بایدها و نباید‌های خرید کامنت اینستاگرام

بیشترین استفاده‌ی کاربران از فضای مجازی مربوط به شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و خصوصاَ اینستاگرام است. از آنجایی که افراد مختلف در این شبکه‌ها می‌توانند عکس و محتوای دلخواه خود را به اشتراک بگذارند، تعامل در این محیط‌ها بسیار بالاست. همانطور که می‌دانید افراد بسیاری از طریق اینستاگرام کسب درآمد دارد. این درآمدها می‌تواند ناشی از فروش خدمت ، محصول و یا تبلیغات باشد. در هر صورت شما نیاز به دیده شدن دارید. هر چه که تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد، درآمد بیشتری به دست می‌آورید. در همین نقطه‌ است که اهمیت خرید کامنت اینستاگرام ، خرید فالوور یا لایک مشخص می‌شود. در این نوشته قصد داریم تا توضیحات کوتاهی در این زمینه ارائه کنیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

اهمیت وجود کامنت در پست‌های اینستاگرام

کامنت که به فارسی نظر یا یادداشت ترجمه می‌شود، نوشته‌ای است که شما زیر پست‌های مختلف می‌توانید قرار دهید. مضمون کامنت‌ها اغلب در رابطه با موضوع خود پست است. هنگامی که یک پست دارای محتوای قابل توجهی باشد، تعداد کامنت‌ها زیاد خواهد بود. محتوای خوب نشان دهنده احترام به مخاطبین است و این موضوع توسط اینستاگرام بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

در نتیجه اگر شما پستی را منتشر کرده‌اید که تعداد کامنت‌های آن زیاد است، اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی خود متوجه این موضوع شده و آن را بهتر و بیشتر در اکسپلورر اینستاگرام نمایش خواهد داد.

اهمیت کامنت برای پیج‌های تجاری

اگر صاحب یک کسب‌و‌کار خاص در اینستاگرام هستید یا محصول و خدمت خاصی را به فروش می‌رسانید، حتما به این سوال فکر کرده اید که یک کاربر جدید چگونه می‌تواند به شما اطمینان کرده و محصول شما را خریداری کند؟ آیا تا به حال خود را جای شخص خریدار قرار داده‌اید؟ آیا وجهه پیج اینستاگرام شما آنقدری خوب است که بتواند کاربر را مجاب کند تا از شما خرید کند؟

یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای این که مخاطب گذرا بتواند به شما اطمینان کند این است که تعداد کامنت‌های شما زیاد باشد. در این صورت فرد وارد نظرات شده و آن‌ها را مطالعه می‌کند و از دیدگاه سایر افراد نسبت به آن محصول خاص آگاه خواهد شد. سپس با اطمینان خاطر بیشتری می‌تواند محصول مورد نظر را خریداری کند.

خرید کامنت اینستاگرام چگونه است؟

کار سختی است اگر بخواهید به صورت کاملاَ طبیعی برای هر کدام از پست‌هایتان تعداد زیادی کامنت دریافت کنید. این کار نیازمند تولید محتوا به صورت متنی، ویدئویی و عکس است. وقت و هزینه‌ی زیاد بهایی است که باید در این شیوه از جذب کامنت بپردازید.  

اما با استفاده از خرید کامنت اینستاگرام می‌توانید در مدت زمان بسیار کم تعداد نظرات هر یک از پست‌های خود را به اندازه‌ی کاملاَ دلخواه افزایش دهید. تعداد بالای کامنت سبب خواهد شد که کاربران نسبت به محتوای پست شما کنجکاو شده و آن را تا انتها مشاهده کنند. در نتیجه اگر در پست شما تبلیغ خاصی نهفته باشد، شما به هدف خود رسیده‌اید. از این جا به بعد به نحوه‌ی ارائه‌ی محتوا در پست بستگی دارد که کاربر را مجاب کند از جنس شما خریداری کند یا خیر و یا حتی پست شما را برای تعدادی از دوستانش فوروارد کند.

نکاتی که در خرید کامنت باید به آن توجه کنید

حتماَ پیش از خرید کامنت اینستاگرام به تعداد لایک‌ها و حتی ویوی ویدئوها و تعداد فالوورها دقت کنید. همواره باید تناسب منطقی بین این مولفه‌ها وجود داشته باشد. در غیر این صورت کاربران باهوش اینستاگرام به راحتی متوجه این تناقض خواهند شد و قریب به یقین کل از اطمینان خود به شما را از دست می‌دهند.

چگونه می‌توان کامنت خریداری کرد؟

پیدا کردن سایت‌هایی که اقدام به فروش کامنت می‌کنند کار ساده‌ای است. اما تحقیق و بررسی این موضوع که کدام یک کامنت‌های بهتری به فروش می‌رسانند کمی کار سختی خواهد بود. پیشنهاد ما به شما استفاده از پلن‌های مختلف سایت بای فالوور است.

اما چرا می‌گوییم ممکن است برخی سایت‌ها کامنت‌های بهتر یا بدتری ارائه کنند؟ از آنجایی که کامنت‌ها می‌توانند توسط افراد واقعی یا ربات‌ها انجام شود، لذا پیشنهاد ما استفاده از پلن‌هایی است که کامنت واقعی ارائه می‌دهند. به این خاطر که ربات‌ها کامنت‌های تکراری و با محتوای بعضاَ بی ربط ارائه می‌کنند. این در حالی است کاربران امروزی به سرعت متوجه این موضوع خواهند شد و تکنیک شما لو می‌رود.