شما برای خرید اقساطی خودرو چگونه در گوگل سرچ کرده‌اید؟! (فروش اقساطی ایران خودرو یا فروش اقساطی سایپا؟! فروش اقساطی بهمن موتور یا فروش اقساطی کرمان موتور؟!) واقعیت این است که خرید خودرو اقساطی در این برهه از زمان و شرایط اقتصادی سخت حاکم بر جامعه، تنها راه ماشین‌دار شدن خانواده‌ها محسوب می‌شود؛ چراکه تحریم‌های اقتصادی وارده بر کشور، به شدت بر کیفیت زندگی مردم جامعه نیز تاثیر گذاشته است. به طور قطع خانواده‌های بسیاری در تکاپوی خرید خودرو اقساطی و یا نقدی هستند، اما توان مالی‌شان به خرید خودرو در بازار آزاد نمی‌رسد. عوامل بسیاری بر بالا رفتن ناگهانی قیمت خودرو در بازار موثر بوده‌اند، اما طرح فروش اقساطی خودرو توانسته‌ تا حد زیادی به معیشت هموطنان کمک کنند. بدنیست بدانید که طرح خرید خودرو اقساطی تقریبا تمامی محصولات خودروسازهای داخلی نظیر ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و بهمن موتور در حال اجرا است، اما کیفیت و نحوه‌ی خرید از هر کدام از مجموعه های فروش با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

میزان سرمایه‌تان برای خرید خودرو اقساطی چه قدر است؟!

فروش اقساطی ایران خودرو و سایر شرکت‌های خوروساز به منظور فرآهم آوردن آسایش هموطنان صورت گرفته است، اما چطور می‌توان براب خرید خودرو اقساطی اقدام کرد و میزان سرمایه مورد نیاز برای خرید محصولات شرکت‌های خودروساز چقدر است؟! پاسخ مجموعه‌ی سوالات ذهنی خود را از مجموعه‌ای حرفه‌ای و کاربلد به نام «سایا خودرو» خواهید گرفت.

خرید خودرو اقساطی از محصولات قدیمی‌ترین شرکت خودروساز ایرانی

مرداد ماه سال 1341 بود که برادران خیامی شرکت خودرو سازی ایران خودرو را بنا نهادند. ایران خودرو شرکتی با پیشنیه تاریخی طولانی است که عنوان اولین شرکت خودرو سازی ایران را به دوش دارد، این شرکت تولیدات بسیار با کیفیتی داشته و تاکنون مدل‌های زیادی از خودرو را روانه بازار کرده است. اگرچه خرید ماشین برای قشر عظیمی از مردم تبدیل به رویا شده، اما با فروش اقساطی ایران خودرو هنوز هم می‌توان صاحب یکی از تولیدات ایران خودرو شد.

به طور قطع فروش اقساطی ایران خودرو نیز در بر دارنده‌ی شرایط و مقرراتی خواهد بود که بهتر است متقاضی خودرو اقساطی از آن کاملاً مطلع باشد. به طور مثال قیمت تولیدات ایران خودرو بسته به ویژگی‌های ذاتی خودرو، کاملا با انواع مختلف تولیدات ایران خودرو تفاوت دارد. همچنین قیمت خودرو به صورت به روز محاسبه خواهد شد، اما نحوه‌ی دریافت مبلغ از خریدار کاملاً به نفع وی خواهد بود و از ارزش افزوده‌ی اقتصادی بازار بهره خواهد برد. در طرح فروش اقساطی ایران خودرو می‌توانید از بین بهترین تولیدات این شرکت نظیر پژو ۴۰۵، سمند ال ایکس، سورن ،پارس سال و پارس دوگانه، پارس ال ایکس، پارس اتومات، دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو، پژو206، پژو 207، هایما s7 و... را انتخاب کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید خودرو اقساطی از سایپا ؛ غول تجاری ایران

آیا می‌دانستید بیشترین تقاضای خودرو از کدام شرکت خودروساز ایرانی است؟ شرکت نام آشنای سایپا که از سال 1344 فعالیت کاری خود را آغاز کرده است، بیشترین متقاضی خرید خودرو را دارد. اجرای طرح فروش اقساطی سایپا به نفع همه‌ی اقشار جامعه است؛ چراکه خرید تولیدات سایپا با توان مالی بسیاری از افراد هماهنگی دارد. سایپا شرکت تولید کننده خودرو معروف پراید، ساینا، تیبا یک، تیبا دو، آریو، شاهین و... است.  طرح فروش اقساطی سایپا که بیست و یکمین شرکت تولید کننده خودرو در جهان به شمار می‌رود بسیاری از خانواده‌هایی را به که به ماشین نیاز داشتند، به مقصود میرساند.

فروش اقساطی کرمان موتور، امکانی فوق العاده

داشتن خودروهای خارجی رویای بسیاری از افراد به خصوص جوانان کشور ماست که معمولاً به ندرت محقق خواهد شد. این مسئله باعث شد که مهندسین خودرو ساز تصمیم به ساخت نمونه‌ی ایرانی خودروهای خارجی و یا به عبارت دیگر مونتاژ خودروهای خارجی گرفته و کارخانه‌ای را با نام کرمان موتور تاسیس نمودند. با توجه به بالا بودن قیمت خودروهای خارجی قیمت خودروهای مونتاژ خارج نیز زیاد خواهدبود، بنابراین فروش اقساطی کرمان موتور کمک شایان توجهی به محقق شدن خواسته‌ی قلبی جوانان می‌باشد. با طرح فروش اقساطی کرمان موتور با توافق طرفین مبلغی به عنوان پیش پرداخت تعیین شده و مابقی در اقساط دریافت خواهد شد. خودروهای لیفان، جکs3, جکs5، هیوندای، جیلی و... در طرح فروش اقساطی کرمان موتور وجود دارد و می‌توانید با بهترین شرایط آن را خریداری کنید.

با طرح فروش اقساطی بهمن موتور صاحب یک خودرو مونتاژ داخل باکیفیت شوید!

خودروهای خارجی معمولاً دارای بدنه‌ای مقاوم، ظاهری چشم نواز و آپشن‌های جذابی هستند و طرفداران بسیار بسیار زیادی دارند. بنابراین بدیهی است که شرکت‌های خودرو سازی برای مونتاژ خودروهای خارجی در کشور زیاد باشد. یکی دیگر از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید و مونتاژ خودروهای خارجی در ایران بهمن موتور است که تولیدات خود را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می‌کند. با وجود طرح فروش اقساطی بهمن موتور نیز خرید خودروهای مدرن راحت خواهد شد؛ چراکه در فروش اقساطی بهمن موتور مبلغ مناسبی به عنوان پیش خرید انتخاب شده و به راحتی صاحب خودرو مورد علاقه خود خواهیدشد.

چگونه باید برای خرید خودرو اقساطی اقدام کرد؟

اگر بخواهید برای خرید خودرو به نمایشگاه‌های مختلف سر بزنید قطعاً فردی کاربلد را به عنوان راهنما همراه خود می‌برید، همچنین اگر قصد خرید خودرو صفر هم داشته باشید اطلاعات خود را از ویژگی‌های آن افزایش خواهید داد. حال یک سوال مهم وجود خواهد داشت: اگر مجموعه‌ای وجود داشته باشد که علاوه بر راهنمایی کامل بتوان از طریق آن خودرو اقساطی بخریم، قابل ستایش نیست؟

مجموعه‌ی سایا خودرو که متشکل از کارشناسان باتجربه و حرفه‌ای می‌باشد با هدف فراهم کردن آسایش و راحتی هموطنان خود به فعالیت در زمینه فروش نقد یا اقساطی خودرو می‌پردازد. البته واضح است که ترجیح اکثریت مردم خرید خودرو اقساطی می‌باشد که مجموعه سایا خودرو توانست با بهترین شرایط ممکن این امکان را به وجود آورد. هر متقاضی که به فکر خرید خودرو اقساطی باشد اگر از مزایای خرید خودرو اقساطی از مجموعه سایا خودرو مطلع شود قطعا از طریق این مجموعه خودرو خریداری می‌کند.

برجسته‌ترین مزیت‌های سایا خودرو

  • اولین و مهم‌ترین ویژگی خرید از سایا خودرو آن است که سند خودرو از ابتدای کار به نام خریدار خواهد شد و تنها مبالغی که بابت اقساط باقی می‌ماند، به نام سرمایه گذار خواهد بود تازمانی که اقساط تسویه شود.
  • با خرید خودرو اقساطی از سایا خودرو تجربه شیرینی خواهید داشت؛ چرا که باسرعت و به صورت تحویل به لحظه و آنی خودرو به شما تحویل داده می شود و مبلغ پیش پرداخت پس از تحویل دریافت می‌شود.
  • مجموعه سایا خودرو محصولات تمامی شرکت‌های خودرو ساز را برای فروش اقساطی یا نقدی خودرو در قالب طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی بهمن موتور، فروش اقساطی کرمان موتور و... ارائه می‌کند.

با ورود به وبسایت رسمی سایا خودرو (sayakhodro.com) از شرایط خرید و ویژگی‌های محصولات شرکت‌های مختلف آگاه شوید و با دست باز، بهترین انتخاب و خرید را تجربه کنید. خرید خودرو اقساطی در سایا خوردو از هر جهتی به نفع شما خواهد بود؛ چراکه سایا خودرو با صداقت و سلامت اخلاقی و کاری، برای رفاه عمومی مردم کشور خود تلاش می‌کند.

شماره تماس: ۷۱۳۳۳۱۳۳