نظافت هتل امری فراتر از یک شستشوی معمول بوده و هرگونه سهل انگاری در این زمینه علاوه بر ایجاد جلوه ناپسند برای محیط و کاهش مسافران و مراجعه کنندگان می تواند سلامت اقامت کنندگان را به مخاطره بیندازد. در نتیجه لازم است تا نظافت تمامی بخش های هتل مطابق برنامه ای دقیق و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات تخصصی و اصولی صورت پذیرد. خبر خوب این است که دستگاه های نظافتی متنوعی به منظور از میان برداشتن آلودگی های مختلف طراحی و تولید شده اند به گونه ای که امروزه برای هر نوع آلودگی  و مناسب با هر سطح و محیطی می توان دستگاه کاملا تخصصی و مناسب یافت. نظافت هتل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با استفاده از تجهیزاتی نظیر زمین شوی و جاروبرقی صنعتی می توان به محیطی دلنشین برای مسافران دست یافت.

شرکت ابراهیم با 30 سال تجربه، ارائه دهنده انواع دستگاه های نظافت صنعتی می باشد. این شرکت با ارائه راهکارهای مختلف نظافتی برای محیط ها و صنایع مختلف، بهترین دستگاه ها و تجهیزات را نیز پیشنهاد می دهد. کارشناسان متعهد در بخش فروش و خدمات پس از فروش راهنمای صنایع در ارائه راهکار و مشاوره در خصوص تجهیزات می باشند.

شماره تماس با کارشناسان: 02187184     
مشاهده دستگاه ها در سایت شرکت ابراهیم: ebrahimco.com

شستشوی کف هتل ها عملیاتی ضروری است!

عدم نظافت هتل باعث انتشار و بروز بیماری های متعدد خواهد شد و روش های سنتی جهت شستشوی کف لابی، راهرو، فضای داخلی و خارجی، سالن ها و .... نه تنها نمی تواند آلودگی ها را با کیفیت مناسب از میان بردارد بلکه فقط آنها را از یک نقطه به نقطه دیگر جا به جا  کرده و یا بر روی سطح، رد و اثر باقی می گذارد. بهترین و مناسب ترین روش جهت شستشوی کف هتل استفاده از دستگاه کف شوی صنعتی می باشد. از ویژگی های کف شوی صنعتی، انجام دو عملیات همزمان شستشو و خشک کردن سطح مورد نظر به طور همزمان می باشد.  سر و صدای کم، صرفه اقتصادی بالا، کاهش هزینه های ناشی از مصرف آب، مواد شوینده و به کارگیری نیروی انسانی، افزایش سرعت و کیفیت شستشوی، عدم محدودیت در استفاده از محیط و یا تردد میهمانان از ویژگی های این دستگاه نظافت صنعتی بشمار می آید.

sfsfw

خرید کف شوی صنعتی

از آنجایی که دستگاه اسکرابر صنعتی در ابعاد و انواع مختلف روانه بازار می گردد لازم است تا پیش از اقدام برای خرید دستگاه کف شوی صنعتی ویژگی های محیط و بودجه در دست مورد توجه کافی قرار گیرد. برای مثال اگر رستوران شما فضای زیادی را در بر نمی گیرد، شما به یک دستگاه جمع و جور برای شستشوی و نظافت نیازمندید، زمین شوی دستی بهترین گزینه می باشد، اما برای فودکورت ها که فضای باز زیادی را به همراه دارند و یا سایر بخش های با وسعت بالا و موانع کم، اسکرابر سرنشین دار به خوبی از پس امر شستشوی و نظافت بر خواهد آمد. پهنای شستشو، ظرفیت مخزن، باتری دار و یا کابلی بودن دستگاه، مانورپذیری مناسب و... همگی از جمله مهم ترین ویژگی های دستگاه کف شوی صنعتی می باشد.

Picture1

جاروبرقی هتلی

یکی از اصلی ترین دستگاه های نظافت هتل جاروبرقی یا مکنده هتلی می باشد. تمامی قسمت های یک اتاق در هتل پیش از ورود مسافر باید به طور کامل نظافت گردد. مبلمان، فرش ها، تخت، درز و شکاف پنجره ها، همگی به طور روزانه مورد نظافت قرار می گیرند. علاوه بر اتاق هتل ها تمامی بخش های دارای کفپوش موکت نیز نیازمند نظافت مستمر می باشند چراکه در غیر این صورت ذرات ریز و درشت آلودگی در الیاف آنها نفوذ کرده و جلوه بسیار نامناسبی را ایجاد می نماید. جاروبرقی هتلی عموما به یک دستگاه در ابعاد فشرده، حجم مخزن مناسب، قابلیت مانورپذیری بالا، سطح صدای تولیدی پایین و موتور قدرمتند گفته می شود که می تواند طیف وسیعی از آلودگی ها را جمع آوری نماید. اگرچه قیمت جاروبرقی از عوامل مختلفی نظیر تعداد و نوع موتور، حجم مخزن، امکان مکش مایعات، نوع فیلتراسیون و... تاثیر می پذیرد اما بدون شک تهیه یک مدل مناسب از یک برند معتبر در بازه زمانی کوتاه بازگشت سرمایه اولیه را به همراه خواهد داشت.

نمای هتل، اولین معرف هتل شماست!

تمیزی و زیبایی بخش جدایی ناپذیر از یک هتل می باشد و هر جلوه ناخوشایندی از محیط هتل تصویر نامطلوبی در ذهن مهمانان بر جای می گذارد. به عنوان مثال نمای هتل یکی از اولین سطوحی است که توجه بیننده را به خود جلب می کند. بنابراین پاکیزگی و درخشندگی نما در کنار درخشندگی شیشه ها، آسانسور، آینه ها، و سایر سطوح صیقلی اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه ابزارهای مختلفی برای تمیز نمودن نما و سطوح شیشه ای ساخته شده اند اما نکته مهم انتخاب بهترین و کارآمدترین تجهیزات است تا نظافت را در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت به انجام رساند. از این رو می توان از تجهیزات پیشرفته دستی نظیر دستگاه شیشه شوی استفاده نمود. از جمله ویژگی های دستگاه شیشه شوی می توان به مواردی از قبیل: دسته تلسکوپی سبک و ضد زنگ از جنس آلومینیوم برای نظافت آسان سطوح مرتفع، برس مفصلی با توانایی چرخش 360 درجه، سیستم فیلتراسیون و امکان استفاده از آب خالص هنگام شستشو و... اشاره نمود.

Picture۲