یکی از بحث‌های داغ این روزها، چگونگی راه‌اندازی کسب‌وکاری پرسود است، موضوعی که بیشتر افراد با ناامیدی و حسرت به آن نگاه می‌کنند. از نظر ما لازمه رسیدن به موفقیت در هر کاری، کسب آگاهی و راهنمای مناسب خواهد بود. در ادامه به معرفی یکی از شیوه‌های جدید کسب درآمد می‌پردازیم.

در طول تاریخ رفع موهای زائد بدن همواره از دغدغه‌های بهداشتی و زیبایی افراد، بخصوص بانوان بوده است، در این مسیر روش‌های مختلفی مانند تراشیدن موها و استفاده از انواع کرم‌ها و پودرها به کار گرفته شد تا سرانجام دستگاه‌های رفع دائمی موهای زائد اختراع شده و با استقبال گسترده مردم از این دستگاه‌ها روبرو شد. به همین علت توصیه کارشناسان گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر، راه‌اندازی کلینیک زیبایی و استفاده از انواع دستگاه‌های لیزر در آن برای دستیابی به سود و درآمد پایدار است.

۲

آشنایی با انواع لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با تقویت و تمرکز نور توسط امواج و از بین‌ بردن فولیکول موهای زائد در محدوده مورد نظر به حذف این موها می‌پردازد. هرگروه از دستگاه‌های لیزر ویژگی‌هایی دارند که باید با توجه به نوع کلینیک و کسب‌وکار، موردتوجه قرار گیرد.

لیزر دایود

لیزر دایود از دسته لیزرهای نیمه‌رسانا و تولیدکننده نور مادون‌قرمز است. طول موج اشعه این دستگاه 808 تا 810 نانومتر است، به همین دلیل قدرت نفوذ زیادی دارد و کاملاً مناسب موهای ضخیم و پوست‌های تیره است. انرژی آزادشده فولیکول‌های مو را تا دمای 55 درجه بالا می‌برد و سبب تخریب آن‌ها می‌شود. فرایند کلی کارکرد این دستگاه مبتنی بر مکانیسم دو مرحله ای است: ابتدا تخریب موی ضخیم و تبدیل آن به موهای نازک و سپس از بین‌بردن کامل فولیکول‌ها با تعداد جلسات بیشتر.

لیزر الکس دایود

 دستگاه لیزر الکس دایود در واقع ترکیب دو تکنولوژی دایود و الکساندرایت است که طول موج بیشتری را نسبت به هر دو ارائه می‌دهد، این طول موج می‌تواند برای تمامی 6 تیپ پوستی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین لیزر الکس دایود برای انواع مو اعم از موهای کرکی تا ضخیم مناسب است. دستگاه لیزر الکس دایود با داشتن قابلیت‌هایی همچون جوان‌سازی پوست، درمان مؤثر ضایعات مربوط به رنگ‌دانه‌های مو و درمان ضایعات عروقی از بهترین گزینه‌ها برای خرید دستگاه لیزر می‌باشد.

۳

لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت امواجی با طول موج کوتاه‌تر از لیزرهای دایود تولید می‌کند و می‌تواند پرتوهایی در پالس‌های کوتاه‌تر اما پرانرژی ساطع کند به همین دلیل در رده لیزرهای سریع قرار می‌گیرد. طول موج کوتاه‌تر باعث می‌شود که اثربخشی لیزر روی پوست‌های روشن‌تر، بیشتر از پوست‌های تیره باشد. این لیزر قدرتمند باید توسط افراد آموزش‌دیده استفاده شود، به همین دلیل اغلب در کلینیک‌های تخصصی به کار برده می‌شود.

شرکت مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر انواع مختلف محصولات زیبایی از قبیل لیزر رفع موهای زائد، جوان‌سازی پوست، لاغری و تناسب‌اندام را به مشتریان عرضه می‌کند. کارشناسان با تجربه این شرکت آماده هستند تا به شما در زمینه راه‌اندازی کسب و کار در زمینه صنعت زیبایی مشاوره دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با مشاوران با شماره: 22879501-021 تماس بگیرید یا به واتس‌اپ 09199595133 پیام بدهید.