شما می توانید از طریق انجام عمل های جراحی پیکر تراشی با لیپوماتیک و پروتز سینه به تناسب اندام برسید. اغلب افراد وقت و انرژی زیادی را برای رعایت انواع رژیم ­ها و ورزش ­های سنگین برای دستیابی به سلامتی و تناسب اندام صرف می ­کنند. در این راه عده زیادی شکست می­ خورند و کنار می­ کشند و حتی عده ­ای به دلیل استفاده از روش ­های غیر اصولی به خود آسیب ­های جدی می­رسانند. در این مطلب ما به شما نشان می­دهیم که چطور می ­توان با کمک گرفتن از علم پزشکی در مدت زمانی کوتاه به سلامتی و تناسب اندام رسید. دو عمل محبوب و بی­خطر پیکر تراشی و پروتز سینه شما را به اندام ایده ­آل خود می­ رسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

k1

پیکر تراشی چیست و چطور صورت می­گیرد؟

پیکر تراشی یک عمل زیبایی و درعین حال درمانی است که شما در طی آن می­توانید بدون بیهوشی و احتیاج به بستری از چربی ­های اشباع شده در زیر پوست نواحی مختلف بدن خود رهایی پیدا کنید. طی این جراحی روزنه ­های کوچکی بر روی پوست ایجاد می ­شود و سپس به کمک دستگاه ­های مخصوص وارد این روزنه­ ها شده و چربی­ ها را به کمک امواج ماورابنفش از بین می ­برند.

چرا پیکر تراشی باید انتخاب شما باشد؟

عمل­های متنوع کم خطر و پرخطری برای خروج چربی­ ها از بدن وجود دارد اما بهترین و بی خطر‌ترین آن ها عمل پیکر تراشی است. اگر قصد رهایی از چربی­های خود به کمک عمل­های جراحی دارید ما به شما پیکر تراشی را توصیه می­کنیم چرا که این نوع عمل دارای مزایای فراوانی است. برخی از مزایای پیکر تراشی عبارتنداز:

  • دوره ریکاوری کوتاه 3 تا 7 روزه
  • کاهش سایز طولانی مدت
  • از بین رفتن کامل سلولیت ­های پوستی
  • یکنواختی چربی ­ها زیر پوست بدون برآمدگی
  • احتمال عفونت و عوارض جانبی به شدت پایین
  • بدون درد و خونریزی
  • موثر برای تقریبا تمام قسمت­های بدن

برای پیکرتراشی چطور آماده شویم؟

اگر برای کم کردن سایز و ازبین بردن چربی ­ها به عمل پیکر تراشی روی آوردید لازم است که حتما قبل از انجام عمل نکاتی را رعایت کنید. ابتدا به طور کامل به وسیله منابع تخصصی در مورد این عمل اطلاعات کسب کنید. دوم سراغ موسسه­ها و مراکز معتبر و دارای مجوز بروید. به یاد داشته باشید بحث سلامتی شما در میان است. سوم حتما از دوره­ های مشاوره با پزشک خود استفاده کنید و یک بار دیگر توضیحات را از او بشنوید و نکته آخر اینکه با پزشک خود صادق باشید و درمورد سابقه مصرف دارو­ها و بیماری ­های خود حتما صحبت کنید.

k2

تغییر در سبک زندگی  بعد از عمل لیپوماتیک

بسیاری از افراد بر این باور هستند که پس از انجام هر عمل لاغری از جمله لیپوماتیک می توانند هرچه قدر دوست دارند غذا بخورند و بدون رعایت رژیم غذایی وزن خود را حفظ کنند. نباید این موضوع را فراموش کرد که عمل لیپوماتیک تنها چربی های اضافی را حذف می کند و چنانچه رژیم غذایی رعایت نشود و فعالیت های ورزشی به درستی انجام نشود، چربی های اضافی دوباره به بدن برخواهد گشت. از این رو توصیه می شود پس از انجام عمل لیپوماتیک به رژیم غذایی خود توجه داشته باشید. 

با پروتز سینه اندام خود را خوش ‌فرم تر کنید

در بانوان فرم و اندازه سینه­ ها بیشتر بستگی به ژنتیک و اتفاقاتی مانند زایمان و شیردهی دارد و فرم­ دهی آن تقریبا تحت تسلط آنها نیست. از آن جایی که شکل سینه­ ها در بانوان تاثیر بسیار محسوسی در تناسب اندام دارد. اغلب بانوان نسبت به آن حساسیت و نارضایتی عمیقی دارند که به سادگی تحت عمل­های جراحی پروتز سینه می­توان با جاگذاری پروتز در سینه ­ها به کمک ایجاد شکاف در زیر بغل یا زیر هاله سینه، اندازه و فرم سینه­ ها را آن طور که دوست دارند تغییر داد.

مزایای عمل جراحی پروتز سینه

اگر شما به هردلیلی قصد دارید که فرم و اندازه سینه ­های خود را تغییر بدهید ما به شما شرح خواهیم داد که چرا عمل پروتز سینه بهترین انتخاب است.

  • عمل جراحی ساده و بدون خطری است.
  • نتیجه نهایی دقیقا مشابه آنچه می­خواهید خواهد شد.
  • نوع عمل و شکل و اندازه پروتز کار گذاشته شده براساس آناتومی شما و انتظار شما تعیین می شود.
  • عمری طولانی دارد. بین 7 تا 20 سال با توجه به نوع پروتز انتخابی و رفتار شما تاثیرات عمل باقی خواهد ماند.
  • جای بخیه ­های حاصل از عمل دائمی نیستند و نهایت یک سال با شما باقی می­مانند.

k3

زندگی دیگر پس از عمل پروتز سینه

شما پس از جراحی درد چندانی نخواهید داشت. فعالیت­های سنگین ورزشی و مانند آن تا دو ماه برای شما ممنوع خواهد بود. به کمک ماساژ و فعالیت ­هایی که پزشک شما توصیه می­کند باید هماهنگی بافت سینه را ایجاد کنید. بعد از یکسال شما می­توانید بارداری و شیردهی هم داشته باشید اگرچه که بهتر است پروتز سینه بعد از آخرین بارداری و شیردهی صورت گیرد.

k4

جمع بندی

عمل­های جراحی همچون پیکر تراشی، لیپوماتیک و پروتز سینه می­توانند در به دست آوردن تناسب اندام و سلامت ناشی از لاغری به شکل سریع کمک کنند. در پیکر تراشی به کمک حذف چربی­های زیر پوست با امواج کاهش سایز سریع و در جراحی پروتز سینه با جاگذاری انواع پروتزها می تواند در کوتاه­ترین زمان به سینه­هایی با اندازه و فرم دلخواه به اندام متناسب دست یافت. در این میان آقای دکتر شاپور عزیزی یکی از زبر دست ترین پزشک­ ها با سال ها تجربه در این زمینه برای انجام عمل ­های زیبایی به خصوص پیکر تراشی و پروتز سینه در خدمت شما هستند. شما می­توانید به کمک مراجعه به سایت دکتر عزیزی به آدرس drshapourazizi.com و یا تماس مستقیم با مطب ایشان مشاوره­ های لازم و مخصوص خود را دریافت کرده و نتیجه ­ای رضایت­ بخش و بدون خطر را در خصوص زیبایی اندام ­های خود به دست بیاورید.