به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، نشریه استاد الدوحه در خبری مدعی شد که شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم ملی ایران، فصل بعد را نیز در الریان ادامه خواهد داد. نشریه استاد الدوحه در خبری از حضور شجاع خلیل‌زاده برای یک فصل دیگر در جمع بازیکنان الریان خبر داد تا بدین ترتیب شایعات بازگشت او به پرسپولیس نیز منتفی شود.

دومین خبر ورزشی به جدایی قطعی رامین رضاییان از السیلیه قطر پس از عملکرد ناموفق در این تیم اختصاص داشت. رامین رضاییان، مدافع ایرانی به کارش در السیلیه برای فصل آینده ادامه نمی‌دهد، زیرا نتوانست بازی‌های قانع‌کننده‌ای در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد. بر اساس این گزارش، السیلیه بازیکن دیگری را جایگزین رامین رضاییان در فهرست لژیونرهایش خواهد کرد.

حمید رضا آصفی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پست ریاست هیات مدیره را قبول نکرد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.علی نژاد معاون وزارت ورزش با بیان اینکه مشکل امضا در استقلال حل شده است گفت: آقای آصفی چک‌های استقلال را امضا زده و مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد.این تصمیم وقتی گرفته شد که اسماعیل خلیل زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال به زندان رفت و البته پس از آن هم آصفی قبول نکرد رئیس هیأت مدیره استقلال شود اما فعلاً چک‌ها را امضا می‌کند تا روال عادی کارها در باشگاه استقلال به انجام برسد.

دیگر خبر ورزشی پربازید به تصاویری از لحظه خوشحالی بازیکن جنجالی استقلال مربوط می‌شود. دو تیم استقلال و پیکان در استادیوم اختصاصی باشگاه پیکان از ساعت ۱۸ در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.گل‌های استقلال را در این مسابقه آرمان رمضانی و ارسلان مطهری به ثمر رساندند. گل تیم پیکان را علیرضا کوشکی در دقیقه ۵۵ وارد دروازه مظاهری کرد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.