در هر آشپزخانه ای بدون شک غذای محبوب هم وجود دارد که پیشنهاد سرآشپز است و ما هم یک پیشنهاد سرآشپز داریم که آن هم وام گرفتن از بانک رسالت است.

حالا چرا

حالا چرا پیشنهاد ویژه سایت وام چی، وام بانک رسالت است. این بانک با تفکری قرض الحسنه و با سود 2 درصد تا 4 درصد به مشتریان خود وام می دهد. برای شما یک مثال بزنم تا موضوع برایتان کامل روشن شود. شما اگر یک وام 20 میلیونی از بانک رسالت بگیرید یازده ماه هم بانک به شما زمان بازگشت و بازپرداخت وام بدهد با کارمزدی 4 درصد باید 20 میلیون را که تسویه کردید فقط 400 هزار تومان اضافه تر به بانک برگردانید. این مبلغ خیلی که نه خیلی خیلی منصفانه است.

قصدتان چیست ؟

می خواهید خانه بسازید؟ ماشین بخرید؟ وام تحصیلی بگیرید؟ بالاخره برای کارهای اساسی مثل خانه ساختن و ماشین خریدن اگر پولتان کم باشد مجبورید از یک چیز بزنید یا یک مدل پاین تر بخرید که به مرور زمان این تصمیم خودش خیلی خرج پشت دستتان می گذارد. وام چی به شما پیشنهاد می کند از کیفیت نزنید و به سایت ما بیاید و ببینید با بودجه شما چه وام بیشتر هماهنگ است و یکی از آن ها را انتخاب کنید.

به دادتان می رسد

گاهی برای مرتفع کردن مشکلات زندگی فریادرسی بهتر از یک وام بانکی نیست. وامی که با بازپرداخت های طولانی و درصد سود پاین باشد فرد را راغب می کند دوباره هم از این تسهیلات استفاده کند. وقتی می گوییم فریادرس منظور وامی است که سر بزنگاه و در نقطه حساس به کار بیاید. این نوع وام ها را باید از وام چی بخواهید.

حساب کن

یک دلیل دیگر برای شما بیاوریم که وام گرفتن از بانک رسالت برای شما سودمند است. برای مثال شما به مبلغی وام احتیاج دارید اما در گذشته برای گرفتن این وام سپرده ای باز نکرده اید حالا با معرفی آشنایان یا موتورهای جستجو به سایت معتبر وام چی می آید و در وام های که آگهی شده اند یک وام از بانک رسالت که با شرایطتان تطبیق دارد انتخاب می کنید. حالا شما با کارمزد 2 درصد که روی وام 20 میلیونی می دهید و برای شما حساب کردیم اگر مبلغی را هم به عنوان معامله وام بین خودتان و فروشنده وام رد و بدل کنید باز اگر حساب کنید؛ روی هم سودش می شود 10 تا 14 درصد که در مقابل وام بانک های دیگر و بهره های 20 تا 30 درصد شما ضرر که نکرده اید هیچ معامله شما هم سرتاسر سود شده است.

نه هر نوع

وام باید وام باشد. وام بانکی که می شود از هر بانکی گرفت. هر گردی که گردو نمی شود!. اگر بانکی وامش را با کارمزد قرض الحسنه ای بدهد و برای شما شرایطی غیر از این نگذارد و هنگام تحویل گرفتن وام، شما از باجه دار بانک بخواهید همان جا ماشین حساب به دست سود هر ماه را برایتان حساب کند تا مطمئن شوید حرف بانک الوعده وفا بوده است، خوب است.

 حواس

یک نکته مثبت دیگر بانک رسالت این است که حواسش جمع است و مرات را راه اندازی کرده است تا قبل از اینکه به شما وامی بدهد اعتبارتان را پیش خودش بسنجد. این اعتبار سنجی الکترونیکی است و نیازی به حضور فیزیکی کسی ندارد. اگر در وام چی، وام مورد نظرتان را هم از این بانک انتخاب کردید باید اعتبارتان را پیش بانک به اثبات برسانید که این دیگر ربطی به سایت وام چی ندارد.

توضیح

شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، با تکیه بر تجربه همکاری با مؤسسه «فیچ» یکی از بزرگترین موسسات رتبه‌بندی اعتباری در جهان، مرکز اعتبارسنجی مرآت را با بهره‌گیری از تخصص کارشناسان مجرب و همکاری و همفکری این بانک، راه‌اندازی و اعتبارسنجی اشخاص حقیقی را برای اولین بار در کشورمان پیاده‌سازی کرد.

چه شاخص های

برای گرفتن وام ببینیم مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت برای اعتبار سنجی چه گفته است: به منظور اعتبارسنجی دقیق متقاضیان، معیارهای متنوعی از قبیل شغل، درآمد و ضریب پایداری آن، عملکرد مالی، تاهل و تجرد، استان محل سکونت، رفتار اعتباری مبنای ارزیابی  قرار گرفته است.

شناسنامه دوم

شناسنامه رفتار اعتباری هر مشتری با سامانه اعتبارسنجی نزد بانک شکل می گیرد. با این شیوه وام‌گیرنده تمامی تلاش خود را به کار خواهد بست تا رفتار اعتباری خود را مثبت نگه دارد تا بتواند از خدمات عمومی مالی و اعتباری بانکی در کشورمان بهره‌مند شود و این امر موجب بهبود فرهنگ اعتباری اشخاص در جامعه خواهد شد. اشخاص خوش‌حسابی که رتبه اعتباری بالاتری دارند، به سهولت و با ارائه وثایق و محدودیت­های کمتری، تسهیلات دریافت خواهند کرد که این امر سبب می‌شود بانک­های مثل بانک رسالت که کار تخصصیشان وام دادن است به صورت فراگیر و عادلانه‌ای به ارائه منابع مالی در سطح جامعه اقدام کنند و ریسک اعتباری آن‌ها کاهش یابد.