به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، وزیر پیشین ارتباطات گفت: معتقدم که همه چیز در دور اول تمام خواهد شد؛ من حدود ۹۰ درصد احتمال می‌دهم که رئیسی پیروز انتخابات شود.

دومین خبر پربازدید در خصوص شوک بزرگ ایران به اسراییل بود. در این خصوص واشنگتن تایمز نوشت: نیروهای اسرائیلی و فلسطینی، بعد از جنگ 11 روزه که خاورمیانه را شوکه کرد اعلام پیروزی کردند اما برخی در واشنگتن نگران آنند که ایران بیشترین موفقیت را از این درگیری در سطح تاکتیکی و راهبردی کسب کرده است. مقام‌های اطلاعاتی آمریکا از مدتها پیش بر روابط ایران با سازمان‌های حماس و جهاد اسلامی -که آمریکا آنها را سازمان‌های تروریستی قلمداد می‌کنند- تاکید کرده‌اند.

مرکز پژوهشی بتا با بررسی سرچ گوگل به تحلیل حواشی مناظره دوم پرداخته است.همتی با بیان اینکه «نوجوانان ما به سمت موسیقی کی‌پاپ یا پاپ کره‌ای رفته‌اند.» رسیدگی به این امور را وظیفه رئیس جمهور دانست. در ادامه همتی از اساتید موسیقی ایرانی یعنی کلهر، کسمایی، علیزاده و شجریان نام برد و عنوان کرد این هنرمندان نادیده گرفته شده‌اند.

دیگر خبر پربازدید به واکنش محسن رضایی نسبت به انتقاد تند دختر شهید باکری اختصاص داشت. محسن رضایی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات‌ریاست جمهوری در توئیتی در پاسخ به دختر شهید باکری نوشت: توفیقات دفاع مقدس حاصل مجاهدت و اخلاص سردارانی، چون باکری‌ها، همت و باقری بوده است؛ تا ابد شرمندۀ شهدا و خانواده هایشان هستم.آسیه باکری دختر شهید حمید باکری در توئیتی درباره سخنان روز گذشته محسن رضایی در مناظره نوشته بود: آقای محسن رضایی شما قبل از نام بردن از مهدی باکری، باید از خانواده شهدایی عذرخواهی کنید که فقدان فرزندانشان نتیجه اشتباهات و عملیات فریب شما در مدیریت جنگ بود.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.