انسان‌ها ذاتا زیبایی را دوست دارند و میل به زیبایی به صورت فطری در وجود آن‌ها قرار دارد. حس زیبا بودن اعتماد به نفس فرد را بالا می‌برد و باعث می‌شود در انجام کارها موفق تر باشد. از سالیان دور مردم برای اینکه زیباتر به نظر برسند از محصولات آرایشی استفاده می‌کردند. شاید در گذشته بیشتر، خانم‌ها به سمت محصولات آرایشی گرایش داشتند اما امروزه آقایان نیز علاقه زیادی به محصولات آرایشی و بهداشتی نشان می‌دهند چرا که نگرش نسبت به آرایش و پیرایش تغییر کرده است.

مبحث زیبایی در دنیای امروز به یک صنعت تبدیل شده است. محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی در کل جهان در حال تولید هستند. آنچه که آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند و خریداران را به یک برند جذب می‌کند، کیفیت محصولات آن برند است. در این میان محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی به دلیل تنوع زیاد و کیفیت بالا در بین مردم بسیار محبوب هستند. انواع شامپو خارجی، خمیردندان خارجی، لوازم اصلاح خارجی و مسواک خارجی را به وفور در مراکز خرید می‌بینیم و علت آن تقاضای بسیار زیاد مردم برای خرید این محصولات است چرا که از کیفیت بسیار بالای آنها راضی هستند.

انتخاب اینکه محصول موردنیاز خود را از کدام برند خارجی خریداری کنیم یک معقوله بسیار جدی است. حتما برای شما هم پیش آمده، که مثلا قصد خرید اسپری و مام خارجی را داشته‌اید و از بین برندهای موجود در بازار یکی را انتخاب کرده، خریداری نموده اید و بسیار راضی هستید. اما مثلا خمیردندان خارجی همان برند باب سلیقه شما نیست. شناخت برندهای مختلف و آگاهی از کشور سازنده و محصولات آنها می‌تواند در انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی چراغ راه شما باشد. در ادامه مقاله چند برند معروف را برایتان معرفی می‌نماییم.

معرفی کامل برندهای برتر محصولات آرایشی و بهداشتی

طبق آخرین آمار منتشر شده که برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی را با هم مقایسه نمودند، اولین رتبه به برند L'Oréal اختصاص دارد که در ادامه به ترتیب رتبه، آنها را معرفی میکنیم.

معرفی برند لورآل

1-برند لورآل گروپ L’Oreal Group

برند لورآل در میان تمام برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی رتبه اول است. محصولات این برند ساخت کشور فرانسه است. این تیم حرفه ای با درک این موضوع که انتظارات و نیازهای زیبایی برای تمام افراد یکسان نیست، محصولات خود را با دامنه وسیعی از قیمت‌ها و در تمام گروه‌های آرایشی و بهداشتی مانند مراقبت از پوست، آرایش، مراقبت ازمو، رنگ مو و... روانه بازار کرده است. سابقه این شرکت به سال 1909 بازمی‌گردد، که اولین رنگ مو توسط این شرکت تولید و به بازارهای پاریس روانه شد. اگر به خرید کرم خارجی یا مام و اسپری خارجی خوشبو علاقه مند هستید محصولات این برند پیشنهاد جذابی برای شماست. انواع محصولات برند لورآل از جمله انواع شامپو و ماسک مو و اسپری های ضد تعریق لورآل را می‌توانید از فروشگاه های معتبر محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی مثل فروشگاه اینترنتی یامی کالا خریداری کنید.

معرفی برند ژیلت

2-برند Gillette

اگر شما نیز از لوازم اصلاح خارجی استفاده می‌کنید، حتما با برند ژیلت آشنا هستید. شرکت ژیلت در رده بندی تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. این شرکت در زمینه محصولات آرایشی آقایان و همچنین برخی محصولات برای بانوان فعالیت دارد. هنوز بیشترین سود این شرکت از همان فروش لوازم اصلاح است. اگر مسواک خارجی و خمیردندان خارجی نیز از علایق شماست، جالب است بدانید که مسواک خارجی Oral-B از تولیدات این شرکت معتبر است. محصولات این برند معمولا به راحتی در ایران یافت نمی‌شود ولی اخیر فروشگاه اینترنتی یامی کالا محصولات بهداشتی آرایشی ژیلت را به صفحه فروشگاه خود اضافه کرده است که با توجه به ضمانت اصالت کالایی که این فروشگاه می‌دهد، میتوان امیدوار بود که می‌شود مام پرطرفدار ژیلت اصل را از این فروشگاه خرید.

معرفی برند نیوآ3-برند NIVEA

اگر پوست حساسی دارید و استفاده از کرم خارجی به شما پیشنهاد شده است حتما برند نیوآ یکی از مارک‌هایی است که می‌توانید درباره‌ی آن فکر کنید. NIVEA سومین شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی و مراقبتی در جهان است. اکثر افراد این برند را با کرم‌های مرطوب کننده آن می‌شناسند. درواقع کیفیت بالای این کرم خارجی با ترکیبات خاص آن باعث شهرت این برند در سطح جهان شده است. در سال 1986 این شرکت انقلابی در زمینه محصولات مراقبتی آقایان به وجود آورد. محصولات مناسب آقایان را تحت نام تجاری NIVEA FOR MEN روانه بازارکرده است، این محصولات با طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست آقایان در دسترس همگان قرار گرفت. شامپو خارجی نیوآ یکی از محصولاتی است که مورد توجه آقایان قرار گرفته است.

4-برند Estee Lauder

این برند که نام آن از بنیانگذاران شرکت گرفته شده است، در زمینه محصولات مراقبت از پوست فعالیت دارد. مقر اصلی این شرکت در شهر نیویورک است. اما این شرکت در زمینه عطر نیز فعالیت خود را آغاز کرد و Youth-Dew اولین موفقیت این شرکت است، رایحه‌ای ترکیبی از گل رز، یاسمن ، وتیور و پچولی که باعث شهرت بویایی این شرکت بزرگ شد. در مدت زمان کوتاهی این شرکت انواع رایحه ها را در لیست محصولات خود قرار داد. اگر قصد خرید مام و اسپری خارجی را دارید، رایحه های این برند پیشنهاد جذابی برای شماست. در ضمن بهتر است برای خرید برندهای خارجی حتما به فروشگاه‌های محصولات خارجی مراجعه کنید.

5-برند Clinlque

تاریخچه به وجود آمدن این برند به یک مقاله باز می‌گرد.در سال 1967 یک مقاله با عنوان آیا می‌توان یک پوست عالی داشت؟ در یکی از نشریات آمریکایی چاپ کرد که روند مراقبت از پوست در این مقاله توضیح داده شده بود. این مقاله جرقه ای برای تولید محصولات مراقبتی برند کلینیک بود. اولین محصول این برند یک محصول ضد آلرژی بود. برند کلینیک یکی از زیرمجموعه های برند Estée Lauder  است. هنوز هم در زمینه محصولات مراقبتی کلینیک از بهترین ها است.

6-معرفی برند Guerlain

این شرکت فرانسوی در سال 1828 توسط یک عطرساز تاسیس شد. در ابتدا بیشترین محصولات آن، عطر با رایحه‌های خوشبویی بود که همان باعث شهرت جهانی این برند شد. در سالیان بعد لوازم جانبی حمام، محصولات مراقبت از پوست و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی را  با نام Issima روانه بازار کرد. اگر از طرفداران شامپو خارجی هستید باید بگویم که با یک برند فوق العاده آشنا شده اید.

7- برند Shiseido

این برند یک شرک ژاپنی است. یکی از قدیمی‌ترین شرکت ها در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست ، مراقبت از مو ، مواد آرایشی و عطر است. شیزیدو با معرفی Eudermine در سال 1897 پا به دنیای لوازم آرایشی گذاشت و در سال 1916 بخش لوازم آرایشی و فروشگاه فروش لوازم آرایشی را تاسیس کرد. تقویت‌کننده‌های مو از محبوب‌ترین محصولات این شرکت هستند.  Shiseido محصولاتی مانند سایه چشم پودر، مداد خط چشم، ریمل مژه، پنهان کننده ها و رژگونه‌های پودری را با نام The Makeup  که طیف وسیعی از محصولات آرایشی هستند را عرضه کرده است. مصرف کنندگان کرم خارجی حتما این برند را می‌شناسند.

8- برند Pantene

این شرکت در سال 1940در کشور سوئیس پس از تحقیقات بسیار، با استفاده از ویژگی‌هایی که پانتنول داشت محصولات مراقبت از موهای آسیب دیده را تولید کرد. کیفیت بالای این محصولات به زودی باعث شهرت جهانی محصولات مراقبت از مو و شامپوهای این برند شد.

معرفی برند داو9- برند DOVE  

Dove نام تجاری محصولات آرایشی و مراقبت از پوست در ایالات متحده آمریکا است. محصولات این کمپانی در بیش از 150 کشور جهان برای استفاده خانم ها، آقایان و نوزادان به فروش می رسد. مصرف‌کنندگان شامپو خارجی و کرم خارجی حتما این برند را یک بارهم که شده استفاده کرده‌اند. محصولات جهانی این کمپانی عبارتند از ضد تعریق ها، دئودورانت ها، شستشوی بدن، لوسیون ها، مرطوب کننده‌ها، مراقبت از مو یا محصولات مراقبت از صورت.

10- برند Garnier

این شرکت در سال 1904 توسط آلفرد آمور گارنیر تاسیس شد. اولین محصول آن لوسیون گیاهی مو بود بعدها اولین رنگ موی دایم را ساخت، که در دهه 1970  توسط شرکت L'Oréal خریداری شد. در طول سالیان ازمحصولات رنگ مو و مراقبت از مو به  محصولات پوست رسید. محصولات گارنیر حاوی ترکیبات طبیعی میوه‌ها، دانه‌ها، جوانه‌ها و گل‌ها هستند که برای مراقبت از پوست و مراقبت از مو بسیار مفید است. خط رنگ موی گارنیر در سال 2002 راه اندازی شد و همچنان فعال است. مصرف کنندگان رنگ و شامپو خارجی به خوبی این برند را می‌شناسند.

آنچه معرفی شد توضیح مختصری از ده برند برتر در محصولات آرایشی و بهداشتی بود. که میتواند مصرف کنندگان محصولات آرایشی مانند کرم خارجی و... را با بهترین ها آشنا کند.

راهنمای خرید انواع محصولات آرایشی بهداشتی خارجی

حال که با بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا شدید، بهتر است بدانید که فیک یا تقلبی محصولات این برندها به وفور در بازار ایران یافت می‌شود که خرید این محصولات به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که ممکن است نتیجه عکس دهد و باعث آسیب به زیبایی و سلامتی شما شوند.

پارس نیوز به شما پیشنهاد می‌کند برای خرید محصولات بهداشتی و آرایشی مثل شامپو، مسواک، کرم های آرایشی، محصولات اصلاح بدن و حتی محصولات مراقبت جنسی به فروشگاه های معتبر که واردکننده محصولات خارجی اصل و اورجینال هستند، مراجعه کنید. یکی از این فروشگاه ها، یامی کالا است که یک فروشگاه تخصصی محصولات خارجی آرایشی، بهداشتی و غذایی محسوب می‌شود. این فروشگاه همچنین برای افرادی که اولین بار خرید انجام میدهند، یک کد تخفیف 50 هزار تومنی در نظر گرفته است که با مراجعه به سایت یامی کالا به نشانی www.yummykala.com میتوانید از این کد تخفیف بهره ببرید.