در مورد کاشت مو بیشتر بدانید

یکی از بهترین روش های مقابله با طاسی و کم مویی کاشت مو است. با پیشرفت علم پزشکی و تکنولوژی امروزه کاشت مو با متدهای بسیار مدرنی در کلینیک کاشت مو انجام می شود. تمام کسانی که رشد موهای آنها بسیار ضعیف است و یا تارهای موهای آنها بسیار نازک است، همچنین افرادی که موهای خود را از دست داده اند، می توانند با کاشت مو، زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانند.

عمل کاشت مو امروزه یکی از حساس ترین عمل های زیبایی به حساب می آید. شاید در گذشته این عمل ها طرفداران زیادی نداشت، اما امروزه و با پیشرفت روش های کاشت مو، این عمل جزو یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی به حساب می آید.در ادامه سایت پی جو را به شما معرفی میکنیم که در آن میتوانید مراکز کاشت مو در شهرهای مختلف رابیابید.ددر ادامه سایت پی جو را بشما معرفی میکنیم که در آن کلینیک های معتبر کاشت مو در شیراز ، اصفهان ، کرمان ، کلینیک های کاشت مو در کرج و سایر شهرهای ایران را میتوانید مشاهده نمایید.

o1

با جدیدترین متد روز در بهترین کلینیک کاشت مو، زیبایی را به چهره خود بازگردانید

 

بررسی خدمات کلینیک کاشت مو

شما می توانید از کلینیک های کاشت مو خدمات متنوعی را دریافت کنید. امروزه روش های بسیاری برای انجام کاشت مو وجود دارد. شما می توانید با مراجعه به یک کلینیک تخصصی از بهترین و به روزترین خدمات کاشت مو بهره مند شوید. کاشت مو به روش های SUT و FUT جزو پرطرفدارترین روش های کاشت مو به حساب می آیند. برای اینکه شما بتوانید این خدمات را دریافت کنید، باید تحت نظر یک پزشک متخصص باشید و به یک کلینیک حرفه ای مراجعه کنید.

به طور کلی می توان گفت خدماتی که شما می توانید از کلینیک های تخصصی کاشت مو دریافت کنید، در نهایت منجر به زیبایی و رویش مجدد موهای از دست رفته شما می شود. در این کلینیک ها علاوه بر کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش و سبیل نیز انجام می شود. شما به کدام یکی از این خدمات نیاز دارید؟معرفی بهترین مراکز کاشت مو در شیراز ، کاشت مو در اصفهان و سایر شهرهای ایران در سایت پی جو.

انواع روش های کاشت مو

همانطور که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره کردیم، شما می توانید با تکیه بر جدیدترین روش های کاشت مو، زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانید. در ادامه انواع روش های کاشت مو را بررسی خواهیم کرد.

  • کاشت مو به روش میکرو SUT: این روش کاشت مو یکی از روش های غیر تهاجمی است که بدون نیاز به عمل جراحی صورت می گیرد. بعد از کاشت مو به این روش، شما هیچ گونه درد و یا خونریزی نخواهید داشت و دوره نقاهت آن بسیار کوتاه است. این روش بدون دخالت دست و با دستگاه انجام می شود به این صورت که گرافت های بسیار کوچکی از بانک مو برداشته می شود و در ناحیه مورد نظر پیوند زده می شود. این کار تماما با دستگاه انجام می شود.
  • کاشت مو به روش FIT: یکی از جدیدترین تکنیک های کاشت مو، روش FIT است. این روش هر گونه درد و خونریزی را حذف کرده است و تارهای مو از ناحیه بانک مو به ناحیه مورد نظر پیوند زده می شوند.
  • کاشت مو به روش FUT: تقریبا می توان گفت این روش به نسبت دو روش نام برده شده، قدیمی تر است، اما هنوز هم در کلینیک کاشت مو انجام می شود. در این روش آثار بخیه و بریدگی ها پیداست و به نوعی دردآور تر از دو روش قبلی است.
  • کاشت مو به روش BHT: در این روش گرافت های مو از نواحی مختلف بدن از جمله روی ران ها، روی ساق پا و... برداشته می شود. این روش مناسب کسانی است که بر روی سر خود بانک موی مناسبی ندارند.

چگونه بهترین کلینیک کاشت مو در شهر خودمان و یا سایر شهرهای ایران را پیدا کنیم؟

شاید یکی از دغدغه های اصلی کسانی که قصد دارند کاشت مو انجام دهند، یافتن بهترین و تخصصی ترین کلینیک کاشت مو است. آیا می دانستید سایت پی جو بزرگترین مرجع معرفی بهترین و تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو در سراسر ایران است. شما می توانید با مراجعه به سایت پی جو  لیست بهترین و تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو در سراسر ایران را ببینید و اطلاعات کافی در مورد آنها کسب کنید. پی جو یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو را به شما معرفی خواهد کرد.

o2

کاشت مو را به دست پزشک متخصص بسپارید