تنوع بالای رنگ کفپوش اپوکسی

رنگ کفپوش اپوکسی در انواع مختلف در بازار موجود است. در واقع رنگ های اپوکسی صنعتی موجود در بازار، اپوکسی پلی آمید و اپوکسی پلی آمین هستند. استفاده از اپوکسی پلی آمید، برای مناطق مرطوب بسیار مناسب است؛ زیرا مقاومت بهتری در برابر آب و رطوبت دارد. رنگ اپوکسی پلی آمید، مقاومت عمومی کمتری دارد. اما این نوع رنگ اپوکسی، از فیلم انعطاف پذیرتر و چسبنده تری برخوردار است. مقاومت و پایداری رنگ اپوکسی پلی آمین، در برابر مواد شیمیایی و اسیدهای ضعیف، حلال ها، قلیاها و فرآورده های نفتی بسیار زیاد است. رنگ های اپوکسی، کاربرد متنوعی دارند. یکی از کاربردهای پوشش اپوکسی، استفاده از آن ها برای داخل قوطی غذا است. برای داخل قوطی غذا، از اپوکسی بهبود یافته با فنل به اضافه پلی آمین استفاده می کنند.

پلی آمین سبب بهبود خواص شیمیایی می شود. برای درب قوطی های مواد غذایی از کفپوش اپوکسی به اضافه فنل فرمالدئید استفاده می کنند. این پوشش فام طلایی دارد و در کوره پخت می شود. پوشش های اپوکسی در برابر هوای بیرون بر اثر اشعه ماورا بنفش و واکنش های فتوشیمیایی تغییر پیدا می کنند. به عبارت دیگر این نوع پوشش اپوکسی، گچی و مات می شوند.

از انواع رنگ های اپوکسی، می توان به رنگ رویه اپوکسی پلی آمید براق، نیمه مات، مات، رنگ میانی اپوکسی پلی آمید، رنگ رویه اپوکسی پلی آمید، پرایمر زینک ریچ اپوکسی دو جزئی، پرایمر زینک ریچ سه جزئی، پرایمر زینک فسفات اپوکسی، پرایمر اپوکسی، پرایمر زینک کرومات اپوکسی و ... اشاره کرد. هر کدام از انواع مختلف رنگ ها، کارایی مخصوص به خود را دارند.

1

تولید آسترها و انواع رنگ های اپوکسی در آریو رنگ دماوند

شرکت آریو رنگ دماوند به دلیل دارا بودن نیروهای متخصص و ماهر در زمینه تولید و ساخت انواع رنگ ها، پوشش ها، انواع کفسازی و کفپوش های صنعتی در کشور حرف اول را می زند. شرکت آریو رنگ دماوند به دلیل دارا بودن کارشناسان با تجربه و بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و مجهز خدمات نوینی را به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد. همچنین این شرکت، از اعتبار و سابقه طولانی در زمینه تولید آستر و انواع رنگ های اپوکسی برخوردار است. از طرفی تنوع محصولات ارائه شده توسط شرکت آریو رنگ دماوند بسیار بالا است. شما می توانید انواع آستر و رنگ کفپوش اپوکسی را از شرکت معتبر آریو رنگ دماوند دریافت کنید. کیفیت محصولات شرکت بسیار زیاد و قیمت این محصولات با توجه به کیفیتی که دارند، بسیار ایده آل است. شما با پرداخت هزینه مناسب، از کیفیت محصول بی نظیر شرکت آریو رنگ دماوند بهره مند خواهید شد. کیفیت بالای محصول، سبب افزایش طول عمر و دوام آن می شود. شما به مدت زمان طولانی می توانید از محصولات شرکت آریو رنگ دماوند استفاده کنید. از طرفی طول عمر و دوام بالای محصول از نظر اقتصادی برای مصرف کننده به صرفه تر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

2

کیفیت بالای رنگ کفپوش اپوکسی تولید شده در آریو رنگ

امروزه خرید محصول با کیفیت، به یکی از دغدغه های بزرگ مشتریان تبدیل شده است. از طرفی با وجود تولیدکنندگان مختلف، انتخاب محصول مناسب کار چندان راحتی نیست. رنگ کفپوش اپوکسی آریو رنگ از نظر کیفیت امتحان خود را پس داده است. شما با پرس و جو از کاربرانی که از محصولات شرکت آریو رنگ دماوند استفاده می کنند از کیفیت و کارایی آن ها مطمئن خواهید شد. یکی از عوامل مهم در تولید محصول با کیفیت، وجود نیروهای متخصص شرکت است. نیروهای مجرب و کارآزموده شرکت آریو رنگ دماوند، محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می کنند. از دیگر عوامل موثر بر تولید محصول با کیفیت بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته است. نیروهای متخصص این شرکت با بهره گیری از به روزترین متدهای دنیا اقدام به تولید رنگ اپوکسی می کنند.

رنگ های اپوکسی تولید شده توسط شرکت آریو رنگ دماوند، کیفیت و کارایی فوق العاده ای دارند و شما با خیالی آسوده می توانید از آن ها استفاده کنید. انتخاب این شرکت معتبر مانع از هدر رفت پول و انرژی شما می شود.

3

کاربرد بالای رنگ های اپوکسی در صنایع

رنگ های اپوکسی به دلیل دارا بودن خواص متنوع بسیار پرکاربرد هستند. از رنگ اپوکسی برای پوشاندن گاراژ، ایوان حیاط خلوت و زیرزمین استفاده می کنند. رنگ اپوکسی از دو ماده، مایع رزین اپوکسی و سفت کننده تشکیل شده است. به همین دلیل از رنگ اپوکسی به عنوان روکش حلال، مقاوم و محکم استفاده می کنند. رنگ اپوکسی جهت رنگ کردن کف، کف طبقات و کف آشپزخانه کاربرد دارد. برخی از رنگ های اپوکسی بسیار مقاوم هستند، بنابراین از آن ها در زمین های بتنی، رنگ کردن فولاد و صنایع مختلف استفاده می کنند. رنگ اپوکسی علاوه بر پوشش کف و افزایش زیبایی آن، سبب افزایش مقاومت کف در برابر مواد شیمیایی و محافظت از پوسته شدن و ترک برداشتن کف می شود.

استفاده از رنگ اپوکسی درخشش و زیبایی خاصی را به کف می بخشد. همچنین رنگ های اپوکسی در برابر رطوبت مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهند. استفاده از رنگ اپوکسی برای کف آشپزخانه بسیار مناسب است، زیرا از کف در برابر لکه ها، ترک خوردن و پوسته شدن سطح محافظت می کند. مواد بکار رفته در ساختار رنگ اپوکسی، سبب افزایش طول عمر و دوام کف می شوند. شما با استفاده از رنگ اپوکسی می توانید به مدت زمان طولانی از کف زیبا و مقاوم در برابر رطوبت، مواد شیمیایی، خط و خش بهره مند شوید.

4

قبل از رنگ آمیزی کفپوش اپوکسی حتما سطح را تمیز کنید!

اجرای رنگ کفپوش اپوکسی، نیازمند مهارت و تخصص کافی است. از طرفی اجرای اصولی سبب افزایش کارایی و دوام رنگ اپوکسی خواهد شد. توصیه ما به شما این است که اجرای رنگ اپوکسی را به دست فرد متخصص بسپارید. یکی از نکات مهم قبل از اجرای رنگ اپوکسی این است که سطح باید تمیز باشد. قبل از هر کاری باید از تمیز بودن سطح اطمینان حاصل کنید. شما می توانید به روش های مختلفی سطح را تمیز کنید. یکی از روش های تمیز کردن سطح استفاده از دستمال آغشته به صابون یا مایع دستشویی است.

پس از تمیز کردن سطح باید آن را کاملا خشک کنید، زیرا وجود رطوبت بر عملکرد رنگ اپوکسی تاثیر خواهد داشت. تمیز بودن و خشک بودن سطح، کارایی و دوام رنگ اپوکسی را افزایش می دهد.