به گزارش اخبار اقتصادی شهر خبر، سایت خبری گسترش نیوز در این خصوص نوشت: توجه به ریزش قیمت خودرو در روزهای اخیر حداقل قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای در بازار ۲۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک را باید گران‌ترین مدل این محصول دانست که با قیمتی معادل ۴۰۲ میلیون تومان در بازار عرضه شده است.

دومین خبر پربازدید در خصوص بازار داغ شایعات در بورس

 بود. به گزارش بندارخبر، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی  نماینده مردم  تبریز در مجلس  شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم معتقد است که دولت، مصوبه قانونی مجلس برای پرداخت  یارانه  120 هزار تومانی را به طور کامل اجرا نکرده است.

وی در تشریح جزئیاتی از نحوه اجرای  قانون  پرداخت یارانه 120 هزار تومانی از سوی دولت، اظهار کرد: طبق آنچه که  دولت  اجرا کرده، پرداخت یارانه 120 هزار تومان به هر نفر جهت جبران خسارت‌های ناشی از کرونا، به صورت ماهیانه، با مصوبه مجلس مطابقت دارد، اما طبق قانون به 30 میلیون نفر نیز باید ماهانه 60 هزار تومان پرداخت کنند که در اطلاعیه ستاد کرونا برای پرداخت کمک‌معیشت جبران خسارت‌های کرونایی، این موضوع ذکر نشده است.

این روزها برای خرید یک پراید کارکرده مربوط به ۱۰ تا ۱۵ سال قبل  باید چیزی حدود ۵۵ تا ۷۰ میلیون تومان هزینه کنید. این در شرایطی است که دو سال قبل با همین مبلغ امکان خرید دو دستگاه خودرو پراید صفر کیلومتر وجود داشت. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد.

دیگر اخبار پربازدید در خصوص قیمت دلار در سال آینده بود. به گزارش گسترش نیوز، رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی در مورد نرخ دلار در سال ۱۴۰۰ معتقد است: در خوشبینانه‌ترین حالت و بازگشایی‌های اقتصادی نرخ دلار زیر ۲۰ هزار تومان نخواهد شد و حول این رقم در نوسان خواهد بود.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار اقتصادی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.