قالی و مبل نقش مهمی در دکوراسیون خانه ایفا می‌کنند. اما اگر این بخش از دکوراسیون کثیف و لکه‌دار شود دیگر زیبایی اولیه را نخواهد داشت. از طرفی با یک گشت کوتاه در بازار مبلمان از قیمت‌های بالای آن‌ها مطلع می‌شوید.  قیمت‌هایی که هوش از سر انسان می‌برد. اما با نگهدارای درست از قالی و مبلمان خود دیگر نیازی به خرید مجدد آن‌ها نخواهید داشت. حال سوال پیش می‌آید که بهترین راهکار برای برگرداندن زیبایی به قالی و مبل چیست؟

همه افراد می‌دانند که تنها با گردگیری و جارو کشیدن نمی‌توان زیبایی را به آن‌ها برگرداند. بلکه تمام وسایل منزل از قالی گرفته تا مبل‌ها نیاز به شستشو دارند. از طرفی شستن مبل با آب زیاد و مواد شوینده قوی اصلا کار درستی نیست. آب به پارچه و چهارچوب مبلمان آسیب می‌رساند و باعث خرابی آن می‌شود.

بعضی از افراد گمان می‌کنند که می‌توانند خود در منزل قالی و مبلمان را تمیز کنند. آنها با صرف زمان زیاد اقدام به شستشو قالی و مبل می‌کنند و در نهایت متوجه می‌شوند نه تنها وسایل تمیز نشده‌اند، بلکه به بافت وسایل نیز آسیب رسیده است.

بنابراین تنها راه حل برای تمیز کردن قالی‌های دستباف یا ماشینی و مبلمان منزلتان، سپردن کار شستشو به شرکتی مطمئن است که به صورت تضمینی قالی و مبل را مثل روز اول زیبا و درخشان تحویل شما می‌دهد. خوب حالا شرکت مطمئن خدمات قالیشویی و شستشوی مبل را از کجا پیدا کنیم؟!

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین قالیشویی آنلاین را برای خدمات شستشو قالی و مبل‌شویی را با قیمتی مناسب به شما معرفی کنیم.

بهترین قالیشویی آنلاین و شستشوی مبل با بهترین قیمت

فرش و مبل از اصلی‌ترین عوامل زیبایی دکوراسیون منازل به شمار می‌روند. به همین دلیل نظافت آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آمدن گوشی‌های هوشمند به راحتی می‌توانید قالیشویی آنلاین را در شهر محل سکونت خود پیدا کنید.

شرکت پین ورک(pinwork) بهترین در حوزه ارائه خدمات نظافتی منزل از جمله قالیشویی و شستشوی مبل است. خدمات شرکت پین ورک با بهترین نیروها انجام می‌شود. نیروهای متخصص قالیشویی و شستشوی مبل مستقیما توسط شرکت انتخاب و به محل شما اعزام می‌شوند. می‌توان گفت استفاده از بهترین نیروهای متخصص قالیشویی و مبل شویی از ویژگی‌های بارز پین ورک است.

در پین ورک قیمت قالیشویی و مبل‌شویی بسته به نوع فرش و مبل، متراژ و... تعیین می‌شود. در ادامه عوامل تعیین کننده قیمت قالیشویی و مبل شویی در پین ورک را بیان خواهیم کرد.

x2

قیمت شستشو فرش و مبل در پین ورک

معمولا در ماه‌های پایانی سال که به عید نوروز و خانه تکانی نزدیک می‌شویم نیاز به شستن قالی و شستشوی رویه مبلمان را بیشتر احساس می‌کنیم. در این روزها همه به دنبال یافتن بهترین قالیشویی با قیمت مناسب می‌گردند. پین ورک در تعیین قیمت خدمات قالیشویی و شستشوی مبل خود فاکتورهایی را لحاظ می‌کند و قیمت را به صورت شفاف به مشتری اعلام می‌نماید. این  فاکتورها عبارتند از:

1- جنس فرش و مبل

فرشی که دارای تراکم بالا باشد قطعا در زمان شستشو نیاز به دقت بیشتری برای شستن دارد. همچنین برای فرش های دستبافت در زمان قالیشویی باید به نوع الیاف و بافت فرش نیز توجه ویژه‌ای داشت. به همین دلیل برای شستن فرش دستبافت زمان بیشتر و مواد شوینده با کیفیت‌تری باید استفاده کرد. تمام این موارد باعث افزایش قیمت شستشوی فرش می‌شود.

همینطور در شستشو مبلمان، جنس آن در قیمت شستشو تاثیر زیادی دارد. مطمئناً برای شستشوی مبلمان نفیس و آنتیک باید دقت بیشتری نسبت به مبل‌های پارچه‌ای معمولی به خرج داد. همچنین شامپوهای نانو و شوینده‌های خارجی که در شستن مبلمان استفاده می‌شوند، هزینه شستشو مبل را افزایش می‌دهند.

2- ابعاد و اندازه فرش و تعداد مبلمان

ابعاد و سایز فرش روی تعرفه قالیشویی تاثیر می‌گذارد. تعرفه‌ای که اتحادیه مشخص می‌کند بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود. بدیهی است که هرچه متر مربع فرش بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای قالیشویی پرداخت می‌شود.

در شستشو مبلمان نیز هرچقدر تعداد اندازه و قطعات مبلمان مانند پشتی، نشیمن‌های جدا و کوسن‌ها بیشتر باشد مواد شوینده بیشتر و زمان بیشتری صرف شستن می‌شود. اینها روی بیشتر شدن قیمت مبل‌شویی تاثیر می‌گذارند.

3- نوع شستشو

بسته به اینکه لکه‌های روی فرش و مبلمان از چه نوعی باشند. باید با شوینده مناسب همان لکه شسته شوند. مخصوصا اگر فرزند کوچکی دارید، قالی و مبل شما کثیف‌تر و آغشته به انواع لکه‌های مواد شمعی، آلبالو، جوهر، آدامس، چایی، قهوه و... خواهد بود. در این شرایط قالیشویی و مبل شویی هزینه شستشو را بیشتر اعلام خواهد کرد.

4- تعمیر فرش و مبلمان

خدمات قالیشویی آنلاین پین ورک خدمات دیگری همچون ترمیم سوختگی فرش، پارگی، پرزگیری، ریشه زنی، چرم دوزی، رفوگری و... نیز دارد. بنابراین علاوه بر شستشو می‌توانید سفارش تعمیرات نیز داشته باشید. دقت داشته باشید که این کار باعث افزایش قیمت قالیشویی نیز می‌شود. برای تعمیر مبلمان باید تعمیرکار نظر دهد که ایا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا خیر.

5- خدمات شستشو در محل

 

گاهی پیش می‌آید که فرش و موکت‌ها به زمین چسبیده باشند و یا امکان جابجایی نبلمان وجود نداشته باشد، در این حالت شستشوی فرش و مبل در محل توسط متخصصین پین ورک انجام می‌گیرد. این مورد نیز باعث افزایش هزینه قالیشویی می‌شود.

x3

بهترین قالیشویی در تهران با قیمتی مناسب

پین‌ورک کلیه سفارشات قالیشویی را در تمام مناطق تهران شامل قالیشویی در غرب تهران و قالیشویی در شرق تهران انجام می‌دهد. شستشوی انواع فرش دستبافت، ماشینی خارجی بدون چروک فرش و بدون شکستگی فرش انجام شده و با آبگیری کامل تحویل داده می‌شود.

شرکت پین‌ورک علاوه بر ارائه کلیه خدمات قالیشویی، خدمات دیگری چون مبل شویی و خشک‌شویی نیز ارائه می‌کند.

برای سفارش قالیشویی و مبل شویی آنلاین کافیست به صورت رایگان اپلیکیشن پین ورک را نصب و سفارش خود را ثبت کنید. اگر هم کار با اپلیکیشن برای شما دشوار است می‌توانید از طریق تماس تلفن 021-87700770 با پین‌ورک تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت، اقدام به ثبت سفارش شما نمایند.