به گزرش اخبار سیاسی شهر خبر، سایت خبری همشهری‌آنلاین در این خصوص نوشت: اقلیم کردستان عراق به بهانه سفر اخیر پاپ به این منطقه تمبری چاپ کرده که در نقشه درج شده روی آن بخش‌هایی از سرزمین ایران به عنوان منطقه اقلیم معرفی شده است. نگاه توهم‌آمیز مسئولان اقلیم در حالی است که چند سال قبل پس از برگزاری رفراندومی در منطقه اقلیم برای استقلال این منطقه به دلیل هشدارهای شدیداللحن ایران، ترکیه و دولت عراق مسئولان اقلیم مجبور به عقب‌نشینی در اجرای طرح شدند تا جایی که مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان، هم مجبور به کناره‌گیری از قدرت شد.

دومین اخبار پربازدید در خصوص استقبال لاوروف از تصمیم بایدن درباره برجام بود. به گزارش دنیای اقتصاد، وزیر امورخارجه روسیه گفت: ما از تصمیم دولت جو بایدن برای بازگشت به برجام استقبال می کنیم. این تصمیم هنوز عملی نشده است، زیرا تا آنجا که من متوجه شدم هنوز روند بررسی چگونگی انجام این کار در جریان است.

نماینده پیشین مجلس گفت: نتیجه هرچه باشد اهمیتی برای من ندارد و فقط احساس وظیفه کردم که باید در انتخابات شرکت کنم. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، علی مطهری، نماینده سابق مجلس، در نشست خبری که به میزبانی حزب ندای ایرانیان برگزار شد، عنوان کرد: در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ هستیم و شرایط کشور ما نیز به معنای واقعی کلمه حساس است. امروز انصافا شرایط کشور خاص است و باید توجه داشته باشیم که انتخابات چه تاثیری در وضع اینده خواهد داشت.

دیگر خبر پربازدید در خصوص حملات یمن به آل سعود بود. به گزارش مثلث‌آنلاین، یگان موشکی یمن در ادامه سلسله عملیات‌های معادله بازدارندگی، با حمله گسترده به 3 استان عربستان در جنوب و شرق این کشور در قالب معادله بازدارندگی ششم، ضربه مهلکی بر ساختارهای دفاعی و همچنین زیرساخت‌های اقتصاد نفتی سعودی وارد آورد.

شهر خبر ، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی  به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.