سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

x1

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره‌ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود. 

برای خرید بلیط هواپیما روش های مختلفی پیش رو خواهید داشت و این روش ها به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی می شوند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آسان تر شدن کارها رزرو اینترنتی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. دلتابان یکی از شرکت های معتبر در زمینه ارائه انواع پروازها و خدمات مسافرتی است که توانسته رضایت بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. برای رزرو بلیط هواپیما از دلتابان کار ساده ای پیش رو خواهید داشت. پس از مراجعه به بخش بلیط ها ابتدا باید زمان رفت و برگشت و همچنین مقصد و مبدا مسافرتی خود را مشخص کنید. سپس سیستم هوشمند دلتابان به صورت خودکار و سریع اقدام به جستجو تمامی بلیط ها خواهد کرد و میتوانید بهترین بلیط را برای سفر خود انتخاب نمایید. این شرکت با در نظر گرفتن فیلترهای مختلف که در سمت راست صفحه قرار دارد این امکان را به شما داده است که جستجو کاملا اختصاصی داشته و در زمان کوتاه تری به بلیط مورد نظر خود دست یابید.جهت خرید بلیط هواپیما برروی آدرس زیر کلیک کنید

https://deltaban.com/flights

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

 

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

x2

سه کلیک تا اصفهان

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم چند تا نکته درباره کارهایی که باید در سفر به اصفهان انجام دهیم بهتون بگیم تا در سفر به اصفهان از این نکات استفاده کنید...

کارهایی که باید در سفر به اصفهان انجام دهیم

شهر اصفهان با بناهای تاریخی بی نظیر در تمام دنیا مشهور است. این شهر در طول تاریخ بارها به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده و شاهد بی زبان ظهور و سقوط سلسله‌های قدرتمندی بوده است. نصف جهان زیبا را نمی‌توان به کلام، تفسیر کرد باید در کوچه پس کوچه‌های آن گشت و تاریخ را نفس کشید. ما در سایت سه کلیک قصد داریم هر آنچه درباره این شهر دیدنی می‌دانیم با شما در میان بگذاریم تا در سفر به اصفهان از این دانسته‌ها استفاده نمائید.

موقعیت جغرافیایی اصفهان

شهر اصفهان، سومین شهر بزرگ ایران به واسطه آثار تاریخی و فرهنگی بی شماری که در خود جای داده در سال 2006 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شد. استان اصفهان به 14 منطقه شهری تقسیم می‌شود که به ترتیب از سمت غرب به خمینی شهر، از جنوب به فلاورجان، از شمال به شاهین شهر و از شرق به دشت سجزی منتهی می‌شود.

x3

آب و هوای شهر اصفهان

به دلیل قرار گرفتن اصفهان در منطقه‌ای نیمه بیابانی، در مناطق شمال و شرق استان شاهد آب و هوایی کویری هستیم و هرچه به سمت جنوب استان می‌رویم آب و هوای خنک تری را می‌بینیم.

به طور کلی شهر اصفهان معتدل و خشک است و برف و بارانی کمی در این شهر می‌بارد. دمای هوای آن در ایام تابستان تا 40 درجه سانتی گراد بالا می‌رود.

به نظر می‌رسد بهترین زمان سفر به شهر اصفهان با توجه به آب و هوا فصل پائیز باشد. البته که گردشگران بسیاری در این فصل به اصفهان سفر می‌کنند و همین امر سبب بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود. اگر می‌خواهید با هزینه کم‌تر به این شهر زیبا سفر کنید بهتر در ایام زمستان این کار را انجام بدهید.

 

 

مختصری از تاریخ اصفهان

اگر بخواهیم از تاریخ اصفهان بنویسیم شاید هزاران صفحه هم کم باشد. اما به اختصار می‌گوئیم که گفته شده بنیانگذار اصفهان، تهمورث، سومین پادشاه پیشدادیان بوده است. این شهر چه در دوره‌ی پیش از اسلام و پس از آن، از شهر‌های مهم سیاسی و اقتصادی ایران محسوب می‌شده است. از مهم‌ترین دوره‌های حکومتی شهر اصفهان که از اهمیت بالایی برخوردار بوده می‌توان به دوره هخامنشیان، اشکانیان، ساسانیان، سلجوقیان، صفویان، قاجاریه و پهلوی نام برد. هر یک از این سلسله‌ها نامی از خود در این شهر به یادگار گذاشته اند اما بیشترین آثاردیدنی اصفهان از دوران صفویه به جا مانده‌اند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در گذشته از این شهر برای گردهمایی سپاه ایران استفاده می‌شده و به آن اسپهان می‌گفتند با گذشت زمان، با ورود اسلام و تغییر گویش به تدریج این نام به اصفهان تبدیل شد.

 اقامت در شهر اصفهان

اصفهان شهری گردشگری است که سالانه پذیرای هزاران گردشگر از سراسر ایران و جهان می‌باشد. همین امر نیز سبب شده است تا هتل‌های بسیاری از مهمانسراهای ارزان قیمت که خدمات متوسطی عرضه می‌کنند، تا هتل‌های 5 ستاره بسیار لوکسی که خدماتی در حد بهترین استانداردهای بین‌المللی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند، در سفر به اصفهان از گزینه‌های‌ انتخاب شما باشند. در اقامت به این شهر شما می‌توانید با هر بودجه‌ای هتلی مناسب برای اقامت خود پیدا کنید.

شکم گردی در اصفهان

درست است که می‌توانید در شهر اصفهان مانند هر شهر توریستی دیگری انواع رستوران‌ها را که غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می‌کنند پیدا کنید اما یکی از جذاب‌ترین تفریحات هر شهر چشیدن غذاهای سنتی آن شهر می‌باشد. با ما همراه باشید تا غذاهای سنتی اصفهان را به شما معرفی کنیم.

بریان: این غذا به اشتباه به نام بریانی معروف شده است. نام این غذا بریان بوده و به جایی که این غذا را می‌فروختند بریانی فروشی می‌گفته‌اند. برای تهیه این غذا از گوشت گوسفند با چربی بالا استفاده می‌شود و آن را همراه با نان، پیاز و سبزی سرو می‌کنند. بریان از محبوب‌ترین غذاهای اصفهان می‌باشد که در هر گوشه شهر می‌توانید آن را پیدا کنید. اما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به اصفهان اگر خواستید این غذا را امتحان کنید به یکی از رستوران‌های بریانی اعظم در کمال اسماعیل، بریانی حاج محمود (دو شعبه دارد، یکی در بازار قیصریه و دیگری در هتل کوثر) و یا بریانی ریحون در خیابان بوستان ملت بروید.

خورشت ماست: در واقع خورشت ماست نوعی دسر خوشمزه است که از ماست، زعفران و گوشت گردن تهیه می‌شود. از بهترین جاهایی که در شهر اصفهان می‌توانید خورشت ماست نوش جان کنید، رستوران شهرزاد در چهارباغ عباسی است.

گز و پولکی اصفهان: نام گز و پولکی اصفهان را حتما پیش از این شنیده‌اید و طعم بی نظیر آن‌ها را امتحان کرده‌اید. این دو خوراکی خوشمزه از محبوب‌ترین سوغاتی‌های اصفهان محسوب می‌شوند. گز نوعی شیرینی آردی است که مغز آن پسته یا بادام است. پولکی را هم می‌توان نوعی آب نبات دانست که با طعم‌های مختلف درست می‌شود. از معروف‌ترین برندهای گز اصفهان می‌توان به گز مظفری، گز شیرین و گز بولداجی نام برد.

x4

جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان

میدان نقش جهان: میدان نقش جهان از معروف‌ترین جاذبه‌‌های تاریخی شهر اصفهان است که با حضور در آن می‌توانید از دیگر بناهای تاریخی مانند عالی قاپو، مسجد امام و مسجد شیخ لطف الله نیز دیدن کنید. در اطراف این میدان بازارهای سنتی زیادی وجود دارد که انواع صنایع دستی اصفهان را می‌توانید در آن‌ها پیدا کنید.

سی و سه پل: این پل در زمان فرمانروایی شاه عباس بر روی زاینده رود ساخته شد. نمای آجری سی و سه پل در شب جلوه خاصی دارد.

پل خواجو: در شرق سی و سه پل، پلی به نام خواجو قرار دارد. در میان این پل عمارتی ساخته شده که محل زندگی موقت شاه عباس دوم و خانواده وی بوده است.

کاخ چهل ستون : کاخ چهل ستون، بنای بی نظیری است که در زمان شاه عباس اول ساخته شده و تابلوهای نقاشی بی همتایی را در خود جای داده است. حیاط زیبا و معماری با شکوه این بنا چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

عمارت هشت بهشت: کاخ هشت بهشت در دوره صفویان و سال 1080 هجری ساخته شد. این بنای دو طبقه تزئینات فراوانی دارد و از نمونه‌های خیره کننده معماری صفویان به شمار می‌رود.

آتشگاه: زمان ساخت بنای آتشگاه که بر روی کوه ساخته شده به دوره قباد ساسانی باز می‌گردد. برای بازدید از این بنا باید کفش راحتی به پا کرده و مدتی کوهنوردی کنید.

منار جنبان: منار جنبان در کل به مناره‌هایی اطلاق می‌شود که قابلیت تکان خوردن دارند. معروف‌ترین منار جنبان‌های ایران، منار جنبان اصفهان است که دو مناره داشته و با تکان دادن یکی، دیگری هم حرکت می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان تمامی ندارند و این‌ها تنها بخش کوچکی از جاذبه‌هایی است که در شهر اصفهان انتظارتان را می‌کشند.

راه‌های دسترسی به اصفهان

البته که می‌توانید با ماشین شخصی خود، اتوبوس و یا قطار به اصفهان سفر کنید. اما آسان‌ترین و کوتاه ترین راه سفر به نصف جهان هواپیما می‌باشد. شاید فکر کنید خرید بلیط هواپیما اصفهان هزینه سفر شما را بالا می‌برد، اما اگر برای سفر به اصفهان، ایام کم مسافر را انتخاب کنید، هم می‌توانید بلیط هواپیما خود را ارزان تر بخرید و هم برای اقامت خود در هتل هزینه‌ی کمتری بپردازید.

برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما اصفهان و بلیط‌های چارتر و لحظه آخری ارزان قیمت اصفهان به سایت سه کلیک مراجعه کرده و یا با کارشناسان حرفه‌ای این سایت تماس بگیرید.