به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، خبرگزاری برنا در این خصوص نوشت: نشست مدیرعامل و سرمربی استقلال ظهر امروز در ساختمان باشگاه برگزار شد و طرفین نقطه نظرات و دغدغه‌های خود را درخصوص وضعیت آبی‌پوشان پایتخت به ویژه مسائل مالی بازیکنان بیان کردند. در این جلسه صمیمانه، احمد مددی مدیرعامل استقلال بار دیگر حمایت خود را از محمود فکری اعلام کرد و از او خواست بی‌توجه به حواشی به کار خود با قدرت ادامه دهد و ابراز امیدواری کرد تا با هدایت فکری، استقلال به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند.

دومین خبر ورزشی پربازدید در خصوص افشاگری معاون وزیر ورزش درباره افزایش چشم‌گیر قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس بود. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش با اشاره به مشکلات مدیریتی استقلال و پرسپولیس مدعی شد در حالی که در دنیا به دلیل بحران کرونا قرارداد بازیکنان فوتبال کاهش یافته در ایران دو تا سه برابر شده است.

دیگر خبر پربازدید ورزشی به صحبت‌های هافبک تیم فوتبال سپاهان اختصاص داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی‌محمدی در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر استقلال که شنبه آینده برگزار می‌شود، اظهار داشت: ما و استقلال موقعیت خوبی در بالای جدول داریم و فاصله امتیازها کم است. طبیعتا این تیم یکی از رقیبان مهم ما در راه قهرمانی است، پس شکست دادن استقلال می‌تواند بیشتر از 3 امتیاز ارزش داشته باشد. بازی آسانی در پیش نداریم.

شیخ دیاباته ستاره خارجی استقلال تهران امروز در تمرینات آبی‌های تهران شرکت کرد تا به شایعات اختلاف مالی خود با باشگاه پایان دهد. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال پس از دیدار مقابل سایپا، دچار مصدومیت شد و این مسئله شایعات زیادی را پیرامون این بازیکن در رسانه ها منتشر کرد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار سیاسی از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.