به گزارش پارس به نقل از فارس، پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با بیان اینکه خبرسازی و تخریب راه صحیح رقابت نیست، از کاندیداهای انتخابات خواست با ارائه برنامه ها و ایده های باور پذیر از یک سو و از سوی دیگر کارنامه قابل قبول از عملکرد خود به انتخاب بهتر مردم کمک کنند.

وی افزود: پس از پایان کار ستاد ائتلاف، اخبار ائتلاف سه گانه صرفا از سوی دبیر آن اطلاع رسانی می شود و اظهارات سایر افراد مورد تائید نیست.

اسماعیلی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته اعضای ائتلاف علیرغم فشردگی برنامه ها سه جلسه با هم داشته اند که آخرین آن عصر دیروز و در محضر روحانیت بزرگوار تشکیل شد، گفت: تلاش برای ایجاد تفرقه بین اعضای اصلی این ائتلاف و اطرافیان آنها نکته تازه ای نیست و طی ماه های اخیر استمرار داشته است اما در موقعیت فعلی هم نزدیکان اعضای ائتلاف و هم رسانه ها باید برابر خبر سازی هایی که به نقل از منابع نامشخص منتشر می شود، هوشیارتر باشند.

وی همچنین گفت: بسیاری از اوقات خبرهایی که در عالم واقع وجود ندارند و کسی مسئولیت آن را نمی پذیرد به نقل از منبع آگاه یا مطلع منتشر می شود تا به عنوان ابزار جنگ روانی مورد استفاده قرار گیرد، حال آنکه این گونه اخبار موجب اخلال در فضای سالم اطلاع رسانی و گمراهی افکار عمومی می شود.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف ادامه داد: پاسخ ما به این قبیل اقدامات این است که خبرسازی و تخریب راه مقابله با نفر پیشتاز نظرسنجی ها نیست. مردم تعیین کننده نهایی هستند و کاندیدای محترم بایستی با ارائه برنامه ها و ایده های باور پذیر از یک سو و از سوی دیگر کارنامه قابل قبول از عملکرد خود به انتخاب بهتر مردم کمک کنند.

اسماعیلی در خصوص مطالب نقل شده از قالیباف در یک سایت خبری مبنی بر پیغام ضمنی به جامعتین که کنار نمی رود، گفت: دروغی که به نقل از منابع ناشناس منتشر شده ارزش پاسخگویی ندارد.

وی افزود: خوشبختانه این خبر به سرعت هم از سوی دکتر خاموشی و هم از سوی جامعتین تکذیب شد و سایت مربوط نیز مجبور شد خبر خود را تغییر داده و آن را به یک رسانه خارجی منتسب کند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که فیلم های تبلیغاتی آقای قالیباف در چه مرحله ای است، گفت: ساخت اولین فیلم مستند ایشان به پایان رسیده و آخرین مراحل فنی نظیر صداگذاری، تصحیح رنگ و انتخاب موسیقی متن درحال انجام است و انشاالله پس از پایان مراحل تحویل صداوسیما می شود.

اسماعیلی درباره محتوای این فیلم افزود: فیلم به صورت اجمالی یادآور خدمات آقای قالیباف به ملت عزیزمان از دوران غرورانگیز دفاع مقدس و مسئولیت های پس از آن است و تلاش شده با واقع نگری و پرهیز از اغراق خدمات گذشته وی و چشم اندازی از ایران سربلند در آینده را به تصویر بکشیم.

وی در پایان یادآور شد: سایت شخصی آقای قالیباف به آدرس اینترنتی ghalibaf. ir مرجع اصلی پیگیری خبرهای مربوط به وی است و گروهی از حامیان مردمی نیز سایت yazdah. ir را به عنوان رسانه مردمی حامیان قالیباف راه اندازی کرده اند که علاقمندان می توانند با این سایت در تماس باشند.