به گزارش پارس نیوز - بهمن کامیار تهیه کننده و کارگردان سینما ؛ در پاسخ به این سوال که آیا سهم سینما فقط مربوط به فیلم هاست یا نمایش فوتبال و اتفاقات مشابه گفت: این سوال منطقی است چرا که همه جای دنیا سهم سینما مربوط به فیلم است و نه موضوع دیگری، اما ما در بسیاری از مسائل استثناء هم داریم.

وی با بیان این مطلب که نمایش فوتبال در سینماها عواقب منفی فراوانی دارد، اظهار داشت: مهمترین نتیجه از این تصمیم که در مجموع به ضرر سینماست این خواهد بود که سینما نمی تواند اقتصادش را تامین کند و انگار سینمادار فقط دنبال درآمدزایی و دنبال چنین رویدادهایی برای درآمدزایی است.

وی اضافه کرد: پس اگر نگاهمان به سینما فقط نگاه درآمدزایی باشد آن هم کشوری که سینماهای آن دولتی است و متاسفانه این دولتی بودن هم بجای نگاهی فرهنگی به درآمدزایی فکر می کند اتفاق خوبی نیست و قطعا باید فکری به حال چنین وضعی شود.

کامیار به بررسی اکران«در وجه حامل»پرداخت و بیان کرد: فروش خوبی نداشتیم چون وضعیت اکران مناسبی نداریم اما باید تحمل کرد و خوشحال باشیم که اکران شده است چون آنقدر صف اکران شلوغ است و فیلم های فراوانی اکران نشدند که این برای ما نکته مثبتی محسوب می شود.