امروزه ساختمان های هوشمند به دلیل مزایای بسیاری که به همراه دارند بسیار گسترش پیدا کرده اند. در حال حاضر در بسیاری از شهرهای بزرگت مانند تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و غیره پروژه های هوشمندسازی خانه و ساختمان به کار گرفته شده و افراد بسیاری به دنبال متخصصی حرفه ای برای هوشمند سازی ساختمان خود هستند.

افزایش تقاضا برای هوشمند سازی ساختمان، همچنین پیچیده و تخصصی بودن فرایند هوشمند سازی این شغل را به یکی از مشاغل جدید  با بازار کار عالی تبدیل کرده است. شغلی که با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری مهارت های مورد نیاز آن می توان آینده شغلی عالی و درآمدزایی را به دست آورد.

چگونه وارد بازار کار هوشمند سازی ساختمان شویم؟

پیاده سازی پروژه های هوشمند سازی ساختمان امری تخصصی بوده نیازمند آموزش خانه هوشمند و کسب مهارت هایی در بخش های گوناگون برق، کامپیوتر، نصب سیستم های امنیتی و رفاهی و غیره می باشد.

به عبارتی برای پیاده سازی پروژه های هوشمند سازی می بایست با سیم کشی ساختمان، نصب دوربین های مدار بسته، نصب دزدگیر اماکن، نصب سیستم های اعلام حریق، برنامه نویسی، سخت افزار کامپیوتر آشنا بود.

g2

برای یادگیری مهارت های لازم برای ورود به این شغل روش های متفاوتی وجود دارد. می توانید مدت زمانی را نزد متخصص پیاده سازی پروژه های هوشمند سازی سپری کنید، اما این روش چندان توصیه نمی شود، زیرا هوشمند سازی نکات بسیاری دارد که در این روش نمی توان با صفر تا صد این نکات آشنا شد.

روش دیگر یادگیری، شرکت در دوره های آموزش هوشمند سازی ساختمان در آموزشگاهی معتبر است. آموزشگاهی که به صورت کاملا عملی و تخصصی صفر تا صد هوشمند سازی را به شما آموزش داده و شما را برای ورود به بازار کار آماده نماید.

مزایای شرکت در دوره های آموزشی هوشمند سازی

شرکت در دوره های آموزشی هوشمند سازی ساختمان مزایای بسیاری را به همراه می آورد. مهم ترین مزیت این روش یادگیری آموزش عملی مباحث زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای این حوزه می باشد.

در دوره های هوشمند سازی شما می توانید در محیطی شبیه به محیط واقعی کار صفر تا صد پروژه های هوشمند سازی را پیاده سازی کنید. اساتید دوره های آموزشی به صورت کاملا عملی و تخصصی کلیه نکات و سرفصل های لازم برای ورود به بازار کار را به شما آموزش داده و این موضوع باعث می شود تا شما بدون نگرانی وارد بازار کار شوید.

امروزه با توجه به بازار کار عالی هوشمند سازی ساختمان آموزشگاه های متعددی دوره های هوشمند سازی را برگزار می نمایند. شیوه برگزاری دوره در این مراکز با هم متفاوت بوده بنابراین توصیه می کنیم پیش از انتخاب آموزشگاه به بررسی مرکز آموزشی پرداخته و بهترین آموزشگاه را انتخاب نمایید.

توصیه می کنیم هنگام انتخاب آموزشگاه برای گذراندن دوره های فوق به مناسب بودن فضای آموزشی آموزشگاه، عملی بودن دوره آموزشی، تخصص و سابقه اساتید دوره، سرفصل های آموزشی دوره، نوع و مدت زمان پشتیبانی، قیمت دوره، تضمینی بودن دوره توجه داشته باشید.

g3

کلاس هوشمند سازی ساختمان کجا ثبت نام کنیم؟

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین مراکز برگزار کننده دوره های هوشمند سازی ساختمان در کشور است که به صورت کاملا تخصصی و زیر نظر اساتید متخصص این دوره آموزشی را برگزار می نماید.

در این آموزشگاه اساتید متخصص به آموزش صفر تا صد هوشمند سازی پرداخته و کارآموزان می توانند زیر نظر اساتید دوره مطالب آموزشی را تمرین کرده و به رفع اشکال بپردازند. تمرین عملی مباحث در این دوره باعث می شود تا کلیه سرفصل های در ذهن کارآموزان نهادینه شده و بدون ترس و استرس وارد بازار کار شوند.

برگزاری دوره های خانه هوشمند در مجتمع فنی پارس به صورت 100% تضمینی بوده و کارآموزان در صورت عدم یادگیری مباحث آموزشی می توانند به صورت رایگان در دیگر دوره های هوشمندسازی این مجتمع شرکت کنند. در پایان این دوره به کارآموزان مدرک معتبر فنی حرفه ای ارائه شده و کارآموزان می توانند به استخدام شرکت های فعال در این زمینه درآیند.

ارائه مشاوره های بازاریابی جهت ورود به بازار کار هوشمندسازی، ارائه خوابگاه برای کازآموزانی که ساکن تهران نیستند، امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره، ارائه پشتیبانی نامحدود آموزشی برخی از دیگر مزایای شرکت در دوره های هوشمندسازی  در این آموزشگاه است.

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را در زمینه برق، الکترونیک و خودرو برگزار می نماید. کلاس تعمیرات لوازم خانگی، آموزش برق ساختمان و صنعتی، آموزش plc، دوره های آموزشی تعمیر پکیج و کولر گازی، آموزش تعمیر موبایل، لپ تاپ و تبلت، آموزش مکانیک خودرو، آموزش تعمیر ایسیو برخی از دیگر دوره های آموزشی در این آموزشگاه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره ‌های آموزشی این مرکز همچنین برخورداری از تخفیف های ویژه همین حالا به سایت این مرکز به آدرس https://amoozeshgahfanni.com/ مراجعه نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان نیز می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ حاصل نمایید.