجود گسترش کسب و کارهای تجاری افزایش یافته است. افرادی که دارای روحیه تیمی هستند و از کار کردن در اجتماع لذت می‌برند، می‌توانند با افزایش مهارت‌های خود به استخدام شرکت‌های بزرگ درآیند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد شغل منشی‌گری صحبت کنیم.

مهارت‌های مورد نیاز شغل منشی‌گری

امروزه داشتن یک منشی با تجربه که احاطه‌ی کاملی به مسائل درون شرکتی داشته باشد می‌تواند به عنوان یک گزینه بسیار عالی شناخته شود. افراد برای استخدام منشی باید بتوانند با ورود به وب سایت‌های نیازمندی‌ها، متناسب با نیاز شرکت یا محیط فعالیت خود یک فرد آگاه را انتخاب کنند. افرادی که قصد دارند تا در شغل منشی‌گری به موفقیت برسند باید یک سری از مهارت‌های لازم را در خود پرورش دهند که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت:

  • آشنایی با سیستم رایانه و نرم افزارهای آفیس
  • تسلط کامل بر موتور جستجو نظیر گوگل
  • آشنایی با ویرایش عکس با استفاده از نرم افزار فتوشاپ
  • تسلط کامل بر نامه نگاری
  • پشتکار بالا، صبر زیاد و پیگیر بودن
  • امکان برقراری ارتباط جمعی با دیگران
  • رعایت آداب گفتار و رفتار
  • تسلط بر شبکه‌های اجتماعی مختلف

هر کدام از مهارت‌های بیان شده در بالا به عنوان یک مهارت لازم برای شغل منشی‌گری است. متقاضیان با داشتن مهارت‌های بالا و برخی از مهارت‌های دیگر می‌توانند به استخدام شرکت‌های بزرگ درآیند. شناخت یک وب سایت تخصصی برای این که بتوان به آگهی‌های استخدام منشی دست پیدا کرد دارای اهمیت است.

در سال‌های اخیر وب سایت‌های زیادی جهت ثبت آگهی رایگان وجود دارند که افراد جویای شغل و کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به آن سایت‌ها، نیروی کار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا نمایند.

7

آشنایی با حوزه ی کاری منشی‌گری

بسیاری از ادارات امروزی، سازمان‌های بزرگ و کوچک، دفاتر خدماتی و غیره نیاز به استخدام منشی دارند. حتی در برخی از کسب و کارهای نوین نظیر آرایشگری، آرایشگر با استفاده از تجربیات منشی می‌تواند کارهای خود را در سریع‌ترین زمان ممکن سر و سامان دهد لذا در بسیاری از آگهی‌های استخدامی، استخدام منشی آرایشگاه دیده می‌شود.

ادارات دولتی، سازمان‌های تجاری، مراکز پزشکی و درمانی، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌های مختلف، بنگاه‌های معاملاتی و غیره از جمله مراکزی هستند که نیاز به استخدام منشی دارند. به عنوان نمونه افرادی که به دنبال استخدام در مطب پزشکی هستند باید ضمن تکمیل فرم استخدام منشی مطب، به صورت آزمایشی در این مراکز کار کنند تا صلاحیت‌شان مشخص شود.

ساعت و شرایط کاری منشی‌گری

باید توجه داشته باشید که شغل منشی‌گری یک شغل پرطرفدار است که در انواع رایج‌ آن مورد توجه بسیاری از متقاضیان کار قرار دارد. ساعت و شرایط کاری این شغل بر اساس سازمان‌های مختلف متفاوت است. در ادارات دولتی بسیاری از منشی‌ها به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت هستند و در موسسه‌های دیگر، منشی‌گری به صورت تمام وقت، نیمه وقت و یا دورکاری قابل انجام است.

 

در برخی از آگهی‌های استخدام منشی همشهری، کارفرمایان به دنبال همکاری پاره وقت هستند. تمام مشاغلی که به منشی نیاز دارد، لزوما به صورت حضوری نیست و می‌تواند دورکاری باشد.

در صورتی که بخواهید به صورت تمام وقت، دورکاری و یا پاره وقت به منشی‌گری مشغول شوید می‌توانید از آگهی‌های استخدامی کارفرمایان شرکت‌های مختلف استفاده کنید. در نیازمندی‌های همشهری و با انتخاب دسته بندی استخدام منشی قادر خواهید بود تا با فیلترهای مختلف به شغل مورد نظر خود دست پیدا کنید.

جمع بندی

بسیاری از ادارات دولتی، سازمان‌های بزرگ و کوچک، دفاتر خدماتی، آرایشگاه‌، مراکز درمانی و غیره نیاز به استخدام منشی دارند. منشی به دلیل داشتن وظایف متعدد می‌تواند به عنوان یک عضو مفید در سازمان شناخته شود. اگر توانایی‌های لازم منشی‌گری را دارید و می‌توانید در یک سازمان با داشتن روابط عمومی بالا، نیازهای مدیران ارشد را تامین کنید می‌توانید با مراجعه به وب سایت راهنمای همشهری و انتخاب گزینه استخدام منشی به بیش از ۱۷۰۰ آگهی فعال استخدام فعال، که در این زمینه ثبت شده بهره‎مند شوید.

راهنمای همشهری یکی از سایت‌های نیازمندی است که در زمینه استخدام توانسته است بسیاری از افراد را در سریع‌ترین زمان ممکن به کارفرمایان مناسب متصل نماید.

برای دیدن صفحه استخدام راننده همین حالا اقدام کنید.