انتشار تصاویری  از مردم یمن در نخستین روز ماه رمضان در صدر پربازدیدترین های شهر خبر قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سایت خبری نامه‌نیور با انتشار این تصاویر نوشت: در نخستین روز از ماه مبارک رمضان حضور مسلمانان در مساجد یمن و قرائت قرآن آغاز شده است. بازار‌های یمن نیز با حضور مردم رونق پیدا کرده است.

2500 میلیارد تومان به 60 میلیون ایرانی به عنوان بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان واریز شد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش تحریریه، سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها زمان واریز بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان را ساعت 24 چهارشنبه 25 فروردین ماه اعلام کرده بود. بر این اساس 60 میلیون نفر مشمول بسته معیشتی ماه رمضان شدند که همان افراد دریافت کننده یارانه معیشتی هستند؛ یارانه معیشتی کمک نقدی ماهانه ای است که از زمان افزایش قیمت بنزین در آبان ماه 1398 هر ماه پرداخت می شود.

سومین خبر پربازدید به چگونگی رفع خشکی دهان در ماه رمضان اختصاص داشت. به گزارش وبدا،  کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: برخی افراد مانند بیماران دیابتی از خشکی و سوزش بافت‌های دهان طی روزه ‌داری گله می‌کنند. دکتر مهین یاهوئیان افزود: حتی گاهی فرد متوجه خشکی دهان نیست و فقط احساس می‌کند وقتی روزه می‌گیرد در مخاط دهان احساس سوزش و گاهی درد دارد. دکتر یاهوئیان توصیه کرد: به منظور رفع خشکی دهان، شستشوی دهان با آب و استفاده از قرص‌های افزاینده بزاق با مشورت دندانپزشک موثر است.

دیگر خبر پربازدید در رابطه با نماهنگی به مناسبت ماه رمضان بود. به گزارش مهر، گروه هم‌آوایی «الغدیر» از مجموعه‌های فعال موسیقی مذهبی نماهنگ «ماه عبادت» را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با مشارکت شهروندان تهرانی تولید کرد. هادی نصیری سرپرست گروه هم آوایی «الغدیر» در این خصوص گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تلاش کردیم تا به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نماهنگی را با ایده‌ای متفاوت تولید و منتشر کنیم. این نماهنگ به تازگی با عنوان «ماه عبادت» پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.