با توجه به نیاز های افراد به سیستم تهویه مطبوع داکت اسپلیت ها چند سالی است که در بازار عرضه می شوند، همانطور که می دانید داکت اسپلیت یکی از سیستم های سرمایشی و گرمایشی در دنیا محسوب می شود که همواره در ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی، هتل ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و سیستم‌های تهویه مطبوع نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است و انواع آن در بازار بسیار زیاد شده است.

فروشگاه های زیادی در فروش انواع سیستم های تهویه مطبوع در حال فعالیت هستند که یکی از این فروشگاه های معتبر که به صورت اینترنتی در این زمینه مشغول به کار می باشد فروشگاه اینترنتی مایسا می باشد. مایسا سابقه ای طولانی مدت در فروش انواع داکت اسپلیت و دیگر سیستم های تهویه مطبوع که سرمایشی و گرمایشی می باشند دارد.

در فروشگاه مایسا انواع داکت اسپلیت های وارداتی مانند داکت اسپلیت ال جی ، داکت اسپلیت سامسونگ ، داکت اسپلیت گرین و.... موجود می باشد که هر کدام از این داکت اسپلیت ها از معروف ترین برند های این سیستم می باشند.

داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت ال جی یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد قابلیت تامین هوای گرم در فصل زمستان و هوای دلپذیر و خنک در تابستان را در کمترین زمان و با کارکرد کم صدا دارد. داکت اسپلیت ال جی همچون دیگر برندها مانند داکت اسپلیت هایسنس دارای دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی است و کارکردی مانند آن ها دارد به این صورت که گاز مبرد از کندانسور به یونیت داخلی وارد شده و گرمای هوای داخل یونیت را جذب کرده و هوای خنک توسط فن به محیط منتقل می شود.

قیمت داکت اسپلیت ال جی متناسب با مشخصات فنی محصولات تغییر می کند. اما مسئله ای که در مورد قیمت آن قابل توجه است این می باشد که قیمت داکت اسپلیت ال جی در فروشگاه مایسا بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد و شما می توانید قبل از خرید از مشاوره رایگان این محصول نیز بهره مند شوید.

خرید داکت اسپلیت ال جی بنابر نیازهای مشتری شامل  محل مورد استفاده ، مساحت فضای مورد نظر ، کاربری فضا ، میزان ظرفیت مورد نظر و... انجام می گیرد. 5 سال گارانتی کمپرسور محصولات ال جی و 2 سال گارانتی قطعات فنی موجب خرید مطمئن محصولات ال جی می شود. پس شما نگرانی بابت مصرف و استفاده از این سیستم نداشته باشید زیرا می توانید با خیالی آسوده و چندسال، با گارانتی از این دستگاه استفاده کنید.

داکت اسپلیت ال جی

یکی دیگر از داکت اسپلیت های وارداتی در مایسا که از شناخته شده ترین برند ها محسوب می شود، داکت اسپلیت سامسونگ می باشد. داکت اسپلیت سامسونگ، یکی از بهترین برند های معتبر و با کیفیت در تولید این نوع سیستم تهویه مطبوع به حساب می آید. گروه تولید سامسونگ با استفاده از دانش و فناوری روز دنبا در این خصوص ، طراحی زیبا و منحصر به فرد، همچنین توجه به میزان انرژی مصرفی و بازدهی بیشتر، مدل های جدید سامسونگ را مطابق با استانداراهای بین المللی تولید و به بازار عرضه کرده است. در حال حاضر شرکت سامسونگ این محصول را هم در نوع اینورتر ( دور متغیر ) و هم نوع معمولی ( دور ثابت ) و در مدل های متفاوت تولید می کند.

داکت اسپلیت

قیمت داکت اسپلیت سامسونگ بر اساس نوع ، سری ساخت ، ظرفیت و میزان مصرف انرژی متفاوت است. همانطور که گفته شد، داکت اسپیلت samsung در دو نوع اینورتر و معمولی تولید می شوند که مدل اینورتر آن به دلیل داشتن دور موتور متغیر، از نوع معمولی آن بیشتر است. قیمت داکت اسپلیت سامسونگ بر اساس سری ساخت تغییر می کند. برای مثال سری جدید داکت اسپبلت samsung ، سری S ، قیمت بالاتری نسبت به سری های قبلی دارد و دلیل آن استفاده از فناوری جدید در این محصول، کم صدا بودن یونیت داخلی، طراحی جدید و باریک بودن یونیت داخلی، مصرف کمتر انرژی و بازدهی بیشتر است.

قابلیت شستشوی فیلترهای تصفیه ، مجهز بودن به سیستم عیب یاب هوشمند و 18 ماه گارانتی و قابلیت نصب کویل آب گرم در پشت یونیت داخلی آن برای کاهش مصرف برق ، این محصول را به یکی از کامل ترین سیستم های تهویه تبدیل کرده است که شما را برای خرید داکت اسپیلت سامسونگ مطمئن می کند.

داکت اسپلیت گرین یکی دیگر از داکت اسپلیت های موجود در مایسا می باشد. متداول بودن داکت اسپلیت گرین به دلیل کیفیت و قیمت مناسب این محصول است که این شرکت را جز یکی از بهترین شرکت های تهویه مطبوع قرار می دهد. خرید داکت اسپلیت گرین (green) باید براساس مشخصات داکت اسپیلت و ظرفیت آن انجام شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص داکت اسپلیت های وارداتی و همچنین برند داکت اسپلیت ایرانی و خرید این محصولات با مشاوران و کارشناسان مایسا در ارتباط باشید و برای ثبت سفارش نیز می توانید با شماره 86086904_021 تماس حاصل فرمایید.