قطعا شما هم به این فکر افتاده اید که کسب و کارتان را در بستر اینترنت شروع کنید و با ورود بیماری کرونا و درگیر شدن تمام کشورهای دنیا,درامد بسیاری از صاحبین مشاغل تا 60% کاهش پیدا کرده و متاسفانه تعداد دیگری هم ورشکست شده اند.اما جالب است بدانید که تعدادی از فروشگاه های اینترنتی یا کسانی که خدمات خود را به شکل آنلاین ارائه می دهند,آنقدر افزایش پیداه کرده که مجبور به جذب نیرو شده اند و پیش بینی می شود این درامدها بیشتر هم شوند! چرا که این بیماری باعث شد که مردم با خریدهای اینترنتی آشنایی بیشتری پیدا کنند و به همین خاطر برای کسانی که می خواهند تازه به این بازار ورود کنند یک سکوی پرتاب به حساب می آید.اما باید بدانید که برای هر کاری شما نیاز به یک سری ابزار دارید که در اینجا سایت و صفحات مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام مطرح هستند.

برای خودتان سایت داشته باشید! با قیمت عالی و پشتیبانی حرفه ای

v1

بسیاری از افراد این تصور را دارند که برای داشتن و مدیریت یک سایت حرفه ای نیاز به ده ها میلیون تومان هزینه می باشد و اگر می خواهند در این بازار موفق شوند,باید ماهانه خرج های هنگفتی کنند.اما این طرز کاملا اشتباست و شما تنها با 2 میلیون تومان می توانید یک سایت عالی و زیبا داشته باشید و خدماتتان را در آن معرفی کنید.به همین خاطر ما,یعنی گروه وبری با داشتن متخصصین در زمینه های مختلف مانند طراحی سایت,سئو و مدیریت شبکه های اجتماعی می توانیم شما عزیزان را در این زمینه یاری کنیم تا با کمترین هزینه به بهترین نتیجه برسید.البته این موضوع را باید بدانید که یک سایت فروشگاهی با زیبایی بالا مانند دیجی کالا یا زنبیل نیاز به حداقل 4 میلیون تومان بودجه می باشد.

در پلن های طراحی سایت ما خدمات زیر را هم دریافت می کنید :

  • تولید 3 صفحه فرود حرفه ای و خاص
  • سئو داخلی رایگان
  • طراحی لوگو رایگان
  • طراحی بنرهای رایگان
  • لینک سازی پایه ای (دامنه عمر دار)
  • 3 ماه پشتیبانی فنی رایگان

در حال حاظر هیچ شرکتی این خدمات را با یک طراحی سایت ساده برای شما انجام نخواهد داد و ما هم برای جلب رضایت شما عزیزان و معرفی خودمان به دیگران اقدام به این کار کرده ایم و امیدواریم بتوانیم نقش کوچکی در موفقیت کسب و کارتان داشته باشیم.

می خوام سایتم تو گوگل بیاد بالا

خیلی از افراد تصور می کنند که تنها با داشتن یک سایت می توانند به درامد خوبی برسند.اما باید بدانید که وقتی کسی شما را نمی شناسد,چطور باید وارد سایتتان شوند و از شما خرید کنند؟برای این کار شما چندین راه مختلف دارید که یکی از بهترین و کم هزینه ترین ها,بهبود سئو سایت می باشد! در سئو ما برای شما مقاله های مختلف تولید می کنیم و از آن طرف هم با لینک سازی داخلی و خارجی مناسب و زمان بندی شده اقدام به بالار آوردن سایت در موتورهای جستجو به ویژه گوگل خواهیم کرد.البته برای سئو شما باید با توجه به زمینه کاری که دارید,مقداری بودجه در نظر داشته باشید و ما از همان ابتدا نمی توانیم یک قیمت به شما دهیم و می بایست در ابتدا با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا بررسی های کامل را انجام دهند.

v2

برای مثال اگر در زمینه لباس و اجناس پوشیدنی فعالیت دارید,باید بدانید که درامد و رقابت این موضوع بسیار بالاست و شما با ماهی 2 میلیون تومان نمی توانید به صفحه اول گوگل و چند ده میلیون تومان در ماه فکر کنید.از آن طرف هم اگر سایتی دارید که رقابت زیادی ندارد,ما با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت شما را به صفحه اول خواهیم رساند و نیازی به نگرانی در این زمینه نیست.

شرکت طراحی و سئو  سایت وبری

در حال حاظر گروه وبری از بهترین شرکت های طراحی سایت در کرج و تهران می باشد که با داشتن کادری حرفه ای و نمونه کارهای عالی می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شما باشد و در این راه با خدمات رایگان بسیاری که در نظر گرفته ایم,می توانیم تا حد زیادی از هزینه های شما بکاهیم.برای مثال برای هر سایتی نیاز به یک لوگو و بنرهای گرافیکی می باشد که در حالت پایه حدود 400 هزار الی 1 میلیون تومان هزینه خواهند داشت و ما تمام این کارها را به شکل کاملا رایگان برایتان انجام خواهیم داد.

اگر شما به صفحات فرود (لندینگ پیج) سایت وبری دقت داشته باشید,متوجه خواهید شد که با تمام سایت هایی که تا به امروز دیده اید متفاوت هستند و ما همانطور که برای خودمان وقت می گذاریم,برای شما هم خواهیم گذاشت و مانند دیگر شرکت ها نیستیم که با توضیحات بیش از حد (اسپم) و ظاهری زشت اقدام به دریافت پروژه کنیم.به هر حال باید این موضوع را بدانید که شرکتی که برای خودش وقت نمی گذارد,برای شما هم نخواهد گذاشت و این یعنی عدم موفقیت!

قبل از شروع کافیست یکبار با شماره 09050642428 تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید برایتان یک پلن چیده شود! موفق باشید.