به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، خبرآنلاین در این خصوص به نقل از معاون هماهنگ‌کننده سپاه نوشت: همین افرادی که در گوشه و کنار دنیا هستند همانند ارتشی بزرگ هم‌پیمانان نظامی ما به شمار می‌آیند، این افراد پراکنده بوده و قابل شناسایی هم نیستند.

دومین اخبار پربازدید به لو رفتن راه‌های فرار از تحریم مربوط می‌شود. به گزارش مهر، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: اگر حرف آقای روحانی را گوش کرده بودیم اکنون اوضاع کشور به مراتب سخت‌تر بود. خیلی از راه‌های فرار و دور زدن تحریم که داشتیم به دلیل اجرای برخی از مصوبات از سوی دولت لو رفت و اگر FATF را انجام می‌دادند این کار وخیم‌تر هم می‌شد.

دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری قطعی شدند. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش تابناک، عباس آخوندی و عزت‌الله ضرغامی به ‌فاصله‌ای اندک به فهرست کاندیداهای قطعی انتخابات پیوستند. بر اساس تحلیل این گزارش، آنچه آخوندی و ضرغامی را حالا در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، کنار هم قرار می‌دهد، این است که نام هر دو را می‌توان از فهرست بلند کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰ خارج کرد و در فهرستی مختصر نوشت که بالای آن این عنوان درج شده: «کاندیداهای قطعی انتخابات ۱۴۰۰» چه آنکه ۸ ماه و ۷ روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری، اگرچه شاید بتوان دست‌کم از ۳۰ سیاستمدار و دست‌بالا تا حدود ۵۰ نفر را به عنوان کاندیداهای احتمالی این انتخابات سرنوشت‌ساز ردیف کرد اما آنها که تا به اینجای کار این گمانه‌زنی‌ها را تایید کرده یا راسا از عزم‌شان برای کاندیداتوری سخن گفته‌اند، حتما کمتر از انگشتان دو دست است.

کشته شدن دو سرباز ایرانی در درگیری با قاچاقچیان نیز از دیگر اخبار پربازدید بود. به گزارش اسپوتنیک، سردار یحیی حسین‌خانی، فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اعلام خبر کشته شدن دو سرباز وظیفه در مرزهای شمال غربی ایران گفت: " متأسفانه یکی از پرسنل وظیفه به نام علی بیرامی، جمعی هنگ مرزی ارومیه در راستای انجام پایش و حراست از مرزها در حوزه استحفاظی گروهان شهید ضیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد."

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به دلیل سهولت دسترسی ، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.