در سال های اخیر استقبال مردم و به ویژه جوانان از فراگیری مهارت های مختلف در زمینه هنر افزایش چشمگیری داشته است. حتی کسانی که فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر هستند، احساس نیاز می کنند که در فضای رقابتی متقاضیان کار، نسبت به رقبا برتری پیدا کنند.

یکی از شاخه های هنری مورد توجه در همه جای دنیا، طراحی لباس است. افراد زیادی، به ویژه خانم ها علاقه دارند که فوت و فن طراحی لباس با متدهای روز دنیا را بیاموزند و علاوه بر مصارف شخصی خود، از این راه درآمد هم کسب کنند. همانطور که می دانید، مزون های لباس در میان بانوان بسیار محبوب هستند. مهم ترین عاملی که می تواند اعتبار یک مزون را نزد مشتریانش بالا ببرد، بهره مندی از یک طراح لباس حرفه‌ای و مجرب است.

مثل هر حرفه دیگری، در طراحی لباس نیز رسیدن به مدارج بالا کار ساده ای نیست و نیاز به آموزش زیر نظر اساتید متخصص دارد. آموزشگاه شهرتاش در همین زمینه آماده است تا با استفاده از برترین ها، آرزوی تمام علاقه مندان به طراحی لباس را محقق کرده و به آنها در مسیر تبدیل به یک طراح حرفه ای کمک کند. باورها همیشه با ایده های نوین در مد تغییر می کنند؛ این شعار زیبای تیم شهرتاش در تلاش برای بکارگیری ایده های خلاقانه است

این آموزشگاه که با مجوز وزارت ارشاد در زمینه مد و لباس فعالیت می کند، آموزش طراحی لباس و دوخت را در دستور کار خود دارد و پذیرای نه فقط هنرجویان، بلکه کسانی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد طراحی لباس و دکترای هنر را دارند نیز خواهد بود. آمار سال های گذشته نشان می دهد که صد درصد متقاضیانی که در آموزشگاه شهرتاش برای کنکور آماده شده بودند، موفق به قبولی در دانشگاه شدند.

l2

موضوع دیگری که آکادمی شهرتاش  در آن زمینه فعالیت می کند آموزش مجازی مهارت ها به هنرجویان است. همانطور که می دانید، مباحث هنری ظرافت بسیاری دارند و همین مسئله کار را برای انتقال غیر حضوری آنها سخت می کند ولی تیم شهرتاش با سیستمی قوی، این کار را در دوران شیوع ویروس کرونا انجام می دهد. در این کلاس های مجازی، تمام فیلم ها ضبط می شود و هزینه اینترنت هم برای هنرجویان نیم بها است. از نکات خاص کلاس های مجازی می توان به رفع اشکال اساتید با قلم های مخصوص اشاره کرد.

l3

این آموزشگاه و هنر جویان آن که در سال های اخیر موفق به کسب رتبه های برتر در جشنواره های مختلف از جمله جشنواره بین المللی  مد و لباس فجر ، جشنواره دانشجویی دانشگاه شریعتی، نمایشگاه لباس عاشورایی و ... شده است، ۵۸ درس تخصصی در زمینه های طراحی مد و لباس و همینطور الگو سازی ودوخت لباس را به هنرجویان آموزش می دهد و علاقه مندان را برای فعالیت در حرفه طراحی لباس یا شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری آماده می کنند.