زمانی که متوجه شوید در خانه میزبان چند مهمان ناخوانده هستید، دو راه پیش رو دارید. یکی اینکه خودتان را در اتاقی حبس کنید و با یک نفر تماس بگیرید تا شرایط را مدیریت کند؛ یا اینکه دمپایی به دست به دنبال آنها بیفتید. البته هیچکدام از این راه‌ها تضمین‌کننده این موضوع نیستند که دیگر آنها را نبینید. در اینجا به راه سوم یا استفاده از سم قوی برای حشرات موذی می‌رسیم.

سوسک و موش دو مورد از عاصی‌کننده‌ترین جانوران موذی‌ای هستند که می‌توانید با آنها مواجه شوید. البته انواع و اقسام حشرات هم به نوبه خودشان می‌توانند آسایش را از ما بگیرند. در میان روش‌هایی که برای از بین بردن حشرات و جانوران موذی وجود دارد، استفاده از سم قوی برای حشرات موذی بیشترین تاثیر را دارد.

در ادامه 6 مورد از قوی‌ترین و بهترین سم‌های سوسک کش و حشره کش، و چند سم برای سایر جانوران موذی معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید برای تهیه هر یک از این سموم به فروشگاه گیامیا مراجعه کنید.

 

حشره کش قوی

نمی‌شود از چند سم قوی برای حشرات موذی صحبت کرد و نامی از حشره‌کش‌ها نبرد. این روزها آنقدر حشره‌کش‌های مختلف در بازار وجود دارد، که به راحتی می‌تواند خریداران این محصول را گیج کند. ما اینجا 2 حشره ‌کش قوی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند مشکل شما با انواع حشرات آزاردهنده را رفع کند.

1. سم سایپرمترین

اگر به دنبال یک سم قوی برای حشرات موذی هستید، سم سایپرمترین همان چیزی‌ست که به دنبال آن هستید. از این حشره کش می‌توانید برای از بین بردن انواع سوسک، مورچه، پشه، مگس، کنه، ساس، عقرب، جیرجیرک، کک و... استفاده کنید.

برای استفاده از حشره کش قوی سایپرمترین باید ۵۰ سی‌سی از آن را در ۵ لیتر آب حل کنید، و به وسیله سمپاش‌های دستی یا اسپری به محل مدنظر بپاشید. از این سم برای سمپاشی گیاهان و ریختن در قاضلاب استفاده کرد. سایپرمترین به معنای واقعی یک حشره کش همه‌فن‌حریف است.

 

n1

 

2. حشره کش فاتح

فرمول پیشرفته اسپری حشره کش فاتح موجب می‌شود تا بتوانید از آن برای از بین بردن حشراتی از جمله مگس، پشه و... استفاده کنید. این اسپری اثرگذاری فوری و تاثیر طولانی دارد، و به سادگی می‌توان استفاده کرد. خوشبختانه این اسپری برای افراد دارای حساسیت نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند. البته مانند هر سم قوی برای حشرات موذی باید آن را از دسترس کودکان دور نگه دارید، و دست‌تان را پس از استفاده از آن خوب بشویید.

 

بهترین سم سوسک کش

سوسک‌ها تنها آرامش ساکنان یک خانه را مختل نمی‌کنند. آنها سطح بهداشت را پایین می‌آورند، و باعث به‌وجود آمدن انواع و اقسام بیماری‌ها در انسان‌ها و حیوان‌ها می‌شوند. سم‌های قوی برای ریشه کنی سوسک انواع مختلفی دارند: خمیر، مایع، طعمه، اسپری و غیره. قوی‌ترین سموم موجود در بازار برای از بین بردن این جانوران مزاحم عبارت‌اند از:

1. خمیر سوسک کش امحا اصل

خمیر سوسک کش امحا اصل از اولین گزینه‌های افراد برای ریشه کنی سوسک‌های ریز و درشت است. این محصول با کشندگی قوی، یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن سوسک‌ها (مخصوصا سوسک آلمانی است. خمیر امحا یک محصول فوق‌العاده با کاربرد آسان و هزینه بسیار پایین است. این خمیر بدون بو به محیط زیست و حیوانات اهلی و دامی هم آسیب نمی‌زند.

برای استفاده از خمیر سوسک کش امحا باید آن را به ‌اندازه مناسب در محل رفت‌وآمد سوسک‌ها مانند کابینت، لبه‌ ظرفشویی، زیر یخچال، حمام، سرویس بهداشتی و... قرار دهید. فراموش نکنید که سوسک‌ها به محیط‌های گرم و تاریک علاقه دارند. پس حتما از این محصول در قسمت‌های تاریک و گرم استفاده کنید.

 

n2

 

2. طعمه سوسک کش گرین لیف

اگر به دنبال سم قوی برای حشرات موذی و سوسک هستید، حتما به خرید سوسک کش گرین لیف فکر کنید. شما می‌توانید از این سم قوی در اماکن مختلف مانند آپارتمان، ادارات، رستوران‌ها و... استفاده کنید. این محصول هم بدون بوست و برای اشخاص و محیط زیست خطری ندارد. برای استفاده از این سم قوی باید آن را به‌صورت خطی در امتداد مناطق آلوده بریزید. دقت داشته باشید محلی که سم را روی آن می‌ریزید خیس نباشد تا زحمات شما به هدر نرود.

 

بهترین سم‌ها برای موش

برای مبارزه با موش در خانه چاره دیگری جز استفاده سموم و طعمه‌های سمی کشنده نیست. شاید حشرات را بتوان با روش‌های دیگری از بین برد، اما انواع موش‌های خانگی نه. از آنجا که این جوندگان یک تهدید جدی برای سلامت اعضای خانواده شما هستند، ما این دو سم برای مبارزه با موش‌ها را پیشنهاد می‌کنیم:

1. سم موش پلت

این سم موش از مواد خوشبو و خوشمزه تشکیل شده و برای موش‌های خوش‌اشتها جذابیت زیادی دارد. استفاده از این سم فوق‌العاده راحت است؛ و برای انواع جوندگان و موش‌های خانگی، فاضلابی و... کاربرد دارد. نکته بسیار مطلوب درباره این سم موش این است که می‌توانید از آن در هر شرایط آب‌وهوایی استفاده کنید؛ داخل و خارج خانه، و حتی مناطقی که نم‌دار باشند.

این طعمه آماده‌ مصرف توسط موش بلعیده می‌شود و آن را می‌کشد. در مقایسه با برخی دیگر طعمه‌ها، این سم آلودگی‌ای نداشته و می‌توانید آن را به مدت طولانی در محل مدنظرتان قرار دهید؛ بدون اینکه تغییری در شکل و طعم آن ایجاد شود.

2. چسب موش فیکا

سم پفکی فیکا (و سایر برندهای باکیفیت) یک روش بی دردسر و بدون خطر برای به تله انداختن موش‌هاست. چسب موش حتی به دام انداختن مارمولک‌ها و… هم کمک می‌کند. چسب موش فیکا سمی نیست و با چسبندگی بی‌نظیرش می‌تواند یکبار برای همیشه مشکل شما را رفع کند.

این محصول یکی از ارزان‌ترین شیوه‌های مبارزه با موش محسوب می‌شود، و با محیط زیست سازگار است. همچنین، برای انسان‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند، و این باعث آلودگی خاک و آب‌های سطحی و زیرزمینی هم نمی‌شود.

 

خرید حشره کش و سوسک کش از گیامیا

هدف فروشگاه اینترنتی گیامیا دعوت شما به یک زندگی سبز و ارگانیک است. به همین منظور، در کنار فروش بذر گل‌وگیاه، سبزیجات، صیفی‌جات، ادوات کاشت، وسایل باغبانی و...، این فروشگاه طیف گسترده‌ای از سموم خانگی و باغبانی را نیز برای شما فراهم کرده است.

کلیه سموم قوی برای حشرات موذی که در این مقاله به شما معرفی شد، به همراه سموم قوی دیگر، در گیامیا موجود هستند. حتی اگر با موجودات بزرگ‌تری درگیر هستید (برای مثال مار) باز هم می‌توانید محصول مناسب را در این فروشگاه پیدا کنید.