معرفی لوازم دوچرخه کاربردی و برترین برند های تولید کننده لوازم دوچرخه

استفاده از لوازم دوچرخه و لوازم ایمنی به هنگام دوچرخه سواری بسیار مهم و ضروری است.استفاده از لوازم دوچرخه مانند : کلاه دوچرخه سواری ، پوشاک دوچرخه سواری ، کفش دوچرخه سواری ، چراغ دوچرخه و ... علاوه بر بالا برند راندمان سواری شما، از آسیب دیدگی شما به هنگام وقوع حادثه جلوگیری می‌کند.شما در هنگام تحقیق و یافتن بهترین لوازم جانبی دوچرخه می توانید با فروشگاه اینترنتی دوچرخه آریا چرخ همراه باشید تا علاوه برشناخت انواع مهمترین لوازم دوچرخه ،برترین برند های تولید دوچرخه را بشناسید.

انواع لوازم دوچرخه :

لوازم دوچرخه شامل پوشاک دوچرخه،کلاه دوچرخه سواری، تلبمه دوچرخه ، قمقمه دوچرخه ، گلگیر دوچرخه ، چراغ دوچرخه ، عینک دوچرخه ، ابزار دوچرخه ، کفش دوچرخه و ترینر دوچرخه است.در ادامه به توضیح مختصر هر‌یک از لوازم دوچرخه می‌پردازیم.

کلاه دوچرخه سواری :

از جمله لوازم جانبی دوچرخه که به هنگام دوچرخه سواری استفاده از آن بسیار مهم است کلاه دوچرخه سواری است.کلاه دوچرخه سواری علاوه بر حفاظت از سر شما به هنگام آسیب دیدگی ، با تهویه مناسب مانع تعرق شما می‌شود.از دیگر نکات مثبت در استفاده از کلاه دوچرخه سواری، حفاظت سر از سرما و گرما است.

پوشاک دوچرخه سواری :

پوشاک دوچرخه سواری شامل لباس و دستکش دوچرخه سواری می‌شود.شاید شما به این نکته فکر کنید که استفاده از لباس های معمولی به هنگام دوچرخه سواری تفاوتی با استفاده از لباس دوچرخه سواری ندارد اما این فکر کاملا غلط است.استفاده از لباس دوچرخه سواری آزادی عمل شما را به حداکثر می‌رساند علاوه برآن لباس دوچرخه سواری با پوشش کامل عضلات آسیب دیدگی شما را به حداقل می‌رساند.از مهم ترین نکات استفاده از لباس دوچرخه سواری، جذب کامل عرق سطح بدن شماست.

پوشاک-دوچرخه-سواری

چراغ دوچرخه :

اگر به دوچرخه سواری در شب علاقه دارید و استفاده از چراغ دوچرخه برای شما بسیار مهم است.چراغ دوچرخه علاوه بر افزایش دید شما در شب ، باعث دیدن شدن شما توسط دیگران می‌شود از وقوع تصادف جلوگیری می‌کند.

کفش دوچرخه سواری :

همانطور که هر ورزشی کفش مخصوص به خود را دارد، دوچرخه سواری نیز کفش مخصوص خود را دارد.کفش دوچرخه سواری در دو مدل ساده و لوک طراحی و تولید می‌شوند.کفش ساده دوچرخه سواری با پدال های ساده دوچرخه سواری مورد استفاده قرار می‌گیرند اما کفش لوک دوچرخه سواری با پدال لوک مورد استفاده قرار می‌گیرند.کفش لوک دوچرخه با استفاده از پل برروی پدال لوک قفل می‌شوند و شما به هنگام پدال زدن راندمان بسیار بالاتری خواهید داشت و دیگر کفش شما از روی پدال تکان نخواهد خورد.

تلمبه دوچرخه :

پنچری تایر یا کم باد شدن تایر از پیشامد‌های غیر قابل کنترل به هنگام دوچرخه سواری است از این رو به همراه داشتن تلمبه دوچرخه کمک شایانی به شما می‌کند.تلبمه دوچرخه با قابلیت نسب بر‌روی تنه دوچرخه حمل آن را آسان تر‌ می‌کند.از ویژگی های یک تلمبه خوب می‌توان به وزن کم،قدرت باد زدن بالا و قابلیت باد زدن هرنوع والو اشاره کرد.

قمقمه دوچرخه :

به هنگام دوچرخه سواری به علت تعرق بالا و پایین آمدن سطح الکترولیت بدن نوشیدن آب بسیار مهم است از این رو به همراه داشتن قمقمه دوچرخه بسیار مهم و ضروری است.قمقمه دوچرخه توسط پایه برروی فریم دوچرخه قرار می‌گیرد و حمل آن بسیار است.اگر دوچرخه سواری شما طولانی مدت است به همراه داشتن قمقمه دوچرخه به شما پیشنهاد می‌شود.

گلگیر دوچرخه :

دوچرخه سواری در مسیر‌های خاکی و زمانی که باران می‌بارد بسیار لذت بخش است اما اگر از گلگیر دوچرخه استفاده نشود، منجر به کثیف شدن لباس‌های شما می‌شود از این رو استفاده از گلگیر می‌تواند کمک شایانی به شما بکند.

ابزار دوچرخه :

گاهی برای شما پیش آمده است که نیازمند استفاده از آچار برای تعمیر دوچرخه خود بوده‌اید از این رو به همراه داشتن دسته آلن برای شما یک ضرورت حساب می‌شود.از دیگر ابزار دوچرخه ضروری برای شما آچار برای تنظیم دنده است پس اگر دوچرخه سواری در کوهستان و مسیر های جاده ای طولانی مسیر پدال زدن شماست ،شما نیازمند همراه داشتن ابزار دوچرخه هستید.

ترینر دوچرخه :

گاها برای شما اتفاق افتاده است که نیاز به دوچرخه سواری داشته اید اما امکان دوچرخه سواری در خارج منزل وجود نداشته است در این هنگام ترینر دوچرخه به کمک شما می‌آید.ترینر دوچرخه با فیکس نگه داشتن دوچرخه و قابلیت تنظیم سختی و شیب بهترین انتخاب برای شبیه سازی شرایط دوچرخه سواری در منزل است.

برترین-برند-لوازم-جانبی-دوچرخه

معرفی برند های مطرح تولید کننده لوازم دوچرخه :

در حال حاضر برند های زیادی اقدام به تولید لوازم دوچرخه می‌کنند و هرکدام از این برند های در زمینه خواصی بهترین محصولات را تولید و به بازار عرضه می‌کنند در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

برند جاینت :

برند جاینت بزرگترین تولید کننده دوچرخه و لوازم دوچرخه در دنیاست.شاید شما آشنایی بیشتری با دوچرخه جاینت داشته باشید و لوازم جانبی دوچرخه جاینت را نشناسید اما اگر به دنبال خرید با کیفیت ترین لوازم دوچرخه هستید پیشنهاد فروشگاه اینترنتی دوچرخه آریا چرخ به شما خرید لوازم دوچرخه جاینت است.تولیدات این شرکت شامل تلمبه دوچرخه ، کلاه دوچرخه سواری ، پوشاک دوچرخه سواری ، کفش دوچرخه سواری ، قفل دوچرخه و ..... می شود.

برند سیگما :

این برند آلمانی در زمینه تولید چراغ دوچرخه و کامپیوتر دوچرخه جزوء بهترین هاست.از جمله تولیدات این شرکت می توان به چراغ دوچرخه Sigma Nugget Flash اشاره کرد.اگر به دنبال خرید چراغ دوچرخه باکیفیت با طول عمر بالا هستید ، خرید چراغ دوچرخه برند سیگما بهترین خرید عمر شما خواهد بود.

برند شیمانو :

شاید شناخت شما از برند شیمانو محدود به سیستم دنده و سیستم ترمز دوچرخه باشد اما این برند ژاپنی تولیداتی فراتر از سیستم دنده و ترمز دارد.از جمله لوازم جانبی دوچرخه تولید شده توسط برند شیمانو می توان به کفش دوچرخه سواری ، پدال دوچرخه ، روغن روان کننده و روغن شستشو اشاره کرد.

برند زفال :

این برند فرانسوی در زمینه لوازم جانبی دوچرخه تولیدات متنوع و زیادی دارد.قمقمه دوچرخه ، گلگیر دوچرخه ، تلمبه دوچرخه و کیف دوچرخه از جمله تولیدات این شرکت است.استفاده از متریال مرغوب و ساخت لوازم جانبی با کیفیت این برند را سطح دنیا مطرح کرده است.

برند انرژی :

برند انرژی ، برندی تایوانی است.این برند با تولید لوازم جانبی دوچرخه با‌کیفیت جایگاه مناسب در بازار لوازم دوچرخه در دنیا بدست آورده است.تلمبه دوچرخه ، آینه دوچرخه و ترینر دوچرخه از جمله تولیدات این برند باکیفیت است. خرید برند انرژی هیچگاه شما را پشیمان از خرید نمی‌کند.

برند آلپینا :

برند آلپیا از دیرباز تا کنون در تولید عینک دوچرخه سواری و کلاه دوچرخه سواری از یکه تازان این صنعت بوده است.اگر به دنبال خرید لوازم جانبی با کیفیت هستید این برند آلمانی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

از کجا لوازم دوچرخه باکیفیت و ارزان تهیه کنیم :

فروشگاه های زیاد در سطح ایران وجود دارند که لوازم دوچرخه را موجود دارند اما اطمینان از اصالت کالا بسیار مهم است.فروشگاه اینترنتی دوچرخه آریا چرخ با ارائه انواع لوازم جانبی دوچرخه با ضمانت اصل بودن کالا آماده خدمت رسانی به شما هم وطنان عزیز است.از دیگر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی دوچرخه آریا چرخ  می‌توان به ارسال سریع و رایگان محصولات اشاره کرد.