در سال های گذشته، افراد برای خرید لوازم برقی و کالاهای ساختمانی به فروشگاه های سنتی مراجعه و محصول مورد نیاز خود را خریداری می کردند. اما امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و پیدایش فروشگاه های آنلاین در اینترنت، دیگر نیازی به گشت و گذار در بازارهای سنتنی نیست و فرایند خرید برای افراد بسیار آسان وسریع شده است چرا که بیشتر مردم ترجیح می دهند خرید های خود را در هر کجا که هستند به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند تا در کم ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

استقبال و علاقه مردم به خرید در فضای آنلاین، باعث شده است بازارهای سنتی جایگاه خود را از دست بدهند و به عنوان فروشگاه های آنلاین دردنیای اینترنت خدمات و محصولات خود را به مشتریان ارائه دهند.در این میان، خرید لوازم برقی و کالاهای ساختمانی، از جمله محصولاتی است که همواره مورد نیاز هر خانواده ایرانی است. به همین دلیل نیاز است بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم برقی را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه اینترنتی گردسوز با 35 سال سابقه درخشان، پیشرو در صنعت برق و کالای ساختمانی است که همواره معرفی و ارائه انواع لوازم برقی با کیفیت از فعالیت های بارز آن محسوب می شود. مجموعه پرتلاش گردسوز، خوشبختانه تا به امروز موفق شده است که رضایت صد در صدی مشتریان خود را به همراه داشته باشد و به مشتریان خود از سراسر ایران، محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمتی مناسب ارائه دهد. در ادامه شما را بیشتر با این مجموعه و خدمات آن آشنا می کنیم پس ما را همراهی کنید.

سایت گرد سوز

فروشگاه اینترنتی گرد سوز، عرضه کننده بهترین لوازم برقی در ایران

 مجموعه گرد سوز دارای نمایندگی و عامیلت فروش انواع لوازم برقی با کیفیت در سراسر ایران است. عرضه انواع تجهیزات روشنایی ساختمان، کلید و پریز، انواع سیم و کابل، هواکش صنعتی، هواکش خانگی، آیفون تصویری تکنما، آیفون تصویری کالیوز، کلید و پریز دلند، لوله و اتصالات، لوازم جانبی برقی، لوازم ارت و خیلی از محصولات برقی دیگر از جمله فعالیت های آن است. در ادامه شما را با ویژگی برخی محصولات گرد سوز آشنا می کنیم تا انتخاب راحت تر و سریع تری بین برند های مختلف داشته باشید.

هواکش و تهویه:

امروزه از هواکش برای تهویه هوا درهر فضای بسته ای از جمله: منازل، کارخانه ها، پارکینگ ها، انبارها و ... استفاده می شود. این موضوع باعث به وجود آمدن هواکش های صنعتی و خانگی شده است. هواکش های خانگی برای جلوگیری از رطوبت در سرویس بهداشتی و حمام منزل اهمیت خاصی دارند چرا که بهترین روش برای خروج رطوبت و جلوگیری از عوارض آن مانند ایجاد نم و زنگ زدگی شیرآلات نصب هواکش خانگی است.

هواکش های صنعتی نیز یکی از پرکاربردترین لوازم برقی در صنایع مختلف است و به عنوان یک جز جدایی ناپذیر در کارخانه ها، سوله ها و دیگر مکان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. هواکش های صنعتی فروشگاه گرد سوز، دارای تنوع بالایی در مدل، قدرت موتور، سرعت چرخش موتور، نوع پروانه، حجم دهی و آپشن های دیگر است که با مشاهده انواع آن ها  در سایت گرد سوز می توانید به راحتی خرید خود را قطعی کنید.

آیفون تصویری کالیوز

آیفون تصویری:

اگر در خرید آیفون تصویری کیفیت، مقاوم بودن و داشتن آپشن های ویژه، برای شما اهمیت دارد پیشنهاد ما به شما آیفون تصویری کالیوز و تک نما است. آیفون تصویری کالیوز دارای امکانات ویژه ای مانند: فراخوانی آسانسور، قابلیت اتصال به دوربین مداربسته، ضبط ملودی و ... است.

آیفون تصویری تکنما قیمت کمتری در مقایسه با انواع دیگر دارد و دارای مزایایی مانند: طول عمر بالای قطعات، قابلیت کد دهی در آیفون ها، قابلیت استفاده در سیستم سری و تک خطی، خدمات پس از فروش و ... است.

کلید و پریز

کلید و پریز:

اهمیت انتخاب کلید و پریز مناسب، تنها به دلیل استفاده ابزاری از آن محدود نمی شود. بلکه به دلیل نقش ویژه ای که در نمای داخلی ساختمان دارد بهتر است با دقت بیشتری کلید و پریز مناسب منزل ا انتخاب شود. کلید و پریز دلند  به عنوان یکی از برترین برندها در ایران مورد استفاده قرار می گیرد و تاکنون صادارات موفقی به سراسر دنیا داشته است. از آن جایی که کلید و پریز دلند در تنوع زیادی از رنگ ها و مدل های مختلف عرضه می شود، از این رو می تواند انتخاب مناسبی برای انواع سلیقه ها باشد. البته از پرفروش ترین مدل های آن می توان به کلید و پریز آسا و آدا  اشاره کرد.

لوازم روشنایی:

 همان طور که می دانید امروزه، زیبایی داخلی منازل و طراحی جذاب دکوراسیون اهمیت زیادی یافته است و افراد توجه ویژه ای به این موضوع دارند. استفاده از چراغ های روشنایی می تواند به شما کمک کند محیطی جذاب و زیبا در منزل خود فراهم آورید. لوازم روشنایی در تنوع زیادی از رنگ ها و مدل ها قابل استفاده است که بر اساس علایق خود می توانید آن ها را خریداری کنید.  فروشگاه گرد سوز دارای مدل های متنوعی از  چراغ های پنلی، چراغ دیواری، چراغ سنسور دار، پروژکتور، ریسه شلنگی، لامپ، هالوژن و محصولات دیگر است.

سیم و کابل:

امروزه زندگی انسان ها بدون برق ناممکن است. استفاده از جریان برق در منازل و صنعت امری غیر قابل انکار است به همین دلیل شرایطی نیاز است که انتقال جریان الکتریکی به راحتی فراهم شود. سیم و کابل برای انتقال صدا، تصویرو انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد و کوچک ترین خطا در ساخت آن ممکن است منجر به حوادت آتش سوزی غیر قابل جبرانی شود. به همین دلیل کیفیت ساخت آن همواره مساله مهمی است که نباید از توجه به آن غافل شد.

نمایندگی گرد سوز پس از بررسی تولیدکنندگان معتبر در این زمینه، در حال حاضردارای عامیلت فروش انواع سیم، کابل تلفن و کابل شبکه بهترین برندهای ایران  است.

جمع بندی

 با توجه به کاربرد گسترده قطعات الکتریکی در ساختمان، تولیدکنندگان و شرکت های زیادی در این زمینه مشغول فعالیت هستند. به همین دلیل شناخت محصولات شرکت های مختلف و ارزیابی کیفیت آن ها از موضوعاتی است که هر خریداری مایل است آن را دنبال کند تا در نهایت محصول با کیفیت و دل خواه خود را خریداری نماید. اما  با توجه به دغدغه های روزمره افراد، رسیدگی به این مساله برای همه آن ها میسر نیست. از این رو فروشگاه اینترنتی گرد سوز با هدف فراهم کردن بستری برای این افراد، پس از سال ها تجربه و تلاش، موفق به شناخت برترین برندها در تولید و ساخت لوازم برقی ساختمانی شده است و در حال حاضر با همکاری پیوسته ای که  با شرکت های مطرح در این زمینه دارد، در معرفی محصولات با کیفیت و کارآمد به مشتریان خود گام بزرگی برداشته است.

تمامی محصولات معرفی شده در سایت گرد سوز دارای ضمانت اصل کالا هستند و در بالاترین سطح کیفیت به مشتریان در تهران و سراسر ایران عرضه می شود. از همین حالا می توانید برای خرید لوازم برقی ساختمان خود با مشاورین ما در سایت گرد سوز تماس بگیرید.