به گزارش اخبار استقلال شهر خبر، خبرگزاری فوتبال ایران در  خصوص استوری معاون فرهنگی آبی ها نوشت:  محمد حسین مولایی پرسپولیس را هم قد حریفانش دانسته است. این در حالی است که محمد حسین مولایی معاون فرهنگی باشگاه استقلال است و به جز احترام به رقیب دیرینه او باید حرمت تیم‌هایی مانند شاهین بندرعامری را نگه دارد.

دومین خبر ورزشی پربازدید در خصوص تیم رقیب استقلال بود. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، مازن فیاض بازیکن ملی پوش و عراقی الشرطه که به دلیل عدم تبعیت از دستور مربی تیم برای ورود به زمین بازی اخراج شده بود، بخشیده شد. این بازیکن در هفته بیست و پنجم لیگ عراق در بازی با نفط الوسط و در حالیکه الشرطه با یک گل عقب بود، از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی، خودداری کرد.

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال که فصل نوزدهم لیگ برتر یک تنه در تمام مسابقات داخلی اعم از لیگ برتر و جام حذفی و همچنین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درون چارچوب دروازه استقلال بازی کرد، در این فصل نیمکت‌نشینی مطلق است و به همین دلیل به فکر جدایی از استقلال افتاده است. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

دیگر اخبار ورزشی پربازدید در رابطه با تمدید قرارداد بازیکن محبوب فرهاد مجیدی با استقلال بود. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، بعد از گذشت یک ماه از بازگشت هروویه میلیچ به ایران تمدید قراراد مدافع کروات یکی از خواسته‌های مهم هواداران استقلال بود. میلیچ که بعد از دربی رفت ایران را ترک کرده بود با درخواست فرهاد مجیدی پیش از شروع سال جدید به استقلال بازگشت و در انتظار تمدید قرادادش بود. میلیچ بازیکن محبوب فرهاد مجیدی است و این مدافع بعد از بازگشت فرهاد خیلی زود به ایران آمد تا دوباره در ترکیب آبی‌ها قرار بگیرد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار استقلال، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.