به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده ونک دادخواست طلاق خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد و با بیان این که ۵ سال از زندگی مشترکمان می گذرد، اظهار داشت: همسرم مرا تنها برای اموالم می خواهد و هر روز درخواست تعویض خودرو شخصی که روز تولد برایش خریدم، دارد. مرد با بیان این که یک فرزند ۲ ساله داریم، گفت: حاضرم تمام جهان را به پای همسرم بریزم ولی او مرا دوست داشته باشد. ۲ هفته گذشته همسرم از من یک پورشه خواسته ولی نمی خواهم به این درخواست او ادامه دهم چرا که اگر این وسیله را تغییر دهم باز هم درخواست بیشتری خواهد داشت.

مرد بار دیگر بار دیگر با اشاره به این که دیگر توان جوابگویی به درخواست های همسرم را ندارم، افزود: همسرم را دوست دارم ولی باید با طلاق از او فاصله گرفته تا به خود بیاید و بعد از آن اگر بخواهد حاضرم رجوع کنم.

وی بیان کرد: باید همسرم بداند که از ابتدا او را دوست داشتم و او پول مرا دوست داشت ولی با این حال حاضرم بعد از مدتی فاصله البته با تغییر رفتارش باز هم کنار او زندگی کنم.

مرد اظهار داشت: همسرم می داند که من برای این که او را به دست آورم تلاش های بسیاری کردم و او نباید به این رفتارش ادامه دهد.

زن جوان در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان این که من نمی خواهم از شوهرم جدا شوم، افزود: من تنها دوست داشتم شوهرم به درخواست های من عمل کند نه این که درخواست هایم او را به دادگاه بکشاند.

وی ادامه داد: اگر شوهرم از من جدا شود زندگیم نابود خواهد شد بنابراین هر کاری که شوهرم بگوید انجام می دهم.

زن با بیان این که شوهرم آهن فروش است، افزود: از خرید پورشه نیز صرفنظر می کنم و دیگر موضوعی به غیر از دوام زندگی ندارم؛ اگر شوهرم خودش خواست برایم وسیله نقلیه جدید خریداری کند ولی به من فرصت دوباره دهد و من نیز می خواهم در کنارش به زندگی ادامه دهم و برای پول او را نمی خوام.

بعد از چند دقیقه سکوت، مرد در مقابل قاضی پرونده افزود: برای همسرم پورشه را خریداری می کنم و از او جدا نمی شوم و بسیار خوب شد که به دادگاه آمدم تا واقعیت برای من روشن شود.

وی افزود: من از همسرم عذرخواهی می کنم که به او شک کرده و تصور می کردم برای پول مرا می خواهد.

بعد از صحبت های طرفین، قاضی دادگاه جلسه را پایان داد.