به گزارش روابط عمومی شهر خبر، رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از وزارت بهداشت و درمان ایران در این خصوص نوشت: 11هزار و 780 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در ایران شناسایی و از این تعداد سه ‌هزار و 339 نفر بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید- 19 در ایران به 715 هزار و 68 نفر و شمار جان باختگان این بیماری نیز به 39 هزار و 664 نفر رسیده است.

دومین اخبار کرونا پربازدید در مورد چگونگی ورود واکسن کرونا به ایران بود. به گزارش سلام نو، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: در صورت نهایی شدن تولید واکسن در هر نقطه‌ای از جهان، نگرانی برای ورود آن به ایران وجود ندارد. د.ریاحی خاطرنشان کرد: حتی اگر بنا به هر دلیلی محدودیت وجود داشته باشد نیز بخش خصوصی این آمادگی را دارد که از تمام ظرفیت خود استفاده کرده و مانند همراهی‌هایی که مردم در تمام مشکلات با یکدیگر داشته‌اند، در این زمینه نیز اقدامات لازم را انجام دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن این واکسن به ایران نیز برسد.

انتشار اینفوگرافیک از تعداد قربانیان کرونا در تاریخ 21 آبان سومین خبر پربازدید شهر خبر بود.  به گزارش همشهری آنلاین، روز ۲۱ آبان ۹۹،‌ سیاه‌ترین روز کرونا در ایران اعلام شد. تعداد مبتلایان در آستانه ۱۲ هزار نفر قرار و جان‌باختگان  ۴۶۰ نفر رسید. همچنین بستری شدن ۳۳۳۹ بیمار، ۵۶۰۱ بیمار با حال وخیم و رسیدن مجموع جان‌باختگان به ۴۰ هزار نفر نشان از این وضعیت بحرانی داشت.

دانشمندان استرالیایی اعلام کردند آسیب‌های شدید ریوی در بهبودیافتگان از کووید ۱۹ می‌تواند پس بهبودی و هفته‌ها بعد از مرخص شدن از بیمارستان همچنان در این افراد دیده شود. تحقیقات ما نشان داد آسیب ریوی، مشکلات شدید تنفسی و سرفه می‌تواند در بلند مدت در بیماران بهبود یافته کرونایی مشاهده شود. این خبر نیز بازدیدهای زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار کرونا به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.