به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، فرهاد مجیدی در اولین جلسه تمرین استقلال ۶ بازیکن تیم را کنار گذاشت. این مطلب با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش فرارو، فرهاد مجیدی که از شلوغی تمرین استقلال گله‌مند بود در این مورد به اعضای تیم گفته است کدام تیم لیگ برتری با این تعداد بازیکن تمرین می‌کند؟ در همین راستا دو بازیکن سابق نساجی که به تازگی راهی استقلال شده‌اند، نظر سرمربی استقلال را جلب نکردند و حسابی مورد انتقاد او قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد کیفیت این بازیکنان مورد قبول فرهاد مجیدی نباشد. در کنار این دو بازیکن چند بازیکن تیم امید هم در تمرین بزرگسالان حاضر می‌شدند که سرمربی استقلال از آن‌ها خواست فعلا فقط در تمرین تیم امید شرکت کنند و در تمرین بزرگسالان حاضر نشوند.

دومین خبر ورزشی پربازدید با تیتر آتیش‌بازی استقلال در نقل و انتقالات، منتشر شده است. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، تیم استقلال با امین قاسمی نژاد ، مهاجم شهرخودرو به توافق کامل رسیده و این بازیکن به زودی راهی تهران می شود تا قراردادش را با استقلال امضا کند.

دیگر خبر پربازدید ورزشی به مخالفت دو بازیکن استقلال با حضور فرهاد مجیدی در این تیم مربوط می‌شود. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، درحالی که هواداران استقلال به شدت خواهان حضور فرهاد مجیدی در این تیم هستند.فرهاد مجیدی در نظرسنجی‌های مختلف بیشتر از سایر گزینه‌ها رای آورده و شاید سرمربی استقلال شود البته باید تا اعلام رسمی باشگاه منتظر ماند اما بد نیست بدانید چند بازیکن استقلال از جمله یک مدافع و یک مهاجم با فرهاد زاویه دارند و حداقل قضیه این است که ترجیح می‌دهند فرد دیگری به جای محمود فکری روی نیمکت استقلال بنشیند. البته مجیدی اگر بیاید قطعاً باید از همه بازیکنان فعلی استفاده کند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.