تابان اس ام اس یک سامانه پیام کوتاه معمولی نیست! یک ابزار قدرتمند است برای آنکه مشتری را جذب کنید، از او نگهداری کنید، یک رابطه پایدار بسازید و خدمات بهتری را ارائه دهید. از شما درخواست می شود که نگاهی وسیع ‌تر به پیام کوتاه و پنل اس ام اس و همچنین ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی داشته باشید . تابان اس ام اس با ارائه پنل پیامک، تبلیغات شما را به بهترین کیفیت و بازدهی انجام میدهد و این تخصص ماست.

قابلیت های پنل پیام کوتاه تابان اس ام اس

در سامانه تابان اس ام اس، مدیریت سامانه پیامک، نوشتن پیامک، تنظیم زمان ارسال پیامک و تعداد آن و انتخاب شماره ای دائمی و یا اعتباری برای ارسال در اختیار کاربران را میگیرد.

شماره های فعال مناطق شهری استان قم در سامانه پیامک وجود دارد. عملا امکان ارسال پیامک تبلیغاتی در قم را نیز دارد و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این استان پیامک ارسال کنید.

برخی از امکانات پنل پیامکی تابان اس ام اس

  • بانک شماره موبایل دانمی همراه اول قم
  •  بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول قم
  •  بانک شماره موبایل دانمی ایرانسل قم
  •  بانک شماره موبایل اعتباری ایرانسل قم
  •  ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی قم
  •  ارسال سن و جنسیت در قم

به کدام شهرهای استان قم میتوان پیامک انبوه ارسال کرد؟

بانک شماره ‌های موبایل شهرستان‌ های مختلف استان قم در سامانه تابان اس ام اس موجود می باشد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

قم، قنوات، جعفریه، کهک، دستجرد، سلفچگان

با خرید سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و استفاده از آن می توانید به شماره های مورد نظر در شهرهای استان قم دست یابید و ارسال پیام کوتاه داشته باشید و یا از سایر امکانات پنل پیامک استان قم استفاده نمایید.

قابلیت های پنل پیام کوتاه قم

پنل پیامک تابان اس ام اس دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک است و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیام، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک است. پنل پیامکی تابان اس ام اس، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی در پنل پیام کوتاه قم

تابان اس ام اس برای ارسال هدفمند شما امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری که برایتان بازدهی دارد، کنید. کافیست کد پستی منطقه ای را که میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.

در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهرهای استان قم را انتخاب کرده و برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تعداد مخاطبان موجود نشان داده می شود که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال کد پستی یا ارسال از روی نقشه پنل تابان اس ام اس، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل در سامانه تابان اس ام اس

یکی دیگر از امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید فقط به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا 7 روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

ارسال پیامک برای اصناف با پنل پیام کوتاه تابان اس ام اس

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان قم و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی که مربوط به اصناف استان قم می باشد، است.

برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان قم قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی خود را انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف می باشد.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی است نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها است.

ارسال پیامک براساس تفکیک سن و جنسیت در سامانه تابان اس ام اس

اگر میخواهید تیلیغات خود را برای گروه سنی خاص و یا جنسیت خاصی ارسال کنید سامانه پیامک تابان اس ام اس این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بصورت هدفمند پیامک خود را ارسال کنید.

دقیقا یکی از رازهای موفقیت کسب و کارهای بزرگ، ارسال پیامک هدفمند میباشد. بیشتر آموزشگاه ها، سالن های ورزشی، سالن های آرایشی، فروشندگان لباس و… از این راه برای افزایش فروش خود استفاده میکنند.

چه ویژگی هایی پنل پیام کوتاه تابان اس ام اس را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس تابان اس ام اس ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا 100٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی می باشد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی در تلفن همراه مخاطب باقی می ماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را در گوشی خود نگه دارد.

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک است.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

چرا تابان اس ام اس؟

ارسال پیامک به مشتریان بدون محدودیت

استفاده آسان بدون داشتن دانش فنی

شماره اختصاصی و امکان ارسال و دریافت همزمان

عدم نیاز به تمدید سالانه سامانه ( حساب شما منقضی نخواهد شد و به صورت رایگان تمدید خواهد شد. )

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و قیمت پنل پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان قم، تنها کافیست پنل پیامکی تابان اس ام اس را تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاه سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

برای خرید پنل پیامک از تابان اس ام اس با تخفیف 20% کد parsnews را وارد نمایید به سایت tabansms.com مراجعه بفرمایید.