افرادی که آموزش زبان انگلیسی یا سایر زبان های خارجی را آغاز می کنند معمولاً با اهداف گوناگونی در این مسیر قرار می گیرند که جهت به دست آوردن مدرک زبان خود باید در آزمون آیلتس شرکت کنند. اگر شما هم مانند تعداد زیادی از متقاضیانی که تصمیم گرفته اند در آزمون آیلتس شرکت کنند قصد دارید تا با انتخاب یک برنامۀ جامع و هدفمند همراه با یک استاد با مهارت در آزمون آیلتس نتایج ایده آلی کسب کنید می توانید از طریق شرکت در کلاس خصوصی آیلتس مؤسسۀ زبان پیروزی خود را تضمین کنید.

یکی از مهم ترین معیارهایی که در انتخاب یک مؤسسۀ خوب و حرفه ای برای برگزاری کلاس خصوصی آیلتس مؤثر است، آگاهی و داشتن دانش کافی اساتید برگزار کنندۀ کلاس های خصوصی نسبت به نیازهای دانش آموختگان و عوامل مؤثر در یادگیری بهتر آنان است. اساتید محترم مؤسسۀ ما هیچ گاه فراموش نمی کنند که خودشان نیز روزی به عنوان زبان آموز بوده اند و با تلاش و درایت خود و اساتیدشان به جایگاه فعلی شان دست پیدا کرده اند.

کلاس تخصصی آیلتس کوییک

تدریس خصوصی آیلتس با کوییک

اگر زمان کمی برای یادگیری مهارت های زبان در اختیار دارید و یا زمان شما برای طی کردن کلاس های گروهی زبان بسیار کم است و باید هرچه سریع تر مدرک آیلتس خود را بگیرید بهترین میانبر برای شما شرکت در کلاس خصوصی آیلتس است. کلاس های خصوصی آیلتس مباحث مورد نیاز برای شرکت در آزمون آیلتس را به صورت فشرده تر و منسجم تر به زبان آموز آموزش می دهد.

کلاس خصوصی آیلتس آنلاین

یکی از بهترین مزایای کلاس خصوصی این است که امکان برگزاری این کلاس به صورت آنلاین نیز موجود است. کلاس خصوصی آیلتس آنلاین یکی از بهترین و ایده آل ترین شرایطی است که زبان آموزان از آن استقبال زیادی می کنند.

از مزایای کلاس خصوصی آیلتس آنلاین می توان به این موارد اشاره کرده که این کلاس به پرداخت هزینه های رفت و آمد نیاز ندارد و این مورد می تواند برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی که به پس انداز هزینه های خود بسیار توجه می کنند مهم باشد.

از دیگر مزایای کلاس خصوصی آیلتس آنلاین این است که چون زبان آموز در فضای خصوصی و مورد نظرش یعنی در کتابخانه یا خانه می تواند به یادگیری بپردازد تمرکز بیشتری خواهد داست.

شاید تا به حال به این مورد دقت نکرده باشید اما یکی از بهترین ویژگی های کلاس های خصوصی آنلاین این است که شما می توانید فایل آموزشی خود را بارها ببینید و با هر سؤال یا ابهامی برایتان به وجود آمد با مرور مجدد ویدئو و یا از طریق استاد پاسخ پرسش خود را بیابید اما در کلاس گروهی اگر سؤالی بریتان ایجاد شود باید تا کامل شدن مبحث آموزشی استاد صبر کنید و ممکن است سؤال یا اشکال خود را فراموش نکنید. یکی از مواقعی که معمولاً زیاد این اتفاق پیش می آید هنگام تدریس مباحث گرامری و قواعد زبان است.

در کلاس خصوصی آیلتس بر خلاف کلاس گروهی که هدف اساتید کامل کردن مباحث آموزشی است، هدف استاد آماده سازی هرچه بیشتر و سریع تر زبان آموز و آموزش کامل تر مباحث زبان است. معمولاً اساتید در کلاس های خصوصی تا زمانی که مطمئن نشوند زبان آموز تسلط کافی به دست آورده است آموزش آن مبحث را ترک نمی کنند.

 

چگونه در آزمون آیلتس به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنیم؟

یکی از برنامه های راهبردی و مهم در کسب نتایج موفقیت در آزمون آیلتس این است که زبان آموز باید برخی از مهارت های خود را بیشتر تقویت کرده و به طور مستمر برای کسب توانمندی در آن ها تلاش کند.

برای کسب نمرۀ دلخواه و کسب نتایج خوب در آزمون آیلتس باید در 3 مهارت زیر زبان آموزان خود را تقویت کنند:

سطح زبان انگلیسی عمومی

یکی از مهم ترین ارکانی که می تواند نقش بسیار مهمی در کسب نتایج خوب و ارزشمند در آزمون زبان آیلتس برای زبان آموز به همراه داشته باشد، سطح زبان انگلیسی او است. آزمون آیلتس تنها یک آزمون است و هرچه سطح زبان عمومی پیشرفته تر باشد به کسب نمرۀ بالاتر و در آینده نیز به ایجاد موفقیت های بیشتر در حوزه های علمی و اجتماعی منجر خواهد شد.

اگر احساس می کنید سطح زبان انگلیسی عمومی شما پایین است و فرصت زیادی برای یادگیری این دانش ندارید به شما توصیه می کنید حتماً به صورت جدی برای یادگیری این مهارت برنامه ریزی کنید. شرکت در کلاس خصوصی آیلتس می تواند یکی از بهترین برنامه های راهبردی در این زمینه باشد و به تقویت سطح زبان انگلیسی عمومی کمک زیادی کند.

مؤسسۀ آموزش زبان کوییک که به صورت تخصصی برای شرکت زبان آموزان در کلاس های خصوصی آیلتس برنامه ریزی می کند معمولاً کلاس های خود را به صورت فشرده برگزار کرده و از ماهرترین و بهترین اساتید در این حوزه استفاده می کند.

فراموش نکنید بالا بردن سطح زبان انگلیسی عمومی و شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس می تواند نمرۀ آزمون زبان آموز را از 0.5 تا 6 بهبود ببخشد.

توصیۀ ما به شما این است که کلاس های خصوص آیلتسی که طول دورۀ آن ها تا 6 ماه است انتخاب کنید.

مهارت های آزمون

زبان آموزان برای شرکت در آزمون آیلتس باید اطلاع داشته باشند که این آزمون شامل 4 قسمت است. خواندن (Reading)، شنیداری (Listening)، گفتاری (Speaking) و نوشتاری (Writing) چهار قسمت اصلی مهارت های زبان و آزمون آیلتس را تشکیل می دهند. هر کدام از این مهارت ها دارای پرسش های خاص خود هستند که در برخی از سؤالات نیز مهارت به صورت تلفیقی در تست مطرح می شوند.

پاسخ گویی به پرسش هایی که از هر قسمت طراحی می شود به کسب مهارت نیاز دارد. برای یادگیری این مهارت ها در کمترین زمان ممکن و به حرفه ای ترین شکل ممکن لازم است تا با شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس زبان آموزان مهارت کافی را کسب کنند.

یادگیری استراتژی هایی که لازم است برای پاسخ گویی به پرسش های بخش نوشتاری زبان آموز یاد بگیرد که با تست هایی که از قسمت خواندن و شنیداری مطرح می شود متفاوت است. یکی دیگر از مباحثی که اساتید در این قسمت به آن اشاره می کنند این است که تعداد سؤالات طراحی شده برای هر مهارت چه تعداد است و زبان آموز باید در کدام قسمت ها خود را بیشتر تقویت کند و برای برطرف کردن ضعف های خود تلاش کند. یکی از کارهایی که اساتید نیز در کلاس های خصوصی آیلتس انجام می دهند این است که نقاط ضعف و قوت زبان آموز را دقیقاً بررسی می کنند و برنامۀ کلاسی و آموزشی آن ها را مرتبط با میزان توانایی آن ها طراحی می کنند.

اطلاع از نحوۀ تصحیح آزمون آیلتس

آگاهی زبان از نحوۀ تصحیح آزمون زبان آیلتس به او کمک می کند تا با دقت بیشتری برای پاسخ گویی به سؤالات آزمون تمرکز کند و برای پاسخ دادن به آن ها تلاش کند.

آیلتس موسسه کوییک

سطح زبان انگلیسی برای شرکت در کلاس خصوصی آیلتس موسسه زبان کوییک

معمولاً کلاس خصوصی آیلتس برای افرادی که علاقه مند هستند در آن شرکت کنند به صورت مجزا و خصوصی برای هرکس برنامه ریزی می شود. پس اینکه فردی دارای سطح بالایی در زبان انگلیسی است یا سطح زبان انگلیسی متوسط و ضعیفی دارد تفاوت زیادی ندارد.

استاد برگزار کنندۀ کلاس خصوصی تنها برای تشخیص میزان مهارت و دانش زبان آموز می تواند آزمون تعیین سطح را برای زبان آموز برگزار کند تا به میزان تسلط او بر مباحث و مهارت های زبان پی ببرد. چنانچه زبان آموز مایل باشد تمام مباحث را از پایه بیاموزد استاد برگزار کنندۀ کلاس خصوصی آیلتس می تواند با همین شیوه کلاس را برگزار کند و در مدت زمان مورد نظر مهارت های لازم را به زبان آموز بیاموزد.

کلاس نیمه خصوصی آیلتس

در کلاس خصوصی آیلتس زبان آموز به صورت شخصی با استاد به یادگیری مباحث زبان می پردازد. در کلاس های نیمه خصوصی معمولاً بین 3 تا 5 زبان آموز متقاضی در کلاس شرکت می کنند. از مزایای برگزاری این کلاس ها این است که هزینۀ کمتری پرداخت می شود و زبان آموزان به صورت گروهی می توانند برخی از مهارت ها تمرین کنند.

طول دورۀ کلاس نیمه خصوصی در مقایسه با کلاس های خصوصی طولانی تر است و اگر عجله ای برای شرکت در آزمون آیلتس ندارید، این آزمون می تواند گزینۀ خوبی برای کسب موفقیت در این آزمون باشد.

از دیگر مواردی که باید در برگزاری کلاس های نیمه خصوصی به آن توجه کرد تنظیم زمان بندی برای کلاس است و امکان جابه جایی و یا تغییر زمان کلاس ها به راحتی کلاس خصوصی آیلتس نیست.

هزینۀ کلاس خصوصی آیلتس

اگر فکر می کنید هزینه ای که باید برای شرکت در کلاس خصوصی آیلتس پرداخت کنید زیاد است و ترجیح می دهید به صورت گروهی یا خودآموز به آموزش بپردازید بهتر است این نکته را به شما یادآوری کنیم که مهم ترین سرمایۀ شما زمانتان است. اگر با صرف کمی هزینه بتوانید به موفقیت های خود نزدیک تر شوید بدون شک پیروز خواهید بود. همچنین دقت کنید که حضور شما در کلاس خصوصی آیلتس شما را از حضور در هر کلاس دیگری بی نیاز می کند و شما تنها لازم است با تلاش و ارادۀ خودتان برای کسب پیروزی تلاش کنید و از آموزه های استاد خود پیروی نمایید.

و در آخر...

شرکت در کلاس خصوصی آیلتس از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که به هیچ عنوان نمی توان از نقش پر رنگ و مهم آن در کسب نمرۀ بالای آزمون آیلتس چشم پوشی کرد. این کلاس خصوصی را می توان به صورت آنلاین و یا حضوری شرکت کرد. زبان آموزانی که در کلاس خصوصی آیلتس شرکت می کنند باید توجه داشته باشند که تنها شرکت در یک کلاس زبان خصوصی کافی نیست و نکتۀ مهم تر این مورد انتخاب مؤسسۀ زبان معتبر و دارای جایگاه علمی بالا است.

اساتیدی که به عنوان استاد کلاس خصوصی آیلتس انتخاب می شوند باید دانش کافی برای برگزاری این کلاس را داشته باشند تا بتوانند زبان آموز را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده کنند.

اگر قصد شرکت در کلاس خصوصی آیلتس را دارید بهترین انتخاب برای شما موسسه زبان کوییک است. موسسه ما با برگزاری این کلاس ها به صورت تضمینی در کنار شماست. در صورتی که نتوانید پس از شرکت در این کلاس ها به نمره ای بالاتر از 6 در آزمون آیلتس دست یابید، تا زمانی که به این نمره برسید کلاس خصوصی را به صورت رایگان ادامه می دهد. پس همین حالا برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با شماره موسسه کوییک تماس بگیرید.