اروپا، کانادا، قطر ...

اگر میخواهید نزدیک خانه و خانواده بمانید اما درآمد نجومی داشته باشید کمی اینطرف تر واقع در بخش جنوبی خلیج فارس قطر میتواند انتخاب عالی برایتان باشد اما اگراز آن دسته افرادی هستید که شروعی جدید در کشوری جدید با سطح کیفی مثال زدنی اما بسیار دور از خانه و کاشانه اتان را میطلبید‚ کانادا‚ کشور محبوب همه انتخاب درست تری بنظر می آید اما انتخابتان را به این دو کشور محدود نکنید چون اتحادیه اروپا نیز با شرایطی ساده تر و جذابیتهای توریستی و تاریخی خیره کننده پذیرای شما خواهد بود.

قبل از هر چیز , مختصری درباره ی این 3 کشور توضیح خواهیم داد اما منظور از این مختصر در واقع هر آن چیزی است که لازم دارید تا فکر خودرا برای انتخاب کشور مقصدتان جمع کنید و سریعا دست به کار شوید.  

چقدر درباره ی مهاجرت به قطر میدانید؟

در حال حاضر بهترین شکل مهاجرت به قطر از طریق کار و سرمایه گذاری و خرید ملک در قطر میباشد.

حقیقتی که در رابطه با مهاجرت به قطر وجود دارد این است که قطر معمولا به افراد اقامت دائم نمیدهد مگر از طریق سرمایه گذاری ... متقاضیان اقامت قطر معمولا بخاطر افزایش نقدینگی خود از طریق یک دوره کاری موقت به ابن کشور مهاجرت میکنند , زیرا  میانگین دستمزد افراد بطور معمول در قطر ماهانه چیزی حدود 15,700 ریال قطرهست که رقم عالی محسوب میشود.

از طرف دیگه در خصوص مهاجرت به قطر از طریق خرید ملک  با سرمایه‌ گذاری ۲۰۰ هزار دلاری در بازار املاک این کشوراز اقامت موقت و با خرید ۱ میلیون دلاری از مزیت دریافت اقامت دائم این کشور برای خود و خانوادهتون بهره مند شید.

اما سرمایه گذاری در کشور قطر از طریق ثبت شرکت مشارکتی را فراموش نکنیم , البته این روش مخصوص مجموعه ویزا آتلانتیس میباشد ، جالب است بدانید امکان ثبت شرکت و سرمایه گذاری در قطر بدون سرمایه ی اولیه هم‌وجود دارد پس گر مشتاق مهاجرت به قطر از طریق سرمایه گذاری هستید ویزا آتلانتیس را فراموش نکنید.

اما به یاد دارید درباره ی شرایط آسانتر مهاجرت به اروپا چه گفتیم؟

در بیان ساده مهاجرت به اروپا واخذ اقامت دائم و موقت اروپا از همه طریق ممکن است از پرطرفدارین ترین راه ها مثل تحصیلی و کاری تا عجیب ترین و سریعترین راهها مثل مهاجرت به اروپا از طریق بازنشستگی , سرمایه گذاری , خرید ملک و یا دعوتنامه ....

دانشگاهای معتبر و ارزانقیمت , امکان مهاجرت به اروپا بدون مدرک زبان , شهریه های پایین, هزینه ی پایین زندگی بعلاوه ی آب و هوای معتدلتر و مسافت کمتر , همه , اروپا را به بهترین مقصد مهاجرتی به خصوص برای جوانان تبدیل کرده.

اما صبر کنید سالمندان را فراموش نکردیم , اروپا دقیقا همان جای درستی است که باید در آنجا باشید و از دوره ی بازنشستگی خود لذت ببرید ناگفته نماند که از این طریق فرزندانتان براحتی میتوانند از حق تحصیل در یک کشور اروپایی بهره مند شوند و همسرتان از حق کار.اما چگونه ؟ مهاجرت به اروپا از طریق بازنشستگی به هیچ چیز جز نقدینگی مناسب نیاز ندارد ما حواسمان به همه چیز هست.

بی ثباتی بعضی از کشورهای اروپایی در یکسال اخیر باعث شده دفاتر برای مهاجرت کاری از پیشنهاد این کشورها خود داری کنند ...اما مهاجرت به انگلستان یا کشورهایی مثل آلمان , مجارستان , فرانسه هنوز انتخاب خوبی است، در حال حاضر این کشور ها جاب آفر های فوق العاده ای را ارائه میدهند.

مهاجرت به کانادا

کانادا به همراه بریتانیا در راس کشورهای مهاجر پذیردنیا قرارگرفته اند.اما چه چیزهایی باعث محبوبیت این کشور در میان متقاضیان در طی این یک دهه اخیر شده است؟

کانادا برنامه های متنوع بی شماری در خصوص مهاجرت کاری حتی در خصوص کشاورزی و مزرعه داری , به متقاضیان اقامت این کشور ارائه میدهد که بسیاری از انها اقامت دائم را برای پذیرفته شده گانش به همراه می آورد.

علاوه بر آن برای افرادی کارآفرین و خلاق و افرادی که میتوانند ایده هارا به فرصت تبدیل کنند کانادا مهد استارتاپ و سرمایه گذاری های پرسود و امن میباشد پس یقینا مقصد عالی برای مهاجرت است.

اما برای افراد خواهان مهاجرت تحصیلی به کانادا ناگفته نماند که سطح کیفی آموزش در این کشور بالا و امکان پیدا کردن شغل پس از فارغ التحصیلی در آن برای مهاجران بسیار زیاد است که در اینصورت شانس اخذ اقامت دائم هم به همان میزان بالا میرود و شما پس از مدتی امکان شهروندی دائم کانادا را بدست خواهید آورد.

مهاجرت به کانادا به نسبت مهاجرت به کشورهای دیگر ممکن است گرانتر و بنظر پیچیده تر بیاید البته این نظر عموم است! برای مثال بعضی ها تصور میکنند برای مهاجرت به کانادا باید حتما مدرک زبان انگلیسی داشته باشید ... اما همانطور که پیشتر هم گفتیم این کشور بدلیل مهاجر پذیری بالا راه های متنوعی را در خصوص مهاجرت ارائه میدهد پس اگر از راه درست اقدام کنید شاهد نتایج و مثبت و خوبی خواهید بود.

این بود بهترین مقاصد مهاجرت برای ایرانیان، ولی باز هم تصمیم با شماست، ولی فراموش نکنید تیم ویزا آتلانتیس در هر لحظه آماده یاری رسانی به شما عزیزان است.

©منبع: ویزا آتلانتیس